Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa 2 mobilnych zbiorników o pojemności 5000l oraz 2 przyczep do przewozu wody pitnej o pojemności 3300l dla Gminy Dywity
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dywity
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska, 32
1.5.2.) Miejscowość: Dywity
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-001
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ugdywity.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugdywity.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 2 mobilnych zbiorników o pojemności 5000l oraz 2 przyczep do przewozu wody pitnej o pojemności 3300l dla Gminy Dywity
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2af2e1-83c0-4384-9fc0-2bb01f3ee390
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informuję, że informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego zostały szczegółowo określone w rozdziale XVII i XVIII SWZ dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Wójt Gminy Dywity przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Gmina Dywity.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: ug@ugdywity.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawa 2 mobilnych zbiorników o pojemności 5000l oraz 2 przyczep do przewozu wody pitnej o pojemności 3300l dla Gminy Dywity w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026” – ZP.271.18.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt. 1 (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Wójtem Gminy Dywity bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.
5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Wójt Gminy Dywity;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu, ale nie zgadza się na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Wójta Gminy Dywity Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, mobilnych zbiorników do magazynowania i dystrybucji wody pitnej przeznaczonych do transportu oraz tymczasowego magazynowania wody pitnej w sytuacjach awaryjnych i kryzysowych. Część 1 – zakup i dostawa mobilnych zbiorników do przewożenia i dostarczania wody pitnej o pojemności 5000l – 2 szt.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz minimalnych parametrów technicznych i wymogów użytkowych określaj formularz techniczny stanowiący Załącznik nr 3 (część nr 1) a także zapisy SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, mobilnych zbiorników do magazynowania i dystrybucji wody pitnej przeznaczonych do transportu oraz tymczasowego magazynowania wody pitnej w sytuacjach awaryjnych i kryzysowych.
2. Część 2 – zakup i dostawa przyczep do przewozu wody pitnej o pojemności 3300l – 2 szt.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz minimalnych parametrów technicznych i wymogów użytkowych określaj formularz techniczny stanowiący Załącznik nr 4 (część nr 2) a także zapisy SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego stanowiącego Załącznik nr 3 i nr 4 do SWZ, oraz dla każdego sprzętu kartę katalogową producenta lub/oraz inny dokument producenta potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia, które nie podlegają uzupełnieniu.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Oferta powinna zawierać:1) Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie Załącznika nr 1 do SWZ
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Karty katalogowe producenta lub/oraz inny dokument producenta potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami opis przedmiotu zamówienia - w zależności od części na którą składana jest oferta
4) Formularz techniczny dla części nr 1 i nr 2 – w zależności od części na którą składana jest oferta
5) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
2. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych przewiduje wykluczenie w zakresie określonym w ustawie.
INNE PRZETARGI DYWITY
- Zakup i dostawa 2 mobilnych zbiorników o pojemności 5000l oraz 2 przyczep do przewozu wody pitnej o pojemności 3300l dla Gminy Dywity
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dywity w roku 2025-2026
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dywity na rok 2026 rok
więcej: przetargi DYWITY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- "Dostawa 6 zbiorników o pojemności V=50 m3 przeznaczonych do celów ochrony przeciwpożarowej."
- Zakup niezbędnego wyposażenia do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie powiatu bielskiego - postępowanie II
- Doposażenie magazynu OLiOC w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych, wielkoobszarowych, gwałtownych zjawisk atmo., zagrożeń CBRN oraz w czasie wojny
więcej: Zbiorniki na wodę »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





