Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z 4 szkół ponadpodstawowych Powiatu Puckiego przygotowujących się do egzaminu maturalnego z zakresu kompetencji kluczowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.pawlina@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z 4 szkół ponadpodstawowych Powiatu Puckiego przygotowujących się do egzaminu maturalnego z zakresu kompetencji kluczowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b144fb98-86c0-4b1f-ac8f-cbe191a39462
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041617/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z 4 szkół ponadpodstawowych Powiatu Puckiego przygotowujących się do egzaminu maturalnego z zakresu kompetencji kluczowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„MORZE WIEDZY!- poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowy Powiatu Puckiego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus , Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie zamieszczono w sekcji IX "SEKCJA IX "INFORMACJE DODATKOWE" z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2744a626-e318-4ae3-82a6-907be327e31f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122810 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z 4 szkół ponadpodstawowych Powiatu Puckiego przygotowujących się do egzaminu maturalnego z zakresu kompetencji kluczowych, w tym nauk STEAM, tożsamości regionalnej będącej częścią kompetencji obywatelskich oraz świadomości i ekspresji kulturalnej:
- dla uczniów z I Liceum Ogólnokształcącego w Pucku;
- dla uczniów z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku;
- dla uczniów z Powiatowego Zespół Szkół w Kłaninie (Technikum i Liceum Ogólnokształcące).
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia.
3. Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z projektu: „MORZE WIEDZY!- poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowy Powiatu Puckiego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus , Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154457 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154457 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154457 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz New Challenge
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562246838
7.3.3) Ulica: ul. Bonarka 19/6
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA SIŚKIEWICZ NEW CHALLENGE
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA SIŚKIEWICZ NEW CHALLENGE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154457 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie podstawowe obejmowało:
„Usługę kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów
z 4 szkół ponadpodstawowych Powiatu Puckiego przygotowujących się do egzaminu maturalnego z zakresu kompetencji kluczowych, w tym nauk STEAM, tożsamości regionalnej będącej częścią kompetencji obywatelskich oraz świadomości i ekspresji kulturalnej:
Część 1: dla uczniów z I Liceum Ogólnokształcącego w Pucku,
Część 2: dla uczniów z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Pucku,
Część 3: dla uczniów z Powiatowego Zespół Szkół w Kłaninie (Technikum i Liceum Ogólnokształcące)”.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 19 marca 2025 r.
(umowa nr WZ.272.2.3.2025/1, WZ.272.2.3.2025/2, WZ.272.2.3.2025/3.
Ogłoszenie o wyniku postępowania Ogłoszenie nr 2025/BZP 00160694/01 z dnia 2025-03-25, czyli niniejsze zamówienie zostanie udzielone w nieprzekraczalnym terminie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.
Zamawiający przewidział udzielanie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy USŁUG w „Ogłoszeniu o zamówieniu” dla zamówienia podstawowego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr Ogłoszenie nr 2025/BZP 00086296/01 z dnia
2025-02-03 oraz w SWZ.
Całkowita wartość zamówienia powtarzanego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.
Zamówienie podobne polega na powtórzeniu udzielonych usług w zamówieniu podstawowym. Nowo udzielane zamówienie jest związane z zamówieniem podstawowym. Zamówienie podobne będzie udzielone jedynie w takim zakresie i na takich warunkach, jakie zostały z góry określone w dokumentach zamówienia podstawowego. Dokumenty zamówienia podstawowego zawierały skrócony opis przedmiotu zamówienia podobnego, określający jego zakres rzeczowy oraz przewidywane warunki jego udzielenia.
UZASADNIENIE PRAWNE: Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 (Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14, w zw. z art. 217 ust. 1 pkt 7 (Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 7) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz zapewnienie usług sąsiedzkich na terenie Gminy Puck, od stycznia 2026 r. do grudnia 2026 r., w ramach Projektu pn.: "Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie!"
- Zapewnienie tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu miasta Puck
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- "Zakup wyposażenia sal lekcyjnych w SP im. Alojzego Stenzla w Strzelnie w podziale na II części"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Puckiego w 2026 r.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego Reguły
- ZP-DAGZ-04-2025
- "Świadczenie usługi żywienia pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej (dalej DDOM) w ramach Projektu "Pogodna Jesień życia"
- Zapewnienie usługi konferencyjno-hotelarsko-gastronomicznej i transportowej w związku z organizacją szkoleń TRM przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej
- "Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2026 roku z podziałem na zadania"
- Usługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego "Agrykola" przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





