Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00445787/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11834331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-163f54db-ec38-47b7-b4a9-0fb06df2745d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110951/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych, urządzeń peryferyjnych w dziale łączności i informatyki dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445787
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 62-ZP-09-25-141
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 387136,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 „Zakup i dostawa tśm do sprzętu powszechnego użytku sieciowego i teleinformatycznego” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 297608,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 „Zakup i dostawa osprzętu do przechowywania i odczytu danych” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 55830,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 „Zakup i dostawa tśm, preparatów chemicznych do czyszczenia i konserwacji sprzętu sieciowego, teleinformatycznego i elektroniki” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3C do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237250-6 - Akcesoria do czyszczenia komputerów
4.5.5.) Wartość części: 122740,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Decyzja o unieważnieniu postępowania została podjęta w wyniku stwierdzenia przez Zamawiającego niemożliwej do usunięcia wady postępowania uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada została ujawniona po otwarciu ofert, które odbyło się dnia 07.10.2025r. o godzinie 9:10. Nieusuwalna wada w przedmiotowym postępowaniu uwidoczniła się w trakcie czynności oceny ofert i polegała na wadliwym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1 wpłynęły trzy oferty. Ponieważ w ofertach były błędy polegające na niezgodności ofert z treścią SWZ – załącznikiem nr 3A Formularzem cenowym, Zamawiający powziął wątpliwość, co do poprawności sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia pod kątem jego zgodności z art. 99 ustawy Pzp. W myśl zasad wynikających z tego artykułu, Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Szczegółowa analiza opisu przedmiotu zamówienia zawartego w formularzu cenowym wykazała, iż został on opisany w sposób niewłaściwy – błędnie podano parametry techniczne produktów. Omyłkowy opis przedmiotu zamówienie podano dla następujących pozycji formularza cenowego: poz. nr 20, 21, 22, 23, 25 i 26.W powyższych pozycjach błędnie wskazano parametr techniczny dotyczący minimalnej siły zrywającej. Na rynku opaski zaciskowe o szerokości 4,8mm charakteryzują się wytrzymałością mechaniczną, tj. min. siłą zrywającą – 22 kg, natomiast opaski o szerokości 3,6mm posiadają min. siłą zrywającą – 18 kg.
Wskazanie przez Zamawiającego w poz. nr 20, 21, 22, 23, 25 i 26 zakresu parametrów min. siły zrywającej oraz w poz. nr 24 błędnego parametru min. siły zrywającej, spowodowało złożenie przez Wykonawców ofert niezgodnych z treścią SWZ, tym samym nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do siedziby Zamawiającego wpłynęło siedem ofert od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów serwisowych oraz kompleksowych usług naprawy samochodów służbowych, będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie -Ed.III/2025
- Bieżąca obsługa i konserwacja oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych, będącego własnością Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Innowatorium Dostępności Miast" dla ZUT w Szczecinie
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tabletów graficznych, dysków przenośnych, słuchawek, komponentów komputerowych oraz mobilnych zestawów monitorów interaktywnych
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd" -II
- "Dostawa licencji na oprogramowanie i urządzeń zwiększających odporność na cyberataki w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- Rozbudowa macierzy i deduplikatorów
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej oraz poziomu wiedzy o cyberzagrożeniach w Urzędzie Gminy Dębe Wielkie"
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej w Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Waśniowie" (postępowanie powtórzone)
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





