eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieleńZakup cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieleń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791158

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 34

1.5.2.) Miejscowość: Wieleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672561170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Wielen_UM@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8e53775-c995-4c45-983b-ccfd363b4351

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wielen

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: zamowienia@wielen.pl ;
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen ;
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga zarejestrowania na:
https://platformazakupowa.pl/pn/wielen .
5. Sposób rejestracji i korzystania z Platformy przedstawione zostały na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen . Korzystanie
z platformy zakupowej przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest
założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem platformy. Wykonawca przystępując do
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy określone w regulaminie dostępnym
na: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen .
6. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 10 Mb/s.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wieleń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: abi@wielen.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OC.271.14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa cysterny/wozu typu PW-1/8 do transportu wody pitnej o pojemności 8000 litrów, jednoosiowego, na ogumieniu 560/60 R22,5.
Wymagania ogólne:
1) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku dostawy.
2) Wóz musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa polskiego i Unii Europejskiej, w tym norm dotyczących przewozu i magazynowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia: świadectwo homologacji, deklarację zgodności WE, atest PZH dla materiałów mających kontakt z wodą pitną oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
4) Wykonawca zapewni transport, rozładunek, uruchomienie oraz przekazanie sprzętu do użytkowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5) Na dostarczony sprzęt wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy.

Wymagane wyposażenie standardowe:
o zbiornik stalowy cynkowany ogniowo, malowany z zewnątrz,
o właz górny o średnicy ok. 400 mm,
o właz tylny o średnicy ok. 600 mm,
o zawór kulowy 2”,
o błotniki plastikowe,
o regulowana mechanicznie stopa podporowa,
o zaczep wymienny o średnicy ok. 50 mm,
o instalacja elektryczno-oświetleniowa typu LED,
o ręczny hamulec postojowy,
o przepustnica 4” (średnica 110 mm) wykonana ze stali nierdzewnej, sterowana manualnie,
o dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy z regulatorem siły hamowania,
o drabina prosta,
o przyłącze czerpalne dolne,
o wskaźnik poziomu wody,
o uszczelki dopuszczone do kontaktu z żywnością,
o piktogram „Woda pitna”,
o atest PZH, świadectwo homologacji, deklaracja zgodności WE, gwarancja minimum 12 miesięcy.

Wymagania techniczne i użytkowe:
o Zbiornik musi być przystosowany do transportu wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
o Wewnętrzna powierzchnia zbiornika musi być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie transportowanej wody.
o Konstrukcja musi zapewniać szczelność oraz odporność na korozję i uszkodzenia mechaniczne.
o Wóz musi być przystosowany do współpracy z pojazdami wyposażonymi w odpowiedni układ zaczepowy oraz pneumatyczny.
o Sprzęt powinien umożliwiać łatwe czyszczenie i dezynfekcję zbiornika.
o Wóz powinien posiadać oznakowanie i zabezpieczenia zgodne z przepisami o ruchu drogowym.
o Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego po dokonaniu sprawdzenia kompletności, zgodności z wymaganiami technicznymi oraz po pozytywnym przeprowadzeniu próby technicznej.
Wszelkie wskazania nazw producentów, znaków towarowych, nazw własnych, typów urządzeń, systemów, technologii lub innych oznaczeń pochodzenia występujące w opisie przedmiotu zamówienia mają jedynie charakter przykładowy i służą doprecyzowaniu wymagań technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem że oferowane urządzenia lub technologie będą posiadały parametry techniczne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze niż określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C)- waga: 60 %;

Przez kryterium cena ofertowa rozumie się cenę oferty brutto podaną w formularzu oferty, zawierającą wszystkie koszty wykonawstwa przedmiotu zamówienia. Najwyższą liczbę punktów 60 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną brutto.
W kryterium "C" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

PC = Cn/Cob x 60
Gdzie:
Pc - to liczba punktów za kryterium cena
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cob – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji wynoszącego:
dla Zadania nr 1: 12 miesięcy,
dla Zadania nr 2: 24 miesiące.

2) Okres gwarancji (G) - waga: 40 %;
- utrzymanie terminu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia – 0 pkt
- przedłużenie o 12 miesięcy - 20 pkt
- przedłużenie o 24 miesiące lub więcej - 40 pkt
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca utrzymuje termin wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.

Łączna ocena oferty:
OF = Pc + G
gdzie:
Pc – to liczba punktów za kryterium „cena”.
G – to liczba punktów za kryterium „okres gwarancji”.
OF – łączna ilość punktów we wszystkich kryteriach.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
7. Oferty oceniane będą odrębnie dla każdego z zadań.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i uruchomienie mobilnej kontenerowej stacji uzdatniania wody z systemem filtracji
1) Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa, dostawa, montaż oraz uruchomienie mobilnej kontenerowej stacji uzdatniania wody, wyposażonej w system filtracji, rozdzielacz wody, sterylizator promieniowania UV lub równoważny, pompę dozującą oraz zintegrowany system automatyki i monitoringu pracy urządzeń. Stacja powinna stanowić kompletny, gotowy do pracy zestaw technologiczny, umożliwiający uzdatnianie wody w warunkach terenowych.
2) Wymagania dotyczące wykonania i wyposażenia kontenera:
o Kontener o wymiarach w podstawie ok. 2,5 × 2,5 m, wykonany z materiałów odpornych na korozję i warunki atmosferyczne (stal nierdzewna lub równoważna).
o Konstrukcja kontenera w technologii spawanych profili z obudową z płyt warstwowych lub materiału równoważnego.
o Kontener powinien stanowić samodzielną, mobilną jednostkę z możliwością łatwego transportu i montażu w dowolnym miejscu.
o W przypadku lokalizacji stacji przy ujęciu wody (wylocie studni) kontener może pełnić funkcję obudowy ujęcia.
o Kontener musi być wyposażony w niezbędne instalacje wewnętrzne (elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne) oraz zapewniać bezpieczną obsługę i dostęp do wszystkich urządzeń technologicznych.

3) System filtracji
o System filtracji powinien składać się z dwóch modułów filtracyjnych wykonanych ze stali nierdzewnej lub równoważnej, pracujących w układzie równoległym, o łącznej wydajności do ok. 10 m³/h.
o Filtry powinny być bezciśnieniowe, przeznaczone do usuwania z wody żelaza, manganu i amoniaku, z wykorzystaniem procesów napowietrzania i filtracji naturalnej, bez stosowania środków chemicznych.
o Każdy filtr powinien zawierać:
 układ napowietrzania i odgazowania wody,
 złoża filtracyjne o różnej granulacji (żwir lub materiał równoważny),
 armaturę hydrauliczną oraz zawory umożliwiające płukanie i serwisowanie,
 zbiornik o konstrukcji cylindrycznej wykonany z materiału odpornego na korozję i działanie wody.
o Urządzenia muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub równoważny dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z wodą pitną.
o Praca systemu powinna odbywać się w zakresie ciśnień roboczych do 10 bar.
o Zastosowane komponenty (zawory, czujniki, sterowanie) muszą pochodzić od producentów zapewniających dostępność części i serwisu w kraju.

4) Elementy instalacji i wyposażenia technologicznego
W skład kompletnej stacji powinny wchodzić co najmniej:
o dwa moduły filtracyjne zgodne z powyższymi wymaganiami,
o rozdzielacz wody z armaturą i zaworami odcinającymi,
o sterylizator promieniowania UV lub równoważny zapewniający dezynfekcję wody,
o pompa dozująca lub równoważna zapewniająca dozowanie środków uzdatniających (np. utleniacza),
o zintegrowany system automatyki i sterowania (np. SCADA lub równoważny) umożliwiający monitoring parametrów pracy stacji,
o niezbędna armatura, rurociągi, połączenia technologiczne,
o instalacja elektryczna i oświetleniowa,
o kompletne okablowanie, system zabezpieczeń i elementy eksploatacyjne.

5) Wymagania dodatkowe
o Wszystkie materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, posiadać aktualne certyfikaty, deklaracje zgodności i dopuszczenia do kontaktu z wodą pitną.
o Konstrukcja i wyposażenie stacji powinny umożliwiać pracę automatyczną i zdalny nadzór parametrów technologicznych.
o Zastosowane materiały muszą być odporne na korozję, wilgoć i zmienne warunki atmosferyczne.
o Złoża filtracyjne powinny być trwałe i niewymienne w okresie eksploatacji.
o Stacja powinna umożliwiać szybki demontaż i transport w inne miejsce bez utraty właściwości użytkowych.
o Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia uruchomienia, rozruchu próbnego i przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji stacji.
o Na dostarczone urządzenia wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

6) Odbiór i dokumentacja
o Odbiór końcowy stacji nastąpi po dokonaniu sprawdzenia kompletności, działania wszystkich urządzeń oraz zgodności z wymaganiami określonymi w SWZ.
o Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w tym:
 instrukcję obsługi w języku polskim,
 schematy technologiczne i elektryczne,
 protokoły uruchomienia i prób technologicznych,
 atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności,
 dokument gwarancyjny.

Wszelkie wskazania nazw producentów, znaków towarowych, nazw własnych, typów urządzeń, systemów, technologii lub innych oznaczeń pochodzenia występujące w opisie przedmiotu zamówienia mają jedynie charakter przykładowy i służą doprecyzowaniu wymagań technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem że oferowane urządzenia lub technologie będą posiadały parametry techniczne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze niż określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C)- waga: 60 %;

Przez kryterium cena ofertowa rozumie się cenę oferty brutto podaną w formularzu oferty, zawierającą wszystkie koszty wykonawstwa przedmiotu zamówienia. Najwyższą liczbę punktów 60 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną brutto.
W kryterium "C" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

PC = Cn/Cob x 60
Gdzie:
Pc - to liczba punktów za kryterium cena
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cob – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji wynoszącego:
dla Zadania nr 1: 12 miesięcy,
dla Zadania nr 2: 24 miesiące.

2) Okres gwarancji (G) - waga: 40 %;
- utrzymanie terminu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia – 0 pkt
- przedłużenie o 12 miesięcy - 20 pkt
- przedłużenie o 24 miesiące lub więcej - 40 pkt
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca utrzymuje termin wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.

Łączna ocena oferty:
OF = Pc + G
gdzie:
Pc – to liczba punktów za kryterium „cena”.
G – to liczba punktów za kryterium „okres gwarancji”.
OF – łączna ilość punktów we wszystkich kryteriach.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
7. Oferty oceniane będą odrębnie dla każdego z zadań.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w zakresie Zadania nr 1 – dostawa cysterny/wozu typu PW-1/8 do transportu wody pitnej:
posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu co najmniej jednej dostawy pojazdu, przyczepy, cysterny lub innego sprzętu przeznaczonego do transportu cieczy (w tym wody pitnej) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
b) w zakresie Zadania nr 2 – dostawa i montaż przewoźnej kontenerowej stacji uzdatniania wody:
posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu co najmniej jednej dostawy lub dostawy z montażem stacji uzdatniania wody, urządzeń do oczyszczania lub uzdatniania wody, bądź innego równoważnego systemu technologicznego do przygotowania wody przeznaczonej do spożycia, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

W przypadku, gdy wartości będą wyrażane w oświadczeniach w innych walutach niż Polski Złoty (PLN) muszą zostać one przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SWZ metodą „spełnia/ nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SWZ. Niespełnienie, któregokolwiek z warunków spowoduje odrzucenie oferty (art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP).

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej- dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 2a do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 2a do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 3, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, w tym m.in.:
a) Skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
- wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w pierwotnym terminie,
- opóźnień w dostawach materiałów, komponentów lub urządzeń spowodowanych przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. przerwaniem łańcuchów dostaw, ograniczeniami transportowymi, zdarzeniami losowymi),
- czasowego wstrzymania realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego z przyczyn przez niego niezawinionych,
- zmian przepisów prawa, które mają bezpośredni wpływ na sposób realizacji lub termin wykonania zamówienia.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.