Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00427209/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
- 2025/BZP 00450553/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych obejmujące wymianę wind w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach, współfinansowane ze środków PFRON oraz z budżetu Województwa Świętokrzyskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 45
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-736
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.zebala@wszzkielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszzkielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48294658-3e47-40b4-97a4-f3ee60006b711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych obejmujące wymianę wind w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach, współfinansowane ze środków PFRON oraz z budżetu Województwa Świętokrzyskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48294658-3e47-40b4-97a4-f3ee60006b71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048179/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Wymiana windy wraz z utylizacją i niezbędnymi robotami budowlano-instalacyjnymi w WSZZ w Kielcach – PEFRON
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/163/2025/MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 758943,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wszelkich prac i robót budowlano-montażowych związanych z:- wymianą dźwigu osobowo-towarowego (windy) zlokalizowanej pomiędzy budynkami B i C przy Klinice Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach, w szczególności wykonanie prac w zakresie:
• opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej (montażowo – rejestracyjnej) dla realizowanej wymiany dźwigu osobowo-towarowego wraz z jej uzgodnieniem i zatwierdzeniem w UDT wraz z wykonaniem niezbędnych ekspertyz technicznych szybu windowego pod kątem wytrzymałościowym,
• demontaż i utylizację istniejącego dźwigu osobowo-towarowego,
• wykonanie niezbędnych prac budowlano - adaptacyjnych szybu windowego oraz dostawy wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowo-towarowego
• wykonanie niezbędnych badań i prób ruchowych oraz uczestnictwo w odbiorze dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego (wraz z opłaceniem kosztów badania i rejestracji dźwigów) oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przez właściwy organ administracyjny zainstalowanego dźwigu osobowo-towarowego
• wykonania RESURSU dla urządzenia dźwigowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018.2176). Wykonawca zobowiązuje się również do pilnowania terminów resursów i informowania Zamawiającego o upływie terminu dopuszczenia do użytkowania danej części/podzespołu urządzenia dźwigowego z 6-cio miesięcznym wyprzedzeniem,
• świadczenie usług serwisowych, czynności konserwacyjnych dźwigu osobowo-towarowego w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzenia dźwigowego w ciągłej sprawności technicznej w okresie gwarancji/rękojmi wraz z prowadzeniem pogotowia awaryjnego (całodobowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 433500,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wszelkich prac i robót budowlano-montażowych związanych z:- wymianą dźwigu osobowo-towarowego (windy) przy Świętokrzyskim Centrum Neurologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach, w szczególności wykonanie prac w zakresie:
• opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej (montażowo – rejestracyjnej) dla realizowanej wymiany dźwigu osobowo-towarowego wraz z jej uzgodnieniem i zatwierdzeniem w UDT wraz z wykonaniem niezbędnych ekspertyz technicznych szybu windowego pod kątem wytrzymałościowym,
• demontaż i utylizację istniejącego dźwigu osobowo-towarowego,
• wykonanie niezbędnych prac budowlano - adaptacyjnych szybu windowego oraz dostawy wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowo-towarowego
• wykonanie niezbędnych badań i prób ruchowych oraz uczestnictwo w odbiorze dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego (wraz z opłaceniem kosztów badania i rejestracji dźwigów) oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przez właściwy organ administracyjny zainstalowanego dźwigu osobowo-towarowego,
• wykonania RESURSU dla urządzenia dźwigowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018.2176). Wykonawca zobowiązuje się również do pilnowania terminów resursów i informowania Zamawiającego o upływie terminu dopuszczenia do użytkowania danej części/podzespołu urządzenia dźwigowego z 6-cio miesięcznym wyprzedzeniem,
• świadczenie usług serwisowych, czynności konserwacyjnych dźwigu osobowo-towarowego w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzenia dźwigowego w ciągłej sprawności technicznej w okresie gwarancji/rękojmi wraz z prowadzeniem pogotowia awaryjnego (całodobowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 500000,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423513,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594081,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423513,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windy Wipro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832103529
7.3.4) Miejscowość: Kokotów 942
7.3.5) Kod pocztowy: 32-022
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423513,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471311,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647798,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471311,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windy Wipro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832103529
7.3.4) Miejscowość: Kokotów 942
7.3.5) Kod pocztowy: 32-022
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471311,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników z zakresu serologii mikrobiologicznej wraz z dzierżawą aparatów dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii WSzS w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2026 r.
- Dostawa dwóch mobilnych stacji uzdatniania wody
- Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Wrzosowej 44 w Kielcach w ramach zadania inwestycyjnego: "Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji..."
- Dostawa komputerów stacjonarnych
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów samochodowych w systemie kart paliwowych dla Centrum Zamówień Miejskich w Kielcach i jednostek obsługiwanych na 2026r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana windy w segmencie "C" budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej Politechniki Śląskiej w Gliwicach - (...) Znak sprawy:DZPZ.284.76.2025.EK.
- Budowa budynku na potrzeby Punktu Zgłoszeniowo-Koordynacyjnego Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 15/2025
- Wymiana windy w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku
- Wykonanie modernizacji centrali wentylacyjnych dla Bloku Operacyjnego - powtórka
- Usługa przeglądów i napraw awaryjnych dźwignic
- Remont oddziału Kardiologii w Szpitalu w Puszczykowie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





