eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Przebudowa i adaptacja pomieszczeń wraz z przebudową elewacji północnej i południowej budynku B Ośrodka Wypoczynkowego "Zenit" w Jastrzębiej Górze"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa i adaptacja pomieszczeń wraz z przebudową elewacji północnej i południowej budynku B Ośrodka Wypoczynkowego „Zenit” w Jastrzębiej Górze"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270021895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 21 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rap@adm.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/229078/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa i adaptacja pomieszczeń wraz z przebudową elewacji północnej i południowej budynku B Ośrodka Wypoczynkowego „Zenit” w Jastrzębiej Górze"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20fb7334-322d-4681-b3e0-1c102180d4d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067266/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 OW Zenit Jastrzębia Góra - kompleksowy remont budynku Zenit

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RAP.262.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap I :
· Roboty murarskie związane ze zmianą otworów okiennych i drzwiowych;
· Roboty murarskie związane ze zmianą lokalizacji pomieszczenia biura;
· Remont balkonów i elewacji wraz z docieplenie elewacji;
· Wykonanie hydroizolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych;
· Montaż stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych;
· Roboty zewnętrzne, dostawa i montaż rampy dla NPS;
· Wykonanie zew. instalacji gazu;
Etap II :
· Pozostałe prace objęte projektem a nie zrealizowane w etapie I uzupełnione o następujące elementy:
· Rysunki warsztatowe więźby dachowej;
· Wymiana więźby dachowej wraz z wywozem i utylizacją istniejącej;
· Wykonanie przepustów na kominy wentylacyjne;
· Montaż klapy dymowej;
· Docieplenie dachu;
· Wykonanie pokrycia dachu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5506710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7585834,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5506710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAWBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-28-03-770

7.3.3) Ulica: Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 67

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-329

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5506710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie od dnia zawarcia Umowy do dnia 30.04.2027 r. z zastrzeżeniem, że zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach tj:
Etap I od dnia zawarcia Umowy do 30.04.2026 r.
Etap II od 20.09.2026 r. do 30.04.2027 r.
Zamawiający uzna, że zamówienie zostało zrealizowane w terminie, jeżeli protokół odbioru częściowego dla Etapu I i Protokół odbioru końcowego Przedmiotu Zamówienia po wykonaniu prac z Etapu II zostaną podpisane do upływu ww. terminów.
Czas trwania czynności Odbioru Etapu I wliczany jest do terminu zakończenia realizacji Etapu I.
Czas trwania czynności Odbioru Końcowego po wykonaniu prac z Etapu II wliczany jest do terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.