eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarlubieUsługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Maluch z pasją"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Maluch z pasją"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WARLUBIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001113893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 38 00 526

1.5.8.) Numer faksu: 52 33 26 013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sapowarlubie.bipstrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Maluch z pasją"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36504c00-b11e-4938-88b6-445ccf6778ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00518280/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Maluch z pasją"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Maluch z pasją” nr FEKP.08.26-IZ.00-0009/24 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021–2027, Priorytet 8 – Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, Działanie 08.26 – Wychowanie przedszkolne

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36504c00-b11e-4938-88b6-445ccf6778ed

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
Identyfikator postępowania: ocds-148610-36504c00-b11e-4938-88b6-445ccf6778ed .
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikacji elektronicznej znajdują się w Rozdziale XII Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych w związku z realizacją postępowania: Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu „Maluch z pasją”, jest Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, tel.: 52 33 26 013, 52 38 00 526, oswiata@warlubie.pl.
2. Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 5 i 6 do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.
3. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowania, o którym mowa w pkt 2.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w załączeniu do oferty, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO, stanowiący Załącznik nr 5 i 6 do SWZ.
5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, Działania 08.26 Wychowanie przedszkolne OPPT, Celu szczegółowego: 4.F wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. Umowa o dofinansowanie nr UM_WR.433.3.037.2025. W związku z powyższym w ramach badania kwalifikowalności wydatków dojdzie do udostępnienia dokumentacji w tym danych osobowych następującym instytucjom: Ministrowi Funduszy i Polityki Regionalnej, jako Instytucja Zarządzająca FEDKP 2021-2027 oraz zarządzający Centralnym Systemie Teleinformatycznym wspierającym realizację FEDKP 2021-2027, pełni również rolę Administratora danych osobowych. Instytucją Zarządzającą jest Urząd Marszałkowski w Toruniu, pełni również funkcję Instytucji Pośredniczącej, a także podmiotu przetwarzającego na podstawie Porozumienia w sprawie powierzania przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Programu FEDKP lata 2021-2027.
6. Zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, Zamawiający został zobowiązany do spełnienia obowiązku informacyjnego w imieniu Administratorów, o których mowa w pkt 5.
7. Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 5 i 6 do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.
8. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowania, o którym mowa w punkcie 7.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SAPO.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części I – nauka w praktyce: warsztaty z robotyki i programowania – 720 h (10 gr. x 2 zajęcia/tyg. x 36 tyg.) średnia liczebność dzieci w grupie 10 osób – 5 grup OWP Warlubie, 4 grupy OWP Wielki Komorsk, 1 grupa OWP Lipinki):
1) zajęcia „Warsztaty z robotyki i programowania” to specjalistyczne warsztaty technologiczne rozwijające kompetencje uczniów w zakresie zaawansowanego programowania, inżynierii i automatyki. Program obejmuje praktyczne projektowanie, budowę i testowanie robotów. Treści zajęć wyraźnie wykraczają poza podstawę programową OWP, rozwijając umiejętności techniczne, inżynieryjne i cyfrowe na poziomie niedostępnym w standardowych lekcjach informatyki czy techniki. Dzieci na warsztatach poznają zasady mechaniki (budują konstrukcje, dzięki którym doświadczają praw fizyki, poznają różne mechanizmy i sprawdzają ich działanie, uczą się matematyki oddając się świetnej zabawie), konstruowania (uczą się budowania stabilnych i ruchomych konstrukcji, rozwijają wyobraźnię przestrzenną, rozwijają umiejętności manualne), wkraczają w świat programowania (na podstawie prostego, blokowego oprogramowania uczą się wprawiać konstrukcje w ruch),
2) tematyka zajęć:
a) proste budowanie i programowanie urządzeń fizycznych,
b) wstęp do automatyki,
c) podstawy działania systemów automatycznych,
d) podstawy fizyki,
e) zastosowania robotów w przemyśle, edukacji, ratownictwie, rolnictwie precyzyjnym,
f) wstęp do analizy danych przestrzennych, dostosowany do wieku odbiorców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
2.Kryterium nr 1:
1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:
Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.
2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3. Kryterium nr 2:
1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:
a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania),
b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni - Liczba punktów
5 dni - 0,00
4 dni - 5,00
3 dni - 15,00
2 dni - 30,00
1 dzień - 40,00
2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.
6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części II – odkrywcy natury: zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze – 360 h (10 gr. x 1 zajęcia/tyg. x 36 tyg.) średnia liczebność dzieci w grupie 10 osób – 5 grup OWP Warlubie, 4 grupy OWP Wielki Komorsk, 1 grupa OWP Lipinki:
1) zajęcia „Odkrywcy natury: zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze” to zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze, cyfrowe, naukowo-techniczne i kształtujące postawy proekologiczne. Warsztaty matematyczno-przyrodnicze zapewnią dzieciom dostęp do interaktywnych zajęć z zakresu biologii, matematyki, geologii i innych nauk przyrodniczych. Celem warsztatów jest rozbudzenie zainteresowania naukami przyrodniczymi, inspiracja do aktywnego uczestnictwa w odkrywaniu tajemnic świata naturalnego oraz zwiększenie świadomości ekologicznej. Część warsztatów będzie prowadzona w terenie, część zaś w salach. Warsztaty matematyczno-przyrodnicze zapewnią dzieciom dostęp do interaktywnych zajęć z zakresu biologii, matematyki, geologii i innych nauk przyrodniczych. Warsztaty tworzą atrakcyjne lekcje i będą prowadzone przez doświadczonych nauczycieli i ekspertów z różnych dziedzin naukowych. Zachęci to dzieci do samodzielnego badania i eksperymentowania, rozwijając umiejętności badawcze. Celem warsztatów jest rozbudzenie zainteresowania nauką przyrodniczą wśród dzieci, inspirując ich do aktywnego uczestnictwa w odkrywaniu tajemnic świata naturalnego oraz zwiększenie ich świadomości ekologicznej. Gry i ćwiczenia umożliwią dzieciom zarówno współdziałanie i ruch, jak i ćwiczenie koncentracji uwagi czy małej grafomotoryki. Posłużą też m.in. do rozwijania umiejętności liczenia i porównywania, umiejętności językowych w zakresie słownictwa i zdolności abstrahowania i budowania świadomości ekologicznej. Umożliwią także percepcję wzrokową, spostrzegawczość, koordynację wzrokowo-ruchową i nauczą współpracy w grupie,
2) tematyka zajęć:
a) nauka geometrii (poznawanie różnych kształtów geometrycznych z bezpiecznych materiałów, tworzenie z nich modeli i układanek, co pozwoli im na lepsze zrozumienie podstawowych pojęć geometrycznych, takich jak kształt, rozmiar, symetria i porównywanie wielkości),
b) eksperymentowanie z kształtami i strukturami – dzieci będą mogły wycinać oraz wytłaczać elementy przyrodnicze, takie jak liście, zwierzęta czy formacje skalne. W ten sposób poznają różnorodność środowiska naturalnego i mogą tworzyć swoje własne modele przyrodnicze, rozwijając wyobraźnię oraz umiejętności techniczne,
c) wprowadzenie do matematyki poprzez zabawę – dzieci będą miały okazję do tworzenia liczmanów, cyfr czy innych elementów, które można wykorzystać podczas zajęć matematycznych np. do nauki liczenia, sortowania, czy grupowania według określonych cech,
d) zajęcia z podłogami interaktywnymi, wspierającymi naukę poprzez gry i symulacje, co sprawi, że nauka matematyki i przyrody staje się bardziej angażująca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
2.Kryterium nr 1:
1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:
Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.
2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3. Kryterium nr 2:
1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:
a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania),
b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni - Liczba punktów
5 dni - 0,00
4 dni - 5,00
3 dni - 15,00
2 dni - 30,00
1 dzień - 40,00
2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.
6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części III – spotkania z teatrem: warsztaty rozwijające kompetencje miękkie – 30 h w wymiarze 1 warsztat w miesiącu dla każdego OWP:
1) zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu warsztatów edukacyjnych pn. „Spotkanie z teatrem”, których celem jest rozwój kompetencji miękkich dzieci w wieku przedszkolnym, w tym wstępna orientacja zawodowa oraz kształtowanie postaw prozdrowotnych. Tematyka zajęć: Nauka w praktyce, Odkrywcy natury, Spotkania z teatrem – została opracowana w sposób wykraczający poza obowiązującą podstawę programową, stanowiąc wartość dodaną w procesie wychowawczo-edukacyjnym,
2) tematy poruszane w spektaklach:
a) bezpieczeństwo (dzięki spektaklom info. na temat bezpieczeństwa lepiej zapadają w pamięć. Mali widzowie poznają scenariusze dotyczące bezpieczeństwa, 112, zasady bezpiecznego ruchu drogowego),
b) czas wolny (spektakle dotyczące spędzania czasu wolnego są inspiracją i wskazówką dla dzieci dotyczącą aktywności, rozwijania pasji, kontaktów towarzyskich. Pozwalają znaleźć lepszą alternatywę przynoszącą korzyści dla zdrowia fizycznego i psychicznego od rozrywek spędzanych z udziałem telewizji, internetu czy telefonu komórkowego),
c) dobre maniery (dzieci uczą się szacunku, uprzejmości i życzliwości, pomagania innym, tolerancji),
d) ekologia (spektakle ekologiczne poruszają tematy związane z ochroną przyrody, zanieczyszczeniem środowiska, oszczędnością wody, gospodarką odpadami, czy marnowaniem żywności),
e) higiena i dbanie o zdrowie,
f) tradycje i obrzędy,
g) praca zespołowa,
h) uniwersalne umiejętności społeczne i ich zalety w różnych zawodach,
i) zasady równości szans i równouprawnienia płci.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
2.Kryterium nr 1:
1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:
Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.
2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3. Kryterium nr 2:
1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:
a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania),
b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni - Liczba punktów
5 dni - 0,00
4 dni - 5,00
3 dni - 15,00
2 dni - 30,00
1 dzień - 40,00
2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.
6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujący warunek:
1) o udzielenie zamówienia w Części I mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie wyższe (studia, studia podyplomowe lub kurs)
o profilu pedagogicznym lub psychologicznym,
b) posiada uprawnienia pedagogiczne,
c) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,
d) ukończyła kurs lub studia podyplomowe w zakresie robotyki lub programowania lub posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w tym zakresie zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat – licząc od dnia terminu składania ofert,
e) przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.
2) o udzielenie zamówienia w Części II mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie wyższe (studia, studia podyplomowe lub kurs) w zakresie pedagogiki lub psychologii,
b) posiada uprawnienia pedagogiczne,
c) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,
d) ukończyła kurs lub studia podyplomowe w zakresie robotyki lub programowania lub posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w tym zakresie zdobyte w okresie ostatnich 3 lat – licząc od dnia terminu składania ofert,
e) przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.
3) o udzielenie zamówienia w Części III mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie wyższe (studia, studia podyplomowe lub kurs) w zakresie pedagogiki lub psychologii,
b) posiada uprawnienia pedagogiczne,
c) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,
d) ukończyła kurs lub studia podyplomowe w zakresie rozwijania u dzieci umiejętności uczenia się i kreatywności lub posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w tym zakresie zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat – licząc od dnia terminu składania ofert,
e) przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.
2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w celu wykazania, że posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował wymaganymi osobami, w każdej części odrębnie, inna osoba.
3. Wymagane doświadczenie zawodowe wszystkich osób, o których mowa w ust. 3 niniejszego działu należy liczyć według następujących zasad:
1) podczas liczenia okresu doświadczenia zawodowego w pracy poszczególnych osób należy przyjąć zasadę, że nakładające się na siebie okresy nie sumują się,
2) dane potwierdzające okresy doświadczenia powinny wynikać z treści wykazu osób, z uwagi na powyższe, wymaga się podania dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia pełnienia wymaganego warunkiem udziału doświadczenia,
3) w treści wykazu osób, Wykonawcy winni przedstawić dane precyzyjnie, a podając daty rozpoczęcia lub zakończenia danego okresu powinni wskazać je z dokładnością roku i miesiąca i dnia,
4) w przypadku braku wskazania pełnej daty dziennej początku realizacji, do przeliczenia „doświadczenia” Zamawiający przyjmie – następny miesiąc po wskazanym miesiącu przy rozpoczęciu prac, tj. przykładowo, w przypadku wskazania wyłącznie daty: 04.2023 r. – 30.09.2023 r. – Zamawiający przyjmie do oceny wyłącznie 5 m-cy, tj. maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, nie uwzględniając kwietnia,
5) w przypadku braku wskazania pełnej daty dziennej końca wskazanej realizacji, do przeliczenia „doświadczenia” Zamawiający przyjmie – pełny miesiąc poprzedzający miesiąc wskazany przy zakończeniu prac, tj. przykładowo, w przypadku wskazania wyłącznie daty: 01.04.2023 r. - 08.2023 r. – Zamawiający przyjmie do oceny wyłącznie 4 m-ce, tj. kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, nie uwzględniając sierpnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert i składane wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert i składane wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana lub uzupełnienie niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadkach:
1) wymaganych przepisem art. 439 PZP, to jest w przypadku gdy:
a) w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. (lub jeśli termin realizacji Umowy zostanie przedłużony za zgodą Zamawiającego – do dnia terminu zmienionego) poziom cen usług edukacyjnych (publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, w ramach cen towarów i usług konsumpcyjnych) zmieni się o więcej niż 15%,
b) w przypadku zaistnienia przesłanki opisanej wyżej, Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z żądaniem zawarcia aneksu do umowy, poprzez zwiększenie należnego wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia następuje poprzez jego zwiększenie o poziom wzrostu cen towarów i usług ponad poziom opisany przy lit. a) (w ten sposób, że od zsumowanego poziomu wzrostu cen usług edukacyjnych podawanych przez Prezesa GUS odejmuje się 15%) i wyłącznie w zakresie w jakim dotyczy to jeszcze niezrealizowanych przez Wykonawcę usług,
c) podstawą do ustalenia wzrostu poziomu usług są wyłącznie kwartalne komunikaty Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego – wyklucza się dokonania podwyżki wynagrodzenia na podstawie informacji sygnalnych,
2) w przypadku okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które powodowały brak możliwości wykonania umowy i w terminie lub w przypadku uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zamówieni o okres istnienia tych okoliczności lub o okres na jaki zgodziła się Instytucja Zarządzająca,
3) dopuszcza się zmianę liczebności grup oraz liczby tych grup o nie więcej niż 20% w zależności od rekrutacji, pod warunkiem że zmiany te zaakceptuje Instytucja Zarządzająca. W związku z tym wynagrodzenie Wykonawcy może ulec proporcjonalnej zmianie – w zależności od tego, jaki wpływ zmiana ilości uczestników wpłynie na liczbę godzin zajęć, które będzie musiał zrealizować Wykonawca.
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu już wykonanej części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.