eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Usługi związane z koszeniem i wykaszaniem brzegów rzek, cieków i kanałów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie - Cz. 6".



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi związane z koszeniem i wykaszaniem brzegów rzek, cieków i kanałów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie - Cz. 6”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prwna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi związane z koszeniem i wykaszaniem brzegów rzek, cieków i kanałów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie - Cz. 6”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e14ead06-a31a-4122-9d9f-5e18a7acf259

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.306 Usługi związane z koszeniem i wykaszaniem brzegów rzek, cieków i kanałów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie - Cz.6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441500

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.ROZ.2710.95.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Utrzymanie potoku Glinik w km 0+000 - 1+500 w m-ci Frysztak i Glinik Dolny”.

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykoszenie porostów wraz z wygrabieniem; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; rozbiórka zatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 6328,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Utrzymanie potoku Kozłówek w km 0+000 - 0+650, 0+900 - 1+050 w m-ci Kozłówek, pot. Pstrągówka w km 0+300 - 0+650 w m-ci Wiśniowa, pot. Łętowska Rzeka w km 0+000 - 0+370, 0+925 - 2+300 w m-ci Strzyżów, pot. Trapówka w km 0+000-1+465 w m-ci Strzyżów, pot. Stępinka w km 4+600 - 5+600 w m-ci Cieszyna”.

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykoszenie porostów wraz z wygrabieniem; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; rozbiórka zatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 16505,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Utrzymanie cieku bez nazwy (Stare koryto Młynówki ) w km 0+000 – 3+145 na dz. nr.179 w m.Smolarzyny gm. Żołynia”.

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykoszenie porostów wraz z wygrabieniem; wykoszenie porostów ręcznie z dna potoku wraz z wygrabieniem; usuwanie(hakowanie) roślin korzeniących się; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu; usuwanie wywrotów z koryta cieków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 31311,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Utrzymanie zbiornika Nowa Wieś”.

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: ręczne wykoszenie skarp potoku oraz dna wraz z wygrabieniem; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 9984,01 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: „Utrzymanie potoku Fabryczny w km 0+912 - 2+240, 2+681 - 4+457, 5+012 - 6+682 w m. Rakszawa gm. Rakszawa”.
Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykoszenie porostów ręcznie ze skarp wraz z wygrabieniem; usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się; wykoszenie porostów ręcznie, z dna cieku wraz z wygrabieniem; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 34758,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: „Utrzymanie potoku Badoń w km 0+100 - 8+457”.

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykoszenie skarp potoku oraz dna wraz z wygrabieniem; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu; rozbiórka zatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 39341,26 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: „Utrzymanie wałów p. powodziowych potoku Pielnica, potoku Siedliczka Północna, potoku Graniczny i rowu Zawisłocze na terenie Nadzoru Wodnego w Krośnie - etap 2”.

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykoszenie skarp potoku wraz z wygrabieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 39713,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: „Utrzymanie wałów p. powodziowych potoku Zmienniczka, potoku Kurowy, potoku Głęboki, rowu Garłowiec, potoku Siedliczka Południowa
i rowu Smoleń Wielki na terenie Nadzoru Wodnego w Krośnie- etap 2”.

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykoszenie skarp potoku wraz z wygrabieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 23868,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6105,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40923,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6105,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Stanisław Mastaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852358801

7.3.4) Miejscowość: Czekaj

7.3.5) Kod pocztowy: 38-223

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6105,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27493,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27804,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27493,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budowa i Remonty Obiektów Melioracyjnych MEL-BUD Grzegorz Smoleń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861533190

7.3.4) Miejscowość: Trześniów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-212

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27493,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.