eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Budowa abonenckiej stacji transformatorowej 15/0,4 kV wraz z kablem SN oraz budowa linii kablowych NN zasilających istniejący budynek Parku Wodnym Planty w Pleszewie - 1 etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa abonenckiej stacji transformatorowej 15/0,4 kV wraz z kablem SN oraz budowa linii kablowych NN zasilających istniejący budynek Parku Wodnym Planty w Pleszewie – 1 etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sport Pleszew sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301165449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa, 4

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro-sport@pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.basen-pleszew.pl/bip

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa abonenckiej stacji transformatorowej 15/0,4 kV wraz z kablem SN oraz budowa linii kablowych NN zasilających istniejący budynek Parku Wodnym Planty w Pleszewie – 1 etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f98610b8-86a2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (adres e-mail: astanczyk@pleszew.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz ust. 25 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz ust. 25 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ/EM/2022/024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu i uruchomieniu abonenckiej stacji transformatorowej 15/0,4 kV wraz z kablem SN oraz budowa linii kablowych NN zasilających istniejący budynek Parku Wodnego „Planty” znajdujący się na działce przy ul. Sportowej 4 zgodnie z dokumentacja projektową wykonaną przez firmę Elcel Projekt Wojciech Gąsiorek, ul. Szkolna 2, 63-421 Przygodzice. W ramach niniejszego postępowania realizowany będzie 1 etap inwestycji obejmujący stację transformatorową i linie kablowe NN zasilające Park Wodny „Planty”. Realizacja 2 etapu (złącze kablowe basenów zewnętrznych na terenie położonym w Pleszewie przy Al. Mickiewicza wykonana będzie w terminie późniejszym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232221-7 - Podstacje transformatorowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 91

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na urządzenia

4.3.6.) Waga: 6

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie, to jest, wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie, lub remoncie, lub przebudowie, lub modernizacji, autonomicznej stacji transformatorowej, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (każda);
2) dysponują osobami posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, to jest dysponują:
a) minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
b) minimum jedną osobą z kwalifikacjami technicznymi typu D do prac elektrycznych o napięciu do 30 kV obejmującymi uprawnienia dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla czynności na następujących urządzeniach:
o urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV;
o urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu powyżej 1kV;
o zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50kW;
o aparatura kontrolno-pomiarową oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu instalacji.
c) minimum jedną osobą wykonującą pomiary elektryczne, posiadającą uprawnienia eksploatacji w punktach:
o urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV;
o urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu do 30kV;
o aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu instalacji oraz uprawnienia dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i prac kontrolno-pomiarowych.

Dopuszcza się łączenie ww. funkcji, to jest spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami przez dowolną liczbę osób (jedną, dwie lub trzy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP:
­ pieniądzu,
­ gwarancjach bankowych,
­ gwarancjach ubezpieczeniowych,
­ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Sport Pleszew sp. z o.o. nr rachunku w Banku Spółdzielczym w Pleszewie –73 84070003 0018 6502 2000 0001
4) UWAGA! Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy PZP.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie;
c) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w ppkt 2) lit. b), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
d) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
e) w przypadku, o którym mowa w lit. c) i d), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 7
Klauzula waloryzacyjna z art. 439 Pzp
1. W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w ofercie z dnia …… do poziomu skutkującego łącznie wzrostem wynagrodzenia Wykonawcy z oferty o co najmniej o 10%, Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z żądaniem podwyższenia ceny umowy, o której mowa w § 1 ust. 3 niniejszej umowy.
2. Zaistnienie przesłanki wzrostu ceny materiałów lub kosztów wskazanych w ust. 1, a także poziom ich wzrostu ustalany będzie na podstawie danych ogłaszanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w oparciu o wskaźnik cen produkcji budowlano – montażowej.
3. Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o podwyższenie wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 jedynie wtedy, gdy wzrost ten wpłynie na wzrost kosztów wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do przesłania w formie pisemnej zestawienia kosztów materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia w oparciu o kosztorys ofertowy wraz z uwierzytelnionymi kopiami faktur i rachunków, ze wskazaniem ich cen pierwotnych, poziomu wzrostu, ceny aktualnej, a także uzasadnieniem jak ich wzrost wpłynął na koszty wykonania zamówienia.
4. Z żądaniem zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może wystąpić nie wcześniej niż po 6 miesiącach od dnia złożenia oferty.
5. Maksymalna wartość wzrostu wynagrodzenia w odniesieniu do poszczególnych cen materiału lub kosztu wykonania przedmiotu umowy nie może przekroczyć 15% pierwotnego poziomy cen danego materiału lub kosztu.
6. Na zasadach określonych w niniejszym przepisie Zamawiający uprawniony jest do wystąpienia o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku spadku poziomu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
7. W przypadku wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wzrostu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zwiększenia wynagrodzenia podwykonawcom, z którymi zawarł umowy dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, o ile wzrost obejmuje materiały lub koszty ponoszone przez podwykonawcę.

§ 8
Klauzula waloryzacyjna z art. 436 pkt 4 lit. b Pzp
1. W przypadku, gdy w okresie realizacji umowy na skutek zmian legislacyjnych dojdzie do zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
- a zmiany te będą miały wpływ na wzrost kosztów wykonania zamówienia, Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o podwyższenie umówionego wynagrodzenia.
2. W przypadku zaistnienia przesłanki z ust. 1. lit. a – d, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w formie pisemnej, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian legislacyjnych, kosztów, które na skutek zmian uległy podwyższeniu w zestawieniu z kosztami przed zmianami, a także zobowiązany jest do uzasadnienia w jaki sposób i w jakim zakresie zmiany te wpłynęły na koszty wykonania zamówienia. W przypadku świadczeń pracowniczych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia listy osób świadczących pracę przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem sposobu obliczania ich wynagrodzenia przed wejściem w życie zmian wskazanych w ust. 1. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy dalszych wyjaśnień na piśmie, w celu ustalenia spełnienia przesłanek wskazanych w ust. 1.
3. (...)

UWAGA! Pole dopuszcza jedynie 4000 znaków. Proszę zapoznać się z SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePuap pod adresem: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia. 2. Ofertę należy przesłać na skrzynkę podawczą Zamawiającego w ePUAP. 3. Adres skrytki elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP jest następujący: /SportPleszew/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-13 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy wykonawcę także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
2. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, o której mowa w pkt 7, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.