Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360682/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00381562/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana agregatów wody lodowej oraz naprawa instalacji chłodniczej akceleratorów w budynku numer 90, zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 273 16 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana agregatów wody lodowej oraz naprawa instalacji chłodniczej akceleratorów w budynku numer 90, zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f09ef9be-3a6d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360682/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.16.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1724238,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174388,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana agregatów wody lodowej oraz naprawa instalacji chłodniczej akceleratorów w budynku numer 90, zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie poniższych robót:
1) Demontaż istniejącej instalacji chłodniczej obejmuje m.in.:
a) Demontaż istniejących agregatów chłodniczych;
b) Demontaż istniejących izolacji rurociągów;
c) Demontaż części istniejących rurociągów;
2) Dostawę urządzeń i materiałów w tym m. in.:
a) Dwa agregaty chłodnicze spełniające wymagania narzucone w dokumentacji projektowej;
b) Armatura odcinająca i pomiarowa;
c) Przewody z rur PVC-U;
d) Izolacje termiczne dostosowane do instalacji chłodniczych;
e) Armaturę równoważącą;
f) Naczynia wzbiorcze;
3) Wykonanie prac w tym m. in.:
a) Wykonanie otworowań;
b) Adaptacje istniejących podkonstrukcji;
c) Montaż nowych agregatów;
d) Podłączenie nowych urządzeń wraz z przeróbkami rurociągów;
e) Wykonanie podłączeń wod-kan dla układu chłodniczego;
f) Wykonanie prób ciśnieniowych;
g) Uzupełnienie czynnika chłodniczego w instalacji;
h) Doprowadzenie zasilania do agregatów chłodniczych oraz pozostałych elementów instalacji;
i) Wykonanie układu automatyki wraz z okablowaniem;
j) Wykonanie prac izolacyjnych
k) Zabezpieczeniem izolacji znajdujących się na zewnątrz budynku przed działaniem promieni UV oraz warunków atmosferycznych, poprzez zastosowanie odpowiedniego systemu izolacji z płaszczem ochronnym lub poprzez blachowanie;
l) Wykonanie przejść ppoż wraz z ich opisem;
4) Uruchomienie kompletnego układu chłodniczego wraz ze sprawdzeniem poprawności działania;
5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3. Remont będący przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje część glikolową dwóch instalacji chłodniczych, znajdujących się na dachu budynku nr 90 oraz wewnątrz budynku.
4. Zamawiający, dopuszczając równoważność produktów, określa zakres minimalnych parametrów, w oparciu, o które dokona oceny spełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia - ustala się następujące kryteria oceny równoważności dla oferowanych agregatów:
a) Moc (przy parametrach 7/12°C A35) ≥ 15kW
b) Sprawność pracy EER (przy parametrach 7/12°C A35) ≥ 2,80
c) Sprawność roczna pracy SEER ≥ 4,60
d) Deklaracja zgodności produktu z dyrektywą ErP.
e) Gwarancja ≥ 2 lata
f) Każdy agregat przystosowany do pracy w trybie chłodzenia przez cały rok.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Tomie III SWZ.
6. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego.
7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty.
Uczestnictwo w wizji jest dobrowolne. Udział w wizji wymaga wcześniejszego zgłoszenia poprzez Platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i Formularz „Wyślij wiadomość”, w celu uzyskania przepustki. Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej: w dniu 30.09.2022r. o godz. 10:00
Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest uzyskanie przepustki i posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
W celu wyrobienia przepustki konieczne jest przekazanie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wizji wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego lub PESEL, które należy przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Dodatkowo Zamawiający wyraża zgodę na wyznaczenie drugiego terminu wizji lokalnej, jednakże zgłoszenia chęci odbycia wizji lokalnej przesłane do zamawiającego po upływie terminu 6 dni do wyznaczonego terminu składania ofert nie będą uwzględniane.
Po odbyciu wizji lokalnej konieczne jest podpisanie protokołu potwierdzającego uczestnictwo w wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513290-4 - Przemysłowe urządzenia chłodnicze
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH COOL Daria Kalinowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132092502
7.3.3) Ulica: Lipowa 10
7.3.4) Miejscowość: Chotomów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-123
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "COOL" Daria Kalinowska
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "COOL" Daria Kalinowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.