Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Gminy Nowogard
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@pomeraniabrokers.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Pomerania Brokers Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-254-82-96
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Ks. Bogusława X 1-2, lok. 2/3
1.11.4.) Miejscowość: Szczecin
1.11.5.) Kod pocztowy: 70-440
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: poczta@pomeraniabrokers.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://pomeraniabrokers.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Gminy Nowogard
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3722d7c8-dd0a-41ad-b5b1-829752846bb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12094143.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu
Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą”.
2. Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. W sytuacjach
awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: poczta@pomeraniabrokers.pl (UWAGA! Nie dotyczy składania ofert).
3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. Adres Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pomeraniabrokers
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, zwanym dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.
3) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawcę powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanym dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
5) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar;
6) Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Formularz umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7) W przypadku zalogowanego użytkownika za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij”, po wciśnięciu którego pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarte w rozdziale XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarte w rozdziale XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 09/2025/JP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochroną ubezpieczeniową objęta jest odpowiedzialność cywilna Gminy Nowogard oraz jednostek organizacyjnych za szkody:
wyrządzone przy wykonywaniu zadań publicznych o charakterze gminnym, w tym sprawowaniu władzy publicznej, zadań gminnych służb, inspekcji i straży, zadań z zakresu administracji rządowej przekazanej ustawami do kompetencji Gminy oraz nałożonych ustawami zadań z zakresu organizacji przygotowań i przeprowadzania wyborów powszechnych oraz referendów, oraz
w związku z posiadanym lub administrowanym mieniem, wynikająca w szczególności z wykonywania zadań określonych w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. 2025 poz. 1153) i innych szczególnych przepisów ustawowych, o których mowa w Ustawie o samorządzie gminnym, a także pozostałych przepisach ustawowych i wykonawczych oraz Statutu Gminy Nowogard oraz statutach innych jednostek organizacyjnych o charakterze gminnym w każdorazowo aktualnym brzmieniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-01 do 2028-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia. Zakres zamówień podobnych będzie obejmował wykonanie usług ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia i ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdów, polegających na powtórzeniu usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnych z jego przedmiotem i zakresem rzeczowym. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego będą przeprowadzone negocjacje z wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty musi zawierać wszystkie elementy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z opisem w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin oględzin
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.
2. Ubezpieczenie dobrowolne autocasco (AC+KR).
3. Ubezpieczenie dobrowolne następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW).
4. Ubezpieczenie dobrowolne assistance (As) [do ubezpieczenia OC lub AC] dla pojazdów osobowych, ciężarowo-osobowych i ciężarowych do 3,5 t)
4.2.6.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia. Zakres zamówień podobnych będzie obejmował wykonanie usług ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia i ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdów, polegających na powtórzeniu usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnych z jego przedmiotem i zakresem rzeczowym. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego będą przeprowadzone negocjacje z wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty musi zawierać wszystkie elementy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z opisem w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin oględzin
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1)
nie podlegają wykluczeniu;
2)
spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SWZ.
2.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dla części I i II zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca posiada wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. 2024 poz. 838 ze zm.) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
3.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności ubezpieczeniowe w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2024 poz. 838 ze zm.)
4.
Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)
Oświadczenia wykonawcy, w zakresie wynikającym z art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2)
oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
a)
art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy,
b)
art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c)
art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d)
art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy,
e)
art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3)
oświadczenie wykonawcy, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. 2024 poz. 838 ze zm.) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3.
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1)
Oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zastępujące podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby).
2)
Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a)
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
b)
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów, o których mowa w lit. a.
Uwagi:
1.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w lit a, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskań za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w lit. b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.
W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu zasady składania dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, o których mowa w lit. a lub b oraz zasadę wyrażoną w uwadze 1 dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby stosuje się odpowiednio.
3)
Oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)– oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – oświadczenie składane na formularzu ofertowym zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVIII pkt. 3.
5)
Kalkulacja składki ubezpieczeniowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a i 1b do swz, w zależności od tego na którą część/części wykonawca składa ofertę;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.2.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie jw. przedkłada się, w przypadku określonym w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego.
4.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.
Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4.
6.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru danej oferty jako najkorzystniejszej) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej:
1)
zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;
2)
określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;
3)
czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania rękojmi/ konserwacji.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy.2. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w projektach umów stanowiących
odpowiednio załącznik nr 5a do SWZ (umowa dla części I zamówienia) oraz załącznik nr 5b do SWZ (umowa dla części II
zamówienia).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pomeraniabrokers/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dla części I zamówienia: od 01.02.2026 r. do 31.01.2028 r. z podziałem na dwa dwunastomiesięczne okresy rozliczeniowe:1) pierwszy okres rozliczeniowy – od dnia 01.02.2026 r. do dnia 31.01.2027 r.
2) drugi okres rozliczeniowy – od dnia 01.02.2027 r. do dnia 31.01.2028 r.
Dla części II zamówienia: od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r. z uwzględnieniem okresów ubezpieczenia poszczególnych pojazdów mechanicznych z podziałem na dwa dwunastomiesięczne okresy rozliczeniowe:
1) pierwszy okres rozliczeniowy – od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
2) drugi okres rozliczeniowy – od 01.01.2027 r. do 31.12.2027 r.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności:
1.1.
wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy
1.2. w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835);
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Dostawa leków w 22 pakietach do Magazynu Apteki Szpitalnej do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Zakup dwóch agregatów o mocy 250 KW-270 KW i trzech agregatów o mocy 15-18 KW na potrzeby Zarządzania Kryzysowego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Gminy Nowogard
- Zimowe utrzymanie dróg w gminie Nowogard nieobjętych harmonogramem oraz chodników na terenie miasta Nowogard w sezonie zimowym 2025/2026
- Modernizacja budynku do przechowywania sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Nowogard polegająca na wymianie pokrycia dachowego i wymianie bram garażowych
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŻARNÓW
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PORĘBA
- Grupowe ubezpieczenie OC i NNW funkcjonariuszy i pracowników Służby Ochrony Państwa
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU EŁCKIEGO z podziałem na 3 części
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Gminy Nowogard
- "Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu lubaczowskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





