Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493260/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa usługi LajkBus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TRANSPORTU PUBLICZNEGO W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381750668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielopole 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-072
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ztp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ztp.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16e7068d-99fa-4599-aa10-a095434f28a81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport Publiczny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa usługi LajkBus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16e7068d-99fa-4599-aa10-a095434f28a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041001/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Obsługa usługi LajkBus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TE.261.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 940376,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa usługi transportu na życzenie LajkBus będącego uzupełnieniem dla Komunikacji Miejskiej w Krakowie w rejonie, który ze względu na charakterystykę (układ drogowy oraz gęstość zabudowy) nie może być obsługiwany normalnymi pojazdami autobusowymi. Obsługa polegać będzie na zapewnieniu kierowców do świadczenia przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą udostępnionymi przez Zamawiającego pojazdami przy użyciu udostępnionej przez Zamawiającego aplikacji. Przewóz odbywać się będzie codziennie w liczbie godzin oraz na obszarze zgodnymi z zapisami umowy.
Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie obsługa codzienna Pojazdów polegająca na zatankowaniu oraz w przypadku konieczności umyciu i wysprzątaniu Pojazdów. Szczegółowe założenia zostały przedstawione w projektowanych zapisach umowy oraz ich załącznikach.
Zamawiający informuje, że wystąpił o udzielenie Licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 266 ustawy – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę 940 376,00 zł netto (768 112,00 zł netto – zamówienie podstawowe, 172 264,00 zł netto – opcja). Wartość ta jest niższa od progu unijnego w rozumieniu art. 3 ustawy, wynoszącego w przedmiotowym przypadku 1 024 799,00 zł netto. W związku
z powyższym, postępowanie jako prowadzone w procedurze o wartości mniejszej niż progi unijne zostało wszczęte zgodnie z art. 269 ustawy poprzez publikację ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Tymczasem cena jedynej oferty złożonej w postępowaniu wynosi 1 037 034,32 z netto (847 063,84 zł netto – zamówienie podstawowe, 189 970,48 zł netto – zamówienie opcjonalne). Wartość ta jest wyższa od wskazanego powyżej progu unijnego.
Powyższe wskazuje, że wartość zamówienia została skalkulowana nieprawidłowo, co może mieć wpływ na wynik postępowania – postępowanie o wartości równej lub przekraczającej progi unijne powinno zostać wszczęte zgodnie z art. 130 ust. 1 pkt 1 ustawy poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Wada ta jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania – nie można po upływie terminu składania ofert opublikować nowego ogłoszenia o zamówieniu. Wada ta uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy – może mieć wpływ na wynik postępowania (ogłoszenie o zamówieniu w publikatorze o mniejszym zasięgu, mniejszy zakres podmiotowych
środków dowodowych niż wymagany, krótszy termin składania ofert niż minimalny, krótszy termin na składanie odwołań) oraz okoliczność ta spełnia przesłankę unieważnienia umowy z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy (ogłoszenia wszczynającego postępowanie nie przekazano do Dziennika Urzędowego Unii
Europejskiej).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119997,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119997,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
- Najem ośrodków na potrzeby szkoleń
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia jednodniowego, wyjazdowego posiedzenia Regionalnego Komitetu Rozwoju ES woj. maz. (Komitet) w formie wizyty studyjnej na terenie woj. mazowieckiego w PES".
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.