eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecWykonanie przeglądów kominiarskich budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Grójec.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów kominiarskich budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Grójec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 048 664 30 91 wew. 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.kowalska@grojecmiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9446d70-f872-4381-82c9-da53946d035f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów kominiarskich budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Grójec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9446d70-f872-4381-82c9-da53946d035f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015205/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie przeglądów kominiarskich oraz audytów energetycznych budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Grójec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027; Priorytet: II: „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” Działanie: 2.1: „Efektywność energetyczna” programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478909

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.24.2025.KOI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiąże się do wykonania przeglądów kominiarskich w wybranych budynkach mieszkalnych położonych na terenie miasta i gminy Grójec,
2) Każdy przegląd będzie obejmował następujący zakres: sprawdzenie drożności i szczelności przewodów kominowych, sprawdzenie prawidłowości podłączeń, sprawdzenie ciągu kominowego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, badanie stanu technicznego kominów ponad dachem, ocenę nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie dla budynków i użytkowników.
3) Wykonawca sporządzi właściwe protokoły z przeglądów w bazie CEEB oraz dostarczy protokół z każdego przeglądu do Urzędu Gminy i Miasta Grójec.
4) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przeglądów zgodnie z zasadami ochrony środowiska, z obowiązującymi normami oraz zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
5) Przeglądy kominiarskie zostaną wykonane na terenie gminy Grójec.
6) Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania na dokumentach oznaczeń zgodnych z podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta FE na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania całości zamówienia w terminie do
15.12.2025 r.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do zbiorczego dostarczania raportów z przeglądów na koniec każdego miesiąca do Urzędu Gminy i Miasta Grójec.
9) Adresy budynków oraz terminy przeglądów będą uzgadniane z przedstawicielem Zamawiającego (ekodoradcą – Panią Pauliną Sobczak).
10) W przypadku zgłoszenia potrzeby obecności ekodoradcy podczas przeprowadzania przeglądu Wykonawca to umożliwi.
11) Szacowana liczba planowanych przeglądów kominiarskich w 2025 roku - 50 szt.
12) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną ilość przeglądów kominiarskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23985 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-POWER COMPANY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572949814

7.3.4) Miejscowość: Bilcza

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.