eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskBudowa bazy magazynowej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa bazy magazynowej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b98818c-85f4-471b-aa6d-a0c0872d4853

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa bazy magazynowej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b98818c-85f4-471b-aa6d-a0c0872d4853

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jest budowa bazy magazynowej – wykonanie ogrodzenia, oświetlenia oraz utwardzenia terenu.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Zakres nr 1 – utwardzenie placu i wykonanie ogrodzenia
- wykonanie robót pomiarowych (wyznaczenie w terenie placu, ogrodzenia oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej)
- wykonanie zjazdu z drogi gminnej (przepust z rur PP średnicy 500mm, długości 9,0m, ścianki czołowe betonowe prefabrykowane)
- wykonanie profilowania i zagęszczanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni terenu, (wyrównanie i zagęszczanie podłoża )
- wykonanie wzmocnienia geotkaniną PP o wytrzymałości min 25/25 kN/m na powierzchni 900m2
- wykonanie nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych o wymiarach 3,0x1,5x0,15m, na powierzchni 360m2
- wykonanie nawierzchni placu manewrowego z kruszywa łamanego grubości 15cm na powierzchni 900m2
- wykonanie ogrodzenia długości 162,5m z paneli zgrzewanych ocynkowanych typ 3D, oczko 50x200mm, drut Ø 5mm, panele o wymiarach szer.: 2500mm, wys. 1500mm wraz z podmurówką prefabrykowaną betonową wys.: 200mm, szer.: 55mm montowaną do słupków za pomocą kaset metalowych ocynkowanych, słupki stalowe ocynkowane 60x40x2mm długość 2,6m, mocowanie paneli wykonać za pomocą obejm w 3 punktach na każdym słupku.
- wykonanie brama dwuskrzydłowa panelowa systemowa ocynkowana typ 3D oczko 50x200mm, drut FI 5mm, szer. 5000mm słupki min 100x100x3,0mm, długość słupka 2,6m, wysokość bramy: 1500mm, Brama zamykana na kłódkę. Jedno skrzydło bramy wyposażone w dybel blokujący.
Szczegółowy zakres robót określa:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
- Przedmiar robót- Zamawiający przedstawia pomocniczo przedmiar robót

b) Zakres nr 2 – budowa oświetlenia zewnętrznego bazy magazynowej
Zakres robót obejmuje
- budowę linii napowietrznej Nn AsXSn 2x25 - 115 m,
- budowę stanowisk słupowych ŻN-10 - 1 kpl.,
- budowę stanowisk słupowych E-10,5 - 4 kpl.,
- budowę linii kablowej YAKXS 4x35 - 30/42 m,
- montaż oprawy LED 50W - 5 kpl.,
- montaż szafy sterowniczej
Szczegółowy zakres robót określa:
- Program funkcjonalno-użytkowy,
Zakres nr 2 będzie wykonany w formule zaprojektuj i wybuduj.

3. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowana z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji technicznej towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji, przedmiarach robót oraz STWiORB typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów na zakończenie robót (protokoły, dziennik budowy, aprobaty, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).
6. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232599,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384940,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232599,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARMIR S.C. MAREK ZIEMNIAK I MIROSŁAW SABAT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180530818

7.3.3) Ulica: NOWY KAMIEŃ 238

7.3.4) Miejscowość: Nowy Kamień

7.3.5) Kod pocztowy: 36-053

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232599,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.