eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca dystrybucję i zakup gazu dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca dystrybucję i zakup gazu dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty-Ochota m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000228074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 13/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-323

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226590561 wew.229

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dbfo-ochota.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dbfo-ochota.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca dystrybucję i zakup gazu dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-320c50c2-db0d-403f-b8b4-e27d77ba8b9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047090/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca dystrybucję i zakup gazu dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-320c50c2-db0d-403f-b8b4-e27d77ba8b9a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia między
Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy eZamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-608d7b41-2173-4555-90bd-1e98a1ab895a - korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto o nazwie podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone
w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wezwań i zawiadomień, dokumentów i wyjaśnień
składanych na wezwanie Zamawiającego. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych osobowych) zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy, iż Administratorem danych osobowych przetwarzanych
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty-Ochota m.st. Warszawy
z siedzibą w Warszawie (02-323) przy ul. Radomskiej 13/21, reprezentowane przez Dyrektora – p. Mariolę Fedniczuk.
2) Ze szczegółową treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej zamówień publicznych można zapoznać się na stronie: https://dbfoochota.waw.pl w zakładce RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO-V.ZP.260.04.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca dystrybucję i zakup gazu dla placówek
oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2027-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Kolejne zamówienie będzie realizowane po upływie terminu umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego
postępowania.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął nw. kryteria oceny ofert i przypisał im wagi
wyrażone w procentach:
1) Cena oferty w zamówieniu podstawowym brutto w PLN – waga 60%
2) Kryterium społeczne: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę minimum 1 osoby ze stwierdzeniem stopnia niepełnosprawności
na minimum ½ etatu – waga 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów przyznaną w ww. kryteriach oceny
ofert. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący
posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający uzna Wykonawcę, który posiada:
1) aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem, wydaną przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu, wydaną przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) lub aktualnie obowiązującą
umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego na obszarze, na
którym znajduje się miejsce dostarczania paliwa gazowego (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci
dystrybucyjnej), obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego do złożenia przez każdego Wykonawcę:
1) Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ;
2) Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1A do SWZ;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania -
według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ;
4) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy,
do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę
umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej
Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1), Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy (firmy) z określeniem
adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby
uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje dostawy do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6) W przypadku, o którym mowa w pkt. 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, jaką część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w poniższym zakresie:
a) zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia – ustawy Prawo energetyczne i przepisów wykonawczych do wskazanej ustawy;
b) zmian wynagrodzenia w okolicznościach opisanych w § 6 umowy;
c) wydłużenie terminu obowiązywania umowy w celu zabezpieczenia dostaw w przypadku przedłużającej się procedury
wyboru Wykonawcy w kolejnym postępowaniu o zamówienie publiczne – do czasu jego rozstrzygnięcia i podpisania umowy z Wykonawcą;
d) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w okolicznościach opisanych w lit. c) powyżej – do 30% wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 lit. a);
e) zmniejszenie lub zwiększenie liczby punktów poboru, które może nastąpić na przykład w przypadkach: przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi, zamknięcia lub likwidacji obiektu lub w sytuacji zmian administracyjnych skutkujących uzyskaniem nowego obiektu;
f) zmianę grupy taryfowej wskazanej w Załączniku Nr 2 i 3 do umowy, zakwestionowanej przez OSD w momencie zgłaszania umowy do realizacji, na aktualnie obowiązującą u OSD.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-320c50c2-db0d-403f-b8b4-e27d77ba8b9a

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-22 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.