Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa macierzy i deduplikatorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 190
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-608
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne rolników
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa macierzy i deduplikatorów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-183d2808-0492-4f17-848e-f6ee794b6fb7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120190/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Rozbudowa macierzy i deduplikatora
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.krus.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy (dostępny pod adresem
internetowym: https://ezamowienia.krus.gov.pl. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.
bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy,
określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
4. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0000-ZP.261.28.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie dysków do rozbudowy macierzy Huawei Dorado 3000 v6 nr seryjny 2102355HLJFSPB100009
wg poniższej specyfikacji:
Nazwa produktu: Dysk 02355XAF D3V6-SSD-NVMe-7.68T lub dysk równoważny SSD NVMe SAS 2,5” o pojemności 7.68TB,
Liczba sztuk: 5.
Dyski muszą być dostarczone ze wszystkimi funkcjonalnościami pozwalającymi na rozbudowę StoragePool o pojemność oferowanych dysków z uwzględnieniem mechanizmów deduplikacji
i kompresji.
Dyski mają być objęte gwarancją producenta głównego modułu macierzy Huawei Dorado 3000 v6.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie dysków równoważnych.
Przez równoważne dyski Zamawiający uzna takie, które są kompatybilne z macierzą wskazaną powyżej oraz zostaną dostarczone ze wszystkimi funkcjonalnościami pozwalającymi na rozbudowę pojemności pod deduplikacje i kompresje o pojemność oferowanych dysków. Dodatkowo Wykonawca oferujący dyski równoważne zainstaluje je w urządzeniu, zwiększy StoragePool
o pojemność oferowanych dysków z uwzględnieniem mechanizmów deduplikacji i kompresji.
Wykonawca dostarczy zakupione przez Zamawiającego dyski do lokalizacji Zamawiającego przy Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa.
Oferowane dyski muszą pochodzić z legalnego polskiego kanału dystrybucyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie dysków do rozbudowy rozbudowy trzech deduplikatorów Huawei X6000 o numerach seryjnych 2102355GXJFSP5100001, 2102355GXJFSP5100002, 2102355GXJFSP5100003, po 5 dysków na każdy deduplikator wg poniższej specyfikacji:
Nazwa produktu: Dysk 02356TPY OP-SSDSAS-7.68T2S 7.68TB SSD SAS Disk Unit(2.5") lub dysk równoważny SSD SAS 2,5” o pojemności 7.68TB,
Liczba sztuk: 15.
Dyski muszą być dostarczone ze wszystkimi funkcjonalnościami pozwalającymi na rozbudowę StoragePool o pojemność oferowanych dysków z uwzględnieniem mechanizmów deduplikacji i kompresji.
Dyski mają być objęte gwarancją producenta głównego modułu deduplikatora Huawei X6000.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie dysków równoważnych.
Przez równoważne dyski Zamawiający uzna takie, które są kompatybilne z deduplikatorami wskazanymi powyżej oraz zostaną dostarczone ze wszystkimi funkcjonalnościami pozwalającymi
na rozbudowę pojemności pod deduplikacje i kompresje o pojemność oferowanych dysków. Dodatkowo Wykonawca oferujący dyski równoważne zainstaluje je w urządzeniu, zwiększy StoragePool o pojemność oferowanych dysków z uwzględnieniem mechanizmów deduplikacji
i kompresji.
Wykonawca dostarczy zakupione przez Zamawiającego dyski do lokalizacji Zamawiającego przy Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa.
Oferowane dyski muszą pochodzić z legalnego polskiego kanału dystrybucyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca złoży wraz z ofertą następujący przedmiotowy środek dowodowy dla części I i II zamówienia:• oświadczenie producenta lub oficjalnego przedstawiciela producenta w Polsce oferowanych dysków, że dyski zostaną objęte gwarancją urządzeń w cz. I – macierzy, w cz. II – deduplikatorów.
2. Zgodnie z treścią art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków
dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich
złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowienia ust. 2 nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta Wykonawcy
podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie producenta lub oficjalnego przedstawiciela producenta w Polsce oferowanych dysków, że dyski zostanąobjęte gwarancją urządzeń w cz. I – macierzy, w cz. II – deduplikatorów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dla części I i II określone zostały w § 8 PPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.krus.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca składa ofertę według Formularza oferty, którego wzór zawiera Rozdział III SWZ.2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Treść
oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie/a, o którym/ch mowa w Sekcji V pkt 5.5.) Ogłoszenia;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/każdego z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi
umocowanie do reprezentowania”, jeżeli w imieniu Wykonawcy/każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie nie wynika
z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru;
3) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Sekcji V pkt 5.8.) Ogłoszenia;
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108
ust. 1 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp) oraz art. 7 ust. 1 ustawy 13 kwietnia 2022r., o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U z 2025 r. poz. 514 ze zm.).
5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia oświadczenia producenta lub oficjalnego przedstawiciela producenta w Polsce oferowanych dysków, że dyski pochodzą z legalnego polskiego kanału
dystrybucyjnego.
6. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Zagórna 14 m 13, część nr 2: gen. W. Andersa 13 m 106
- Dostawa stołów operacyjnych - 2 szt..
- Sukcesywna dostawa materiałów remontowo-budowlanych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Kredytowa 2 m. 40 część nr 2: al. "Solidarności" 78 m. 89
- Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oprogramowania i systemów wraz z ich wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie bezpieczeństwa infrastruktury systemu informatycznego Urzędu Miasta Ustroń
- Rozbudowa macierzy i deduplikatorów
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej oraz poziomu wiedzy o cyberzagrożeniach w Urzędzie Gminy Dębe Wielkie"
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilaczy awaryjnych wraz z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa serwerów, komputerów, drukarek, osprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





