eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleB/09/2025 Przebudowa stacji elektroenergetycznej WSP-1 OPC-20352 z wymianą transformatora 15/04 kV 630 kVA



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
B/09/2025 Przebudowa stacji elektroenergetycznej WSP-1 OPC-20352 z wymianą transformatora 15/04 kV 630 kVA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774527063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1167390

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

B/09/2025 Przebudowa stacji elektroenergetycznej WSP-1 OPC-20352 z wymianą transformatora 15/04 kV 630 kVA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a43d7cf5-ba63-4e3c-b3b3-8c6752adaccf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 [108] Roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398840

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B/09/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przebudowa stacji elektroenergetycznej WSP-1 OPC-20352 z wymianą transformatora 15/04 kV 630 kVA.

II. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.

III. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2025 r. poz. 277 ze zm.)
osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.

Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku
pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
 prace w zakresie elektryki: demontaże oraz montaże instalacji, rozdzielni, transformatora, oszynowania silnoprądowego, prace pomiarowe;
 prace budowlane: tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, ociepleniowe elewacyjne, ślusarki drzwiowej i okiennej;
 prace sanitarne: wentylacyjne, odwodnienie.


Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli
spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).

IV. Gwarancja
Na dokumentację techniczną i wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji licząc od dnia dokonania odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia.

V. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w zdaniu poprzednim jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 01.10.2025 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, którą została oferta nr 1 Wykonawcy: Symetrium Sp. z o.o., ul. Krakowska 280, budynek 200, 32-080 Zabierzów, NIP: 6762549147.

W dniu 28.10.2025 r. Zamawiający wyznaczył Wykonawcy termin zawarcia umowy na dzień 30.10.2025 r. Wykonawca zgodnie z pismem przesłanym w dniu 28.10.2025 r. uchylił się od zawarcia umowy.

Oferta nr 1 wybrana jako najkorzystniejsza była jedyną ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, zatem Zamawiający nie ma możliwości skorzystać z przesłanki określonej w art. 263 ustawy pozwalającej na dokonanie ponownego badania i oceny ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.

Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1103925,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1103925,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.