Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00269506/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_cieszyn@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-126e9b17-6410-4b97-b3b9-b40f70aa90511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zakład karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-126e9b17-6410-4b97-b3b9-b40f70aa9051
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114132/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.13.2025.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60264,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców. nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV , 03221000-6 w następującym asortymencie i ilościach:L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Kapusta biała kg. 2000
2. Kapusta czerwona kg. 150
3. Kapusta włoska kg. 100
4. Buraki ćwikłowe kg. 2100
5. Marchew kg. 4600
6. Cebula kg. 2400
7. Pietruszka korzeniowa kg. 1300
8. Seler korzeniowy kg. 1200
9. Por kg. 150
10. Ogórek zielony kg. 250
11. Kapusta kwaszona kg. 1600
12. Pomidor kg. 250
13. Koper zielony kg. 10
14. Czosnek kg. 35
15. Jabłko kg. 760
16. Ogórek kwaszony kg. 400
17. Pieczarki kg. 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 37794,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa ziemniaków, wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 03212100-1, w następujących ilościach:L.P. Nazwa j.m. ilość
1 Ziemniaki kg 20000
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 22470,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37542,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40914,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37542,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno Warzywnicze Daria Banach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123181383
7.3.4) Miejscowość: Ciszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-WARZYWNICZE DARIA BANACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-WARZYWNICZE DARIA BANACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37542,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno Warzywnicze Daria Banach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123181383
7.3.4) Miejscowość: Ciszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-WARZYWNICZE DARIA BANACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-WARZYWNICZE DARIA BANACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawy implantów i asortymentu wykorzystywanego w procedurach ortopedycznych
- Zakup sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!".
- Zakup mebli do zajęć dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup mebli oraz pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej budynku Teatru w Cieszynie - etap IV
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 6 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawy świeżych warzyw i owoców
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. ks. Jana Twardowskiego we Włodawie w roku szkolny 2025/2026
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów - część I
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.