Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00500936/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa 4 kpl. wyposażenia balistycznego dla
KP PSP w Głubczycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: z siedzibą w Głubczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531419660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 4
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 47 861 64 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.glubczyce@psp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-glubczyce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7fd79ef-7ed9-4dea-b5e4-851c11c750451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa 4 kpl. wyposażenia balistycznego dlaKP PSP w Głubczycach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7fd79ef-7ed9-4dea-b5e4-851c11c75045
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062341/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa 4 kpl. wyposażenia balistycznego dla KP PSP w Głubczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rezerwa wyposażenia ratowników – 4 szt. hełmów ochronnych, 4 kpl. Kamizelek ochronnych, 4 szt. gogli ochronnych, 4 kpl.
Masek z filtropochłaniaczami, 4 szt. ubrań ochronnych min kat. III zgodnie z pkt od 1 do 5 z załącznika nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35813000-6 - Hełmy wojskowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeślinastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, a tej zmiany nie można było przewidzieć wcześniej. Jest to przesłanka do unieważnienia, gdy zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenie sprawia, że cel zamówienia przestał być aktualny lub osiągalny.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1216O przy ul. Dworcowej
- Odbudowa boiska sportowego przy internacie Zespołu Szkół Mechanicznych w Głubczycach
- Modernizacja hali sportowej w Głubczycach.
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- "Zakup agregatu prądotwórczego, zakup namiotu oraz zakup asortymentu zasobów ochrony ludności"
- "Wzmocnienie logistyczne i sprzętowe jednostek OSP oraz infrastruktury na potrzeby OLiOC w gm. Czchów"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- "Zakup wyposażenia bazy magazynowej w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej - etap III"
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
więcej: Sprzęt osobisty i pomocniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





