Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00410164/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk i dostawa (wraz z przeniesieniem własności) kalendarzy trójdzielnych na rok 2026 dla Programu Interreg Polska-Słowacja 2021-2027.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 180
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 378 31 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cpe.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk i dostawa (wraz z przeniesieniem własności) kalendarzy trójdzielnych na rok 2026 dla Programu Interreg Polska-Słowacja 2021-2027.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6b8964b-c370-4a31-b51b-127c5d286dc7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110180/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Opracowanie graficzne i druk kalendarzy na 2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Współpracy Transgranicznej Interreg Polska-Słowacja 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410164
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.19.2025.NT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, przygotowanie do druku, druk kalendarzy ściennych trójdzielnych na rok 2026 dla Programu Interreg Polska-Słowacja 2021-2027 wraz z ich dostawą do siedziby Zamawiającego i wskazanych lokalizacji. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) 300 sztuk kalendarzy ściennych trójdzielnych
WARUNKI OGÓLNE:
Zamawiający przekaże Wykonawcy (do dostosowania do potrzeb przedmiotu umowy):
• pliki z logotypami,
• nazwy miesięcy, dni, w języku słowackim,
• wykaz świąt, dni wolnych od pracy słowackich (polskie leżą po stronie Wykonawcy).
Przed przystąpieniem do produkcji docelowej kalendarzy objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wizualizacje kalendarzy. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego na etapie przygotowania/oznakowania/wizualizacji oraz projektów graficznych zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wiernego odwzorowania kolorów logotypów i innych przekazanych przez Zamawiającego materiałów.
Wszystkie projekty kalendarzy mają być indywidualne, autorskie (m.in. z użyciem zdjęć/grafik dostarczonych przez Zamawiającego lub, jeśli Zamawiający zgłosi taką potrzebę, Wykonawca zakupi zdjęcia z baz zdjęć typu Dreamstime, Shutterstock, Fotolia i podobne (maksymalnie 10 zdjęć). Rodzaj i ilość potrzebnych zdjęć będzie zgłoszona na bieżąco przez osobę nadzorującą produkcję kalendarzy. Wszystkie projekty będą wykonane z użyciem znaków graficznych takich jak logo i nazwa Programów, flaga UE itp.
Wykonawca dostarczy wszystkie kalendarze na swój koszt do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Usługa obejmuje także przewóz oraz wniesienie paczek do wskazanego pomieszczenia.
Na 2 dni robocze przed planowaną datą dostawy Przedmiotu zamówienia Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego na adres email wskazany w umowie.
Dostarczając przedmiot zamówienia, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć listę wraz z ilością sztuk dostarczanego towaru – Zamawiający (w tym wskazane przez niego osoby) ma prawo sprawdzić podczas dostawy – w obecności dostarczającego – czy przedłożona lista jest zgodna z rzeczywistą dostawą (weryfikacja merytoryczna i liczebna przedmiotu zamówienia). Dostawa musi zostać zaplanowana w godzinach pracy Zamawiającego z uwzględnieniem czasu potrzebnego na wniesienie oraz ewentualną weryfikację dostarczonego przedmiotu zamówienia. Materiały niezgodne z zamówieniem nie zostaną przyjęte (Wykonawca ma obowiązek ich natychmiastowego zabrania). Zamawiający dopuszcza zbiorczą dostawę produktu do danej lokalizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10866,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaltom
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631335658
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 142B
7.3.4) Miejscowość: Bliżyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-120
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Wydanie monografii naukowych
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Druk i montaż na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do montażu banerów
- Usługa polegająca na wydrukowaniu książek i folderów dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części
- Zakup usług utrzymania druku, serwisu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą druku podążającego dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz Delegatur
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





