Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddziału Zamiejscowego w Czersku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242357154
1.5.8.) Numer faksu: 242357155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddziału Zamiejscowego w Czersku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ae2e308-e83e-4284-b765-4f024b4cf4fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125528/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym – Oddziału Zamiejscowego w Czersku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl , Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl , Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy przetargowej opisane zostały przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia - pkt. VIII ppkt. 4 wskazanego dokumentu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotyczy obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy
95/46/WE - znajduje się w dokumentacji postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TPBN/2/2025/C
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddziału Zamiejscowego w Czersku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został określony w załączniku nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wymagania ogólne zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ – warunki określone w tym dokumencie, który został załączony do SWZ stanowi jej integralną część.
2) Asortyment objęty zamówieniem musi być wolny od wad technicznych
i prawnych, dopuszczony do obrotu, odpowiedniej, należytej jakości oraz gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów nieobjętych niniejszym zamówieniem oraz musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Jest fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oraz nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
3) Asortyment objęty zamówieniem musi posiadać deklaracje zgodności lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane urządzenia są dopuszczone do użytkowania na rynku polskim.
4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
5) Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania dostarczy przedmiot zamówienia do Oddziału Zamiejscowego Ośrodka zlokalizowanego pod adresem: ul. Dworcowa 29, 89-650 Czersk,
woj. pomorskie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w Oddziale Zamiejscowym Ośrodka zlokalizowanym pod adresem: ul. Dworcowa 29, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego w terminach ustalonych przez strony.
4. Rozwiązania równoważne:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dotyczące rejestratora
64-kanałowego. Ze względu na urządzenia użytkowane na obiektach Zamawiającego w celu zachowania kompatybilności z posiadanymi urządzeniami Zamawiający informuje, iż zaproponowane urządzenia równoważne:
- będą posiadać co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne
i funkcjonalne, w szczególności:
- liczba obsługiwanych kanałów wideo,
- maksymalna rozdzielczość nagrywania,
- obsługiwana liczba klatek na sekundę dla zadanej rozdzielczości,
- zgodność ze standardem kompresji (H.265/H.265+/H.264/H.264+),
- liczba i pojemność obsługiwanych dysków twardych,
- dostępne interfejsy sieciowe i komunikacyjne,
- wsparcie dla standardu ONVIF w wersji co najmniej 2.2,
- zapewnią pełną kompatybilność (obsługa zdalnego podglądu
i zarządzania) i możliwość integracji z istniejącym systemem monitoringu, w tym z kamerami oraz oprogramowaniem VMS używanym przez Zamawiającego,
- będą posiadać gwarancję i serwis na terytorium Polski nie krótszy niż
36 miesięcy.
Dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry
i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powinien określić jakiego zakresu dotyczy równoważność oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności.
W takim przypadku do oferty należy załączyć karty katalogowe tych urządzeń, potwierdzające spełnianie technicznych warunków określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31711500-8 - Części podzespołów elektronicznych
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określony został przez Zamawiającego w pkt. XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp.2. W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycie co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 350.000,00 złotych brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące zakup i dostawę urządzeń do systemu monitoringu.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu
o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, z których będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej Podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów.
Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Wykorzystanie przez Wykonawcę Podmiotu trzeciego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia odbywa się zgodnie z art. 119 Ustawy Pzp.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego Podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten Podmiot innym Podmiotem lub Podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację Podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, także oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego Podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od
Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r., poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu
do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej Podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że
realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania
Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych Podmiotów.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust. 2 pkt. 4
Ustawy Pzp (wykaz dostaw) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o
wartości co najmniej 350.000,00 złotych brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za
które uznane będą zamówienia obejmujące zakup i dostawę urządzeń do systemu monitoringu wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
a) jeżeli wartość danego zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie niż PLN, dla potrzeb sprawdzenia spełnienia warunku,
podana wartość zostanie przeliczona według kursu średniego NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych.
b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz
dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne informacje potwierdzające spełnienie warunku.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:1) deklaracji zgodności CE,
2) kart katalogowych oferowanych urządzeń.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) deklaracje zgodności CE,2) karty katalogowe oferowanych urządzeń
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca dołącza formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wraz z prawidłowo uzupełnionym załącznikiemdo formularza ofertowego – załącznik ten zawiera wykaz oferowanego przez Wykonawcę asortymentu wraz z określeniem
ilości, cen jednostkowych brutto i wartości brutto oraz okresu udzielonej gwarancji. Wykaz ten musi obejmować pełen zakres zamówienia, według
wymagań Zamawiającego, zgodnie z załączonym wzorem. Powyższe nie podlega uzupełnieniu.
2. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wadium na warunkach określonych w punkcie XXIX SWZ.
3. W celu potwierdzenia akceptacji przez Wykonawcę warunków realizacji zamówienia zawartych we wzorze umowy, Wykonawca załączy do oferty parafowane przez Wykonawcę projektowane postanowienia umowy.
4. Do oferty Wykonawca dołączy oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli Wykonawca dokonuje zastrzeżenia takich informacji – wskazane jest wyodrębnienie wskazanych dokumentów, tj. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i za wyjątkami przewidzianymi w Ustawie Pzp utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium należy wnieść w jednej z form wskazanej w art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
87 1020 3974 0000 5202 0273 2485.
- za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie Pzp,
2) z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie Gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub aby z jej treści wynikało, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
8) Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 Ustawy Pzp muszą podlegać prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie sądy,
9) w przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7pkt. 2-4 Ustawy Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie, do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
7. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
a) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty jako dokument
w postaci elektronicznej składany pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnione.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
3. Przepisy Ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. XXIII pkt. 2 ppkt. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców – oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Pozostałe oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie tych warunków.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli chociaż jeden
z Wykonawców spełnia warunek samodzielnie lub warunek ten został spełniony przez podmioty łącznie.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został opisany przez Zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy w paragrafie 14 - załącznik nr10 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców co do których zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia nie powoduje ograniczeń w zakresie dostępności do obiektów dla osób niepełnosprawnych, a ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom.
3. Przy warunkach finansowania i płatności mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu
w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2020r., poz. 1666 z późn. zm.), w zakresie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
4. Zamawiający informuje, iż z procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowanych działań następczych obowiązujących u Zamawiającego można zapoznać się na stronie internetowej Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie pod adresem http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddziału Zamiejscowego w Czersku
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2026".
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego sprawności przewodów kominowych w budynkach jednorodzinnych w gospodarstwach domowych....
- Remont ogrodzenia Nadleśnictwa Gostynin
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gostynin
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
- Zakup i dostawa urządzeń do kopii zapasowej Telewizyjnego Systemu Nadzoru dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddziału Zamiejscowego w Czersku
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem, akcesoriów sieciowych, urządzeń sieciowych, zasilaczy UPS oraz urządzeń peryferyjnych.
- Realizacja programu OL i OC w 2025 roku na terenie powiatu wieluńskiego w zakresie zadań własnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.