eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby Centrum Opiekuñczo- Mieszkalnego Regu³y



Og³oszenie z dnia 2025-12-11

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby Centrum Opiekuñczo- Mieszkalnego Regu³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Opiekuñczo-Mieszkalne Regu³y

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: COM Regu³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529378306

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kuchy 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 188 18 48

1.5.8.) Numer faksu: +48 22 188 18 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@com.michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.com.michalowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

o¶rodek wsparcia dla doros³ych niepe³nosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby Centrum Opiekuñczo- Mieszkalnego Regu³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c8037a02-8a3e-429f-b99a-9956cd679170

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00594217

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8037a02-8a3e-429f-b99a-9956cd679170

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 4.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz adresu poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: sekretariat@com.michalowice.pl.
4.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4.3 Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania wymieniony w punkcie 3.1.
4.4 Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). Numer identyfikacyjny postêpowania w punkcie 2.5.
4.5 Na stronie internetowej prowadzonego postêpowania udostêpnione bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4.6 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4.7 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4.8 Postêpowanie, którego dotyczy niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia dotyczy zamówienia publicznego i oznaczone jest znakiem: KT.271.1.1.2025. Wykonawcy w korespondencji z Zamawiaj±cym powinni powo³ywaæ siê na ten znak.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 17.1 Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
17.2 Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
17.3 Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
17.4 Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
17.5 Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w za³±czniku nr 10 do SWZ.
17.6 Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w ppkt 2 powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 17.2), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
17.7 Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowi±zków tych nale¿±:
• obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
• obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w interaktywnym formularzu ofertowym.
17.9 Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
• Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
• W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
• Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
• W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
• W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KT.271.1.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby mieszkañców Centrum Opiekuñczo Mieszkalnego Regu³y w okresie od dnia 02 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku.
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) przewóz w obydwie strony maksymalnie do 14 osób bêd±cych mieszkañcami Centrum Opiekuñczo Mieszkalnego Regu³y oraz 2 pracowników COM Regu³y sprawuj±cych opiekê nad mieszkañcami, z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Micha³owice do Centrum Opiekuñczo Mieszkalnego Regu³y, jak równie¿ odwiezienie mieszkañców z placówki do miejsca zamieszkania na terenie Gminy Micha³owice;
b)przewóz w obydwie strony maksymalnie do 20 osób bêd±cych mieszkañcami Centrum Opiekuñczo Mieszkalnego Regu³y oraz 5 pracowników COM Regu³y sprawuj±cych opiekê nad mieszkañcami na wycieczki w odleg³o¶ci do 100 km od siedziby COM Regu³y.
2)Siedziba Centrum Opiekuñczo Mieszkalnego Regu³y: Regu³y, ul. Kuchy 13, 05-816 Micha³owice.
3)Us³ugi transportowe z ust.1.1. pkt.1 a bêd± realizowane przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku (wy³±czaj±c dni ustawowo wolne od pracy w tygodniu). Przywóz osób w danym dniu bêdzie realizowany max. do 8:15 do COM, odebranie osób z COM do miejsca zamieszkania bêdzie realizowane od godz.16:00.
4)Us³ugi transportowe z ust.1.1. pkt.1b bêd± realizowane przez Wykonawcê maksymalnie 6 razy w roku w terminach ustalonych przez obie Strony.
5)Przewóz osób ma byæ wykonany pojazdami w nale¿ytym stanie technicznym, co bêdzie potwierdzone aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów bêdzie gwarantowa³ przebywanie podró¿uj±cych w czysto¶ci i komforcie. Realizator us³ugi powinien zapewniæ ¶rodek transportu do przewozu osób z niepe³nosprawno¶ci±, w razie potrzeby kierowca powinien udzieliæ pomocy osobie przy wsiadaniu lub wysiadaniu oraz powinien dysponowaæ baga¿nikiem, w którym mo¿na przewie¼æ sprzêt s³u¿±cy do pomocy w poruszaniu siê np. kule, balkonik, wózek inwalidzki w przypadku 75% przewo¿onych osób.
6)Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w okresie realizacji umowy tj. przez 251 dni roboczych Wykonawca wykona przewóz 16 osób w limicie przebytych 17 570 km rocznie oraz 6 wycieczek dla maksymalnie 25 osób w limicie do 100 km od siedziby COM Regu³y w limicie 1200 km.
7)Zamawiaj±cy wymaga, aby przewóz odbywa³ siê dwoma pojazdami. Zamawiaj±cy dopuszcza realizacjê transportu jednym pojazdem w przypadku mniejszej liczby osób zg³oszonych do transportu do placówki i z powrotem lub wycieczek.
8)Realizator us³ugi ma posiadaæ urz±dzenie (tachograf, GPS itp.) z którego jest w stanie przygotowaæ raport o ilo¶ci rzeczywi¶cie przebytych kilometrów w ramach wykonanej us³ugi.
9)Zamawiaj±cy na dzieñ przed realizacj± us³ugi ustala faktyczn± ilo¶æ przewo¿onych osób nie przekraczaj±c maksymalnej liczby uczestników przedstawionych w ust 1 pkt. a i b.
10)Planowana dzienna ilo¶æ kilometrów to ¶rednio 70 km - na trasie obejmuj±cej teren Gminy Micha³owice.
11)Przez ca³y okres trwania umowy bêdzie obowi±zywa³a sta³a stawka brutto za 1 km us³ugi transportowej (zgodnie ze z³o¿on± ofert±) i nie bêdzie ona podlega³a podwy¿szeniu w trakcie realizacji zamówienia.
12)Informacje dodatkowe:
a) Wykonawca wykona us³ugi zgodnie z ustalonym i przyjêtym harmonogramem realizacji.
b) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
c) Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów prawa wed³ug obowi±zuj±cych standardów, dotycz±cych ruchu drogowego i o¶wiadcza, i¿ ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ z tytu³u naruszenia ww. przepisów ³±cznie z ich nastêpstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
d) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia, aby w poje¼dzie, podczas realizacji us³ug objêtych umow±, znajdowa³y siê wy³±cznie osoby wskazane przez Zamawiaj±cego.
13)Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.2 Postanowienia opisu przedmiotu zamówienia i projektu umowy wzajemnie siê uzupe³niaj±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia samochodu zastêpczegp

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ¶wiadczenie us³ugi z wykorzystaniem pojazdu o napêdzie niskoemisyjnym/elektrycznym, , gazowym CNG,LNG

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

7.1 Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca przed³o¿y zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539) lub wa¿n± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e:
a) wykonaniem lub wykonywaniem nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 us³ugi transportowej polegaj±cej na przewozie osób przez okres co najmniej 6 pe³nych miesiêcy, o warto¶ci min. 160.000,00 z³ brutto, potwierdzonej dokumentami o nale¿ytym wykonaniu.
W przypadku us³ugi aktualnie wykonywanej, warto¶æ us³ugi wykonanej nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 160.000,00 z³ brutto, a czas jej trwania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 6 pe³nych miesiêcy.
b) ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ min. 2 pojazdami przystosowanymi do przewozu 8 osób o obni¿onej sprawno¶ci + kierowca i wyposa¿onym w baga¿nik w którym mo¿na przewie¼æ sprzêt s³u¿±cy do pomocy w poruszaniu siê, np. kule, balkonik, wózek inwalidzki, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2019 roku. Pojazdy musz± posiadaæ aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW.
c) ¿e posiada urz±dzenie (tachograf, GPS itp.) z którego jest w stanie wygenerowaæ raport o ilo¶ci rzeczywi¶cie przebytych kilometrów w ramach wykonanej us³ugi.
d) ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: min. 1 kierowc± posiadaj±cych uprawnienia zawodowe wynikaj±ce z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdz. II pkt 9.1 ppkt 1) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.

Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych
2) potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
-a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym lub wa¿n± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
3) potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych - nieprzerwanie przez okres min. 6 pe³nych miesiêcy - w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
c) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – potencja³ techniczny.
Wzór wykazu narzêdzi stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Oferta musi byæ sporz±dzona na formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ), zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
2) Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenia o : -braku podstaw do wykluczenia,- spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ oraz rozdz. II pkt 7 i 8 SWZ. O¶wiadczenia te zastêpuj± tymczasowo wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. II pkt 9.2 SWZ. S± sk³adane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. O¶wiadczenia sk³adaj± odrêbnie: Wykonawca (lub wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie),
Podmiot trzeci, na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca – w zakresie, w jakim udostêpnia swoje zasoby, Podwykonawcy – w przypadkach wskazanych w art. 462 ust. 2–4 pkt 1 Pzp, je¶li s± znani Wykonawcy.
3) Do oferty nale¿y za³±czyæ:
a) Pe³nomocnictwo – gdy osoba podpisuj±ca ofertê nie jest ujawniona w rejestrze lub gdy oferta jest sk³adana wspólnie. Pe³nomocnictwo musi okre¶laæ: postêpowanie, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie, ustanowionego pe³nomocnika i zakres umocowania. Forma: zgodna z wymogami SWZ.
b) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego – je¶li Wykonawca polega na jego zasobach (za³±cznik nr 3 do SWZ). Dokument ma potwierdzaæ rzeczywisty dostêp do zasobów i okre¶laæ:
zakres udostêpnianych zasobów,
sposób i okres ich udostêpnienia,
zakres udzia³u podmiotu w realizacji zamówienia.
Forma: jak wy¿ej.
c) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¶li oferta zawiera takie informacje, Wykonawca musi wskazaæ, które dane s± tajemnic± przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz wykazaæ zasadno¶æ ich zastrze¿enia.
Forma: jak wy¿ej.
d) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³±cznik nr 9 do SWZ) – wskazuj±ce, które czê¶ci zamówienia realizuj± poszczególni wykonawcy. Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych spo¶ród nich, którzy wykonaj± odpowiednie roboty lub us³ugi. Szczegó³owy opis wymaganych dokumentów okre¶la Rozdzia³ 9 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spó³ki cywilne):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
5) Wykonawców obowi±zuj± postanowienia pkt. 9 SWZ. w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku sk³adania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zamie¶ci³ przewidywane zmiany do umowy w projekcie umowy stanowi±cej za³±cznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-23 15:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca przygotowywuje ofertê na Platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-23 16:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.