Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482602/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddziału Zamiejscowego w Czersku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242357154
1.5.8.) Numer faksu: 242357155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl , Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddziału Zamiejscowego w Czersku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ae2e308-e83e-4284-b765-4f024b4cf4fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125528/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym – Oddziału Zamiejscowego w Czersku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN/2/2025/C
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304065,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddziału Zamiejscowego w Czersku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został określony w załączniku nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wymagania ogólne zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ – warunki określone w tym dokumencie, który został załączony do SWZ stanowi jej integralną część.
2) Asortyment objęty zamówieniem musi być wolny od wad technicznych
i prawnych, dopuszczony do obrotu, odpowiedniej, należytej jakości oraz gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów nieobjętych niniejszym zamówieniem oraz musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Jest fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oraz nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
3) Asortyment objęty zamówieniem musi posiadać deklaracje zgodności lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane urządzenia są dopuszczone do użytkowania na rynku polskim.
4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
5) Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania dostarczy przedmiot zamówienia do Oddziału Zamiejscowego Ośrodka zlokalizowanego pod adresem: ul. Dworcowa 29, 89-650 Czersk,
woj. pomorskie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w Oddziale Zamiejscowym Ośrodka zlokalizowanym pod adresem: ul. Dworcowa 29, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego w terminach ustalonych przez strony.
4. Rozwiązania równoważne:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dotyczące rejestratora
64-kanałowego. Ze względu na urządzenia użytkowane na obiektach Zamawiającego w celu zachowania kompatybilności z posiadanymi urządzeniami Zamawiający informuje, iż zaproponowane urządzenia równoważne:
- będą posiadać co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne
i funkcjonalne, w szczególności:
- liczba obsługiwanych kanałów wideo,
- maksymalna rozdzielczość nagrywania,
- obsługiwana liczba klatek na sekundę dla zadanej rozdzielczości,
- zgodność ze standardem kompresji (H.265/H.265+/H.264/H.264+),
- liczba i pojemność obsługiwanych dysków twardych,
- dostępne interfejsy sieciowe i komunikacyjne,
- wsparcie dla standardu ONVIF w wersji co najmniej 2.2,
- zapewnią pełną kompatybilność (obsługa zdalnego podglądu
i zarządzania) i możliwość integracji z istniejącym systemem monitoringu, w tym z kamerami oraz oprogramowaniem VMS używanym przez Zamawiającego,
- będą posiadać gwarancję i serwis na terytorium Polski nie krótszy niż
36 miesięcy.
Dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry
i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powinien określić jakiego zakresu dotyczy równoważność oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności.
W takim przypadku do oferty należy załączyć karty katalogowe tych urządzeń, potwierdzające spełnianie technicznych warunków określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31711500-8 - Części podzespołów elektronicznych
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367072,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367072,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367072,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121082398
7.3.3) Ulica: ul. Bobrowa 4
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-316
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367072,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 4 części"
- ,,Modernizacja drogi powiatowej nr 1425W Anielin - Skrzany w m. Halinów"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd - etap II - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego"
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach w ramach projektu "BEZPIECZNA W CYBEPRZESTRZENI" - realizowanego w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Warta Bolesławiecka - etap III
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kutno"
- Zakupy i wdrożenia urządzeń, rozwiązań i oprogramowania służących wzmocnieniu bezpieczeństwa: Dostawa serwera wraz oprogramowaniem i urządzeń UPS- II postępowanie.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Suszec
- Zabezpieczenie logistyczne Gminy Czosnów na potrzeby sytuacji kryzysowych i ochrony ludności, w niezbędne środki potrzebne do jej funkcjonowania, szkolenia i działań bojowych lub ratowniczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





