eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT HAJNOWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksego Zina 1

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 683 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdphajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-577c07eb-6bf1-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012487/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy Paliw płynnych w 2023 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461872/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.26.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 646229,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2023 r.
1. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część 1 – Sukcesywne dostawy paliw płynnych na stacji Wykonawcy
Część 2 – Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego do siedziby Zamawiającego
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania w ofercie zakresu dostaw, którego realizację zamierzają powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym].
4. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, zawartą pomiędzy Wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami, na mocy której odpowiednio podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części ze względu na odmiennych sposób wykonywania dostaw paliw i oleju opałowego. .Jeden wykonawca może złożyć ofertę zarówno do jednej wybranej części jak i wszystkich części.

Część I Sukcesywne dostawy paliw płynnych na stacji Wykonawcy
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń, na stacji Wykonawcy w 2022 roku, jak niżej:
- benzyny bezołowiowej Pb 95 - szacunkowa ilość; 5 000 litrów
- oleju napędowego ON szacunkowa ilość; 55 000 litrów
2. Przedmiot umowy będzie świadczony będzie wielorazowo w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w postaci świadczeń cząstkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Określone ilości paliw są średnimi ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy.
3. Paliwo odbierane będzie przez Zamawiającego na stacji Wykonawcy, umiejscowionej w odległości nie większej niż 15,0 km od siedziby Zamawiającego tj. 17-200 Hajnówka, ul. Bielska 41 , czynnej przez wszystkie dni tygodnia, minimum 10 godzin, nie później niż od godziny 7:00. Wykonawca wskaże w ofercie stację paliw wraz z adresem, gdzie możliwe jest tankowanie
- benzyny bezołowiowej Pb 95,
- oleju napędowego ON,
4. Dostarczane paliwa będą odpowiadały obowiązującym normom w tym zakresie oraz spełniały parametry określone przepisami prawa, w tym Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z późniejszymi zmianami).
5. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, 1723, 2127.).
6. Do oleju napędowego stosuje się wymagania jakościowe, określone szczegółowo w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 z późniejszymi zmianami) Paliwa muszą spełniać normę PN-EN 228+A1:2017-06 ; PN-EN 590+A1:2017-06 oraz być zdatne do użytku zarówno w warunkach letnich, przejściowych i zimowych
7. Zamawiający zobowiązuje się stosować do obowiązujących na stacji paliw przepisów
8. Wydawanie paliwa odbywać się będzie na podstawie ważnej karty drogowej lub karty paliwowej do zbiornika pojazdów, maszyn i urządzeń, ewentualnie do kanistra.
9. Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje ewidencjonowania pobranego paliwa stanowiącego podstawę do rozliczenia, jak niżej:
a) ewidencjonowanie przez Wykonawcę wydanego paliwa w zbiorczym zestawieniu z podpisem kierowcy, oraz każdorazowego odnotowywania w karcie drogowej ilości faktycznie pobranego paliwa.
b) przy użyciu kart paliwowych, z tym że:
- karta paliwowa ma być wydana bezpłatnie odrębnie na każdy pojazd, sprzęt i urządzenie Zamawiającego,
- Wykonawca do faktury za wykonanie zamówienia dołączy zbiorczy dowód wydania, o którym mowa w § 3 ust. 8 Projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
- Zamawiający zastrzega, że karty paliwowe winny być wydane do dnia 31.12.2022 r. – w przypadku opóźnień z wydaniem kart paliwowych Wykonawca umożliwi bezgotówkowe tankowanie pojazdów na wybranej stacji od dnia 01.01.2023 r. na zasadach i warunkach określonych w umowie tj. Wykonawca będzie prowadził rejestr wydanego paliwa zawierający wszystkie elementy „Miesięcznego zbiorczego dowodu wydania” określonego w SWZ i projekcie umowy
10. Dostawy będę realizowane na zasadzie tankowania pojazdów do zbiornika pojazdów, maszyn i urządzeń, ewentualnie do kanistra, na stacji Wykonawcy wskazanej w ofercie.
11. Tankowanie pojazdów, maszyn i urządzeń odbywać się będzie w godzinach pracy stacji, czynnej minimum 10 godz. na dobę. Godzina otwarcia stacji nie później niż 700.
12. W nagłych przypadkach Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliw z dystrybutora przez 24 godz. na dobę (klęska żywiołowa, akcja związana z zimowym utrzymaniem dróg, itp.) Dostawca na żądanie Zamawiającego umożliwi zatankowanie pojazdów w innych godzinach niż zostało określone w pkt 11.
13. Niezależnie od liczby innych klientów, każdy pojazd zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji. W przypadku sytuacji kryzysowych oraz w okresie akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca umożliwi tankowanie pojazdów i sprzętu silnikowego Zamawiającego poza kolejnością niezależnie od liczby pojazdów innych klientów znajdujących w danej chwili na stacji.
14. W sytuacjach awaryjnych, gdy stacja będzie nieczynna Wykonawca zapewni bezgotówkowe tankowanie na innej stacji paliw, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego na zasadach jak dla stacji Wykonawcy. W przypadku wystąpienia takich sytuacji (tankownie na innej stacji niż Wykonawcy) ceny tankowania będą cenami obowiązującymi na dystrybutorze Wykonawcy i zostanie doliczony rabat zgodnie z formularzem ofertowym, a wszelkie koszty tankowania pokryje Wykonawca.
15. Zamawiający przedstawi wykaz pojazdów, maszyn i urządzeń, które będą zaopatrywane na stacji paliw Dostawcy.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej specyfikacji sposób wykonania dostaw. Jeden Wykonawca może złożyć oferty zarówno do obu części jak i tylko do jednej przez siebie wybranej.
17. Lokalizacja oraz geometria wjazdów/wyjazdów stacji Wykonawcy musi umożliwiać swobodny wjazd/wyjazd oraz tankowanie pojazdom Zamawiającego takim jak równiarka, samochody ciężarowe wyposażone w pługi odśnieżne i piaskarki oraz ciągniki rolnicze ciągnące za sobą piaskarki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 485985,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego -15 000 litrów.
2. Przedmiot zamówienia świadczony będzie wielorazowo w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w postaci świadczeń cząstkowych. Terminy dostaw będą uzgadniane telefonicznie z Wykonawcą z min. 1 dniowym wyprzedzeniem i będą odbierane w godz. 7:00 – 15:00 przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
3. Dostawy lekkiego oleju opałowego realizowane będą przy użyciu środków transportu (cysterna) Wykonawcy spełniających normy przewidziane w przepisach dotyczących ochrony środowiska do miejsca lokalizacji zbiornika tj. Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, w sezonie grzewczym w 2023 roku.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Określone ilości oleju opałowego są średnimi ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości oleju opałowego faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W związku z tym Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od wykonawcy wskazanych ilości oleju opałowego.
5. Lekki olej opałowy winien charakteryzować się parametrami jakościowymi zgodnymi z wymaganiami najnowszych edycji odpowiednich norm jakościowych , PN-C-96024:2020-12 oraz parametrami jakościowymi zgodnymi z Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2016 poz. 2008).
6. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ((Dz. U. z 2021 r. poz. 716, ze zm.).
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej specyfikacji sposób wykonania dostaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty

4.5.5.) Wartość części: 197081,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOTOS Poaliwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182

7.3.3) Ulica: ul. Elbląska 135

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-718

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. OPAL Spółka Jawna Irenea Puławska, Roman Puławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430002524

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 84

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.