eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczWsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla przedszkoli na terenie Gminy Rawicz - cz. 2,3,4



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla przedszkoli na terenie Gminy Rawicz - cz. 2,3,4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1189830

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla przedszkoli na terenie Gminy Rawicz - cz. 2,3,4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ba2b86-2391-4421-9eaa-90398579d9bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044565/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - wyposażenie. cz 2, 3,4.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 - 2027; Priorytet 5: Fundusz europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR); Działanie 5.1 - dotyczy części 2, 3 i 4.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469089

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212128,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W SWZ - jest to CZĘŚĆ 2
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażania dla CZĘŚĆ 2 - Przedszkola nr 4 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu przy ul. Szkolnej 3, 63-900 Rawicz realizowane w ramach zadania budżetowego pn.: „Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz”,
zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawierający opis, ilość poszczególnych mebli i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w zestawieniu wyposażenia, stanowiącym załączniki nr 4b (dla części 2) do SWZ Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy), transport, rozładunek, wniesienie, montaż oraz ustawienie mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach w n/wym. Przedszkolu, zgodnie z zestawieniem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia:
1) Przedszkole nr 4 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu przy ul. Szkolnej 3, 63-900 Rawicz (część 2):
a) zakup wyposażenia multimedialnego,
b) wyposażenie sal przedszkolnych w meble.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39112000-0 - Krzesła

39140000-5 - Meble domowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39132000-6 - Systemy aktowe

39131000-9 - Regały biurowe

39531000-3 - Dywany

30231320-6 - Monitory dotykowe

38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 158359,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W SWZ jest to część 3
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażania dla CZĘŚĆ 3 – Przedszkola w Dębnie Polskim przy ul. Rawickiej 27, 63-900 Rawicz wchodzącego w skład Zespołu Przedszkolnego w Szymanowie, realizowane
w ramach zadania budżetowego pn.: „Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz”,
zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawierający opis, ilość poszczególnych mebli i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w zestawieniu wyposażenia, stanowiącym załączniki nr 4c (dla części 3) do SWZ
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy), transport, rozładunek, wniesienie, montaż oraz ustawienie mebli i wyposażenia w poszczególnych
pomieszczeniach w n/wym. Przedszkolu, zgodnie z zestawieniem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia:
1) Przedszkole w Dębnie Polskim przy ul. Rawickiej 27, 63-900 Rawicz (część 3),
a) zakup wyposażenia multimedialnego,
b) wyposażenie sal przedszkolnych w meble,
c) wyposażenie zewnętrzne – namiot składany i ławki składane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39112000-0 - Krzesła

39140000-5 - Meble domowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39522530-1 - Namioty

39142000-9 - Meble ogrodowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 23268,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W SWZ jest to część 4
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażania dla CZĘŚĆ 4 – Przedszkola w Szymanowie, Szymanowo 5, 63-900 Rawicz wchodzącego w skład Zespołu Przedszkolnego w Szymanowie, realizowane w
ramach zadania budżetowego pn.: „Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz”,
zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawierający opis, ilość poszczególnych mebli i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w zestawieniu wyposażenia, stanowiącym załączniki nr 4d (dla części 4) do SWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje dostawę (na własny koszt
Wykonawcy), transport, rozładunek, wniesienie, montaż oraz ustawienie mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach w n/wym. Przedszkolu, zgodnie z zestawieniem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia:
1) Przedszkole w Szymanowie, Szymanowo 5, 63-900 Rawicz (część 4):
a) zakup wyposażenia multimedialnego,
b) wyposażenie sal przedszkolnych w meble.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39112000-0 - Krzesła

39140000-5 - Meble domowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39136000-4 - Wieszaki na odzież

30231320-6 - Monitory dotykowe

30195920-7 - Tablice magnetyczne

4.5.5.) Wartość części: 30501,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla części 3, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 20 października 2025 roku do godz.: 10:00 nie złożono żadnej oferty dla ww. części.
Wobec tego niniejsze postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 1 ww. ustawy zostaje unieważnione dla części 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.