eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDOSTAWA URZĄDZEŃ DO PRZECHOWYWANIA I TRANSPORTU ŻYWNOŚCI, GASTRONOMICZNEGO SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO ORAZ MEBLI GASTRONOMICZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA URZĄDZEŃ DO PRZECHOWYWANIA I TRANSPORTU ŻYWNOŚCI, GASTRONOMICZNEGO SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO ORAZ MEBLI GASTRONOMICZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340901725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OKÓLNA 37

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-103

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 12wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://12wog.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA URZĄDZEŃ DO PRZECHOWYWANIA I TRANSPORTU ŻYWNOŚCI, GASTRONOMICZNEGO SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO ORAZ MEBLI GASTRONOMICZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c0d3755-6ade-4dce-9506-7e26d910416a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081153/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 DOSTAWA SPRZĘTU SŁ. ŻYWNOŚCIOWEJ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1210701

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1210701

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZGODNIE Z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZGODNIE Z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ZGODNIE Z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/68/12WOG/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń do przechowywania i transportu żywności

4.2.6.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39300000-5 - Różny sprzęt

39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z Prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Pzp, w postaci maksymalnego zwiększenia wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy o 100 %
w stosunku do zamówienia podstawowego.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie:
2. Zamawiający określił w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ – zał. nr 1 do SWZ) ilości jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo zrealizować w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”).
3. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zrealizowania większej ilości, w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości towaru, określonego w OPZ, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
4. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości towaru rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Ceny jednostkowe w zamówieniu podstawowym i opcjonalnym dla tych samych pozycji asortymentowych muszą być takie same. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 100 % wartości zamówienia podstawowego.
5. Pisemne powiadomienie o uruchomieniu opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 5 dni od dnia podpisania umowy.
6. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
7. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawierania aneksu do umowy.
8. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, które rodzi po stronie
Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
9. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach i na warunkach
przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gastronomicznych urządzeń elektronicznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39300000-5 - Różny sprzęt

39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

11. Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z Prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Pzp, w postaci maksymalnego zwiększenia wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy o 100 %
w stosunku do zamówienia podstawowego.
11.1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie:
11.2. Zamawiający określił w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ – zał. nr 1 do SWZ) ilości jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo zrealizować w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”).
11.3. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zrealizowania większej ilości, w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości towaru, określonego w OPZ, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
11.4. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości towaru rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Ceny jednostkowe w zamówieniu podstawowym i opcjonalnym dla tych samych pozycji asortymentowych muszą być takie same. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 100 % wartości zamówienia podstawowego.
11.5 Pisemne powiadomienie o uruchomieniu opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 5 dni od dnia podpisania umowy.
11.6. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
11.7. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawierania aneksu do umowy.
11.8. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, które rodzi po stronie
Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
11.9. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach i na warunkach
przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli gastronomicznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39300000-5 - Różny sprzęt

39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

11. Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z Prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Pzp, w postaci maksymalnego zwiększenia wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy o 100 %
w stosunku do zamówienia podstawowego.
11.1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie:
11.2. Zamawiający określił w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ – zał. nr 1 do SWZ) ilości jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo zrealizować w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”).
11.3. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zrealizowania większej ilości, w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości towaru, określonego w OPZ, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
11.4. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości towaru rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Ceny jednostkowe w zamówieniu podstawowym i opcjonalnym dla tych samych pozycji asortymentowych muszą być takie same. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 100 % wartości zamówienia podstawowego.
11.5 Pisemne powiadomienie o uruchomieniu opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 5 dni od dnia podpisania umowy.
11.6. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
11.7. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawierania aneksu do umowy.
11.8. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, które rodzi po stronie
Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
11.9. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach i na warunkach
przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

ZGODNIE Z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

ZGODNIE Z SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ZGODNIE Z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

ZGODNIE Z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1210701

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.