Og³oszenie z dnia 2023-11-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00570368/01 - Wynik z dnia 2023-12-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
zakup gazu ziemnego wysokometanowego w na cele opa³owe dla budynku Gminy Lublin przy ul. Podwale 3a w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla W³adys³awa £okietka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lublin.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup gazu ziemnego wysokometanowego w na cele opa³owe dla budynku Gminy Lublin przy ul. Podwale 3a w Lublinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c3252451-8dcc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00519573
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00017684/58/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.28 Zakup gazu ziemnego wysokometanowego w okresie od 01.01.2024 r. do 30.06.2025 r. na cele opa³owe dla budynku Gminy Lublin przy ul. Podwale 3a w Lublinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3252451-8dcc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym: ZP-P-I.271.85.2023.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont
podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ oraz zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ
dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce "Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce
specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres zamowienia@lublin.eu (nie dotyczy sk³adania ofert) – do wiadomo¶ci wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dowody potwierdzaj±ce awariê Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 1.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla W³adys³awa £okietka 1, 20–109 Lublin. 1.1.2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych, z którym mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.
18-19 oraz art. 74-76 ustawy.
1.1.5. Z danych osobowych bêdziemy korzystaæ do momentu zakoñczenia realizacji celu okre¶lonego w pkt 1.1.3. tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Po tym
czasie z danych bêdziemy korzystaæ przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
1.1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.1.8. Posiada Pani/Pan:
1.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
1.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
1.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
1.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
1.1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1.1.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia
danych osobowych,
1.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.85.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje zakup przez zamawiaj±cego od wykonawcy gazu ziemnego wysokometanowego (paliwo gazowe) w przewidywanej wielko¶ci 844 274 kWh na cele opa³owe dla budynku Gminy Lublin przy ul. Podwale 3a w Lublinie (punkt poboru)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesy³ gazu i podobne us³ugi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu:1. W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy okre¶la minimalne poziomy zdolno¶ci dotycz±ce posiadania odpowiedniej koncesji: Posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, wymaganej ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U.2022.1385 z pó¼n. zm.).
2. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy okre¶la minimalne poziomy zdolno¶ci dotycz±ce niezbêdnego do¶wiadczenia wykonawcy umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
Wykonanie lub wykonywanie jednej dostawy paliwa gazowego o zrealizowanej warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ (dla dostaw rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 150 000,00 PLN brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umowy), w okresie ostatnich 3 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Wykonawca mo¿e udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, ¿e dostawa, spe³nia wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lone przez zamawiaj±cego je¶lioferta jest zgodna z Polsk± Norm± przenosz±c± normê europejsk±, normami innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cymi normy europejskie, z europejsk± ocen± techniczn±, ze wspóln± specyfikacj± techniczn±, z norm± miêdzynarodow± lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ
normalizacyjny, je¿eli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotycz± wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lonych przez zamawiaj±cego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy -je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1. 3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
4. Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia musi zostaæ wykazany przez ka¿dego z wykonawców.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna warunki udzia³u w postêpowaniu za spe³nione je¿eli w zakresie okre¶lonym w pkt 5.4) ppkt 1 co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia:
3.1. o¶wiadczenie wymagane w pkt 5.5) oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 1.3 (o ile zachodzi taka okoliczno¶æ) winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca. O¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 1.4. oraz pkt 1.6. winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców.
3.3. Dokumenty wymagane w pkt 5.11) ppkt 1 winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajduj± siê we wzorze umowy zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postêpowania wskazanej w pkt 3.1.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ:1.1. Formularz cenowy.
1.2. Formularz ofertowy.
1.3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe,wykazuj±ce przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2, w przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp.
1.4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, winno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
1.5. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - w przypadku polegania przez wykonawcê na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.6. O¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 30 czerwca 2025 r. w przypadku zawarcia umowy w terminie umo¿liwiaj±cym pozytywne przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy przed
01.01.2024 r. lub w przypadku zawarcia umowy w terminie uniemo¿liwiaj±cym pozytywne przeprowadzenie procesu zmiany
sprzedawcy przed 01.01.2024 r., od daty pozytywnie przeprowadzonego procesu zmiany sprzedawcy do dnia 30 czerwca 2025 r.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa obs³uga w zakresie rezerwacji i sprzeda¿y oraz dostarczenia biletów lotniczych na loty zagraniczne i krajowe wraz z ubezpieczeniem na wyjazd zagraniczny na potrzeby UMWL w Lublinie.
- Renowacja zabytkowego XIX-wiecznego drewnianego dworu rezydencjonalnego z Huty Dzier±¿yñskiej w sektorze dworskim Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Rewitalizacja zabytkowej rezydencji dworkowej Harasiewiczówki z pocz±tku XIX wieku w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Przebudowa zewnêtrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z pracami towarzysz±cymi przy budynku bêd±cym siedzib± Pierwszego Urzêdu Skarbowego w Lublinie przy ul. S±dowej 5
- Komenda Powiatowa Policji w Kra¶niku - modernizacja obiektu wraz z terenem przyleg³ym
- Us³uga wykonania okresowych przegl±dów kominiarskich
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmuj±ca sprzeda¿ i ¶wiadczenie us³ug dystrybucji na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Nowym S±czu i jednostek podleg³ych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmuj±ca - sprzeda¿ i dystrybucjê gazu dla potrzeb Gminy G³ucho³azy oraz gminnych jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) na potrzeby Gminy £u¿na
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (dostawa i dystrybucja) dla szpitala w Pleszewie.
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmuj±ca sprzeda¿ i dystrybucjê gazu na potrzeby Muzeum Narodowego w Kielcach"
- Kompleksowa dostawa (sprzeda¿ i dystrybucja) gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla Urzêdu Dzielnicy Bia³o³êka m.st. Warszawy w latach 2025-2027.
wiêcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.