Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00469089/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
- 2025/BZP 00515749/01 - Wynik z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla przedszkoli na terenie Gminy Rawicz - cz. 2,3,4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11898301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla przedszkoli na terenie Gminy Rawicz - cz. 2,3,42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ba2b86-2391-4421-9eaa-90398579d9bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00553308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044565/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - wyposażenie. cz 2, 3,4.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 - 2027; Priorytet 5: Fundusz europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR); Działanie 5.1 - dotyczy części 2, 3 i 4.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469089
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212128,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W SWZ - jest to CZĘŚĆ 21. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażania dla CZĘŚĆ 2 - Przedszkola nr 4 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu przy ul. Szkolnej 3, 63-900 Rawicz realizowane w ramach zadania budżetowego pn.: „Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz”,
zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawierający opis, ilość poszczególnych mebli i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w zestawieniu wyposażenia, stanowiącym załączniki nr 4b (dla części 2) do SWZ Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy), transport, rozładunek, wniesienie, montaż oraz ustawienie mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach w n/wym. Przedszkolu, zgodnie z zestawieniem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia:
1) Przedszkole nr 4 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu przy ul. Szkolnej 3, 63-900 Rawicz (część 2):
a) zakup wyposażenia multimedialnego,
b) wyposażenie sal przedszkolnych w meble.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39112000-0 - Krzesła
39140000-5 - Meble domowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39132000-6 - Systemy aktowe
39131000-9 - Regały biurowe
39531000-3 - Dywany
30231320-6 - Monitory dotykowe
38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 158359,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W SWZ jest to część 31. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażania dla CZĘŚĆ 3 – Przedszkola w Dębnie Polskim przy ul. Rawickiej 27, 63-900 Rawicz wchodzącego w skład Zespołu Przedszkolnego w Szymanowie, realizowane
w ramach zadania budżetowego pn.: „Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz”,
zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawierający opis, ilość poszczególnych mebli i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w zestawieniu wyposażenia, stanowiącym załączniki nr 4c (dla części 3) do SWZ
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy), transport, rozładunek, wniesienie, montaż oraz ustawienie mebli i wyposażenia w poszczególnych
pomieszczeniach w n/wym. Przedszkolu, zgodnie z zestawieniem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia:
1) Przedszkole w Dębnie Polskim przy ul. Rawickiej 27, 63-900 Rawicz (część 3),
a) zakup wyposażenia multimedialnego,
b) wyposażenie sal przedszkolnych w meble,
c) wyposażenie zewnętrzne – namiot składany i ławki składane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39112000-0 - Krzesła
39140000-5 - Meble domowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39522530-1 - Namioty
39142000-9 - Meble ogrodowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 23268,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W SWZ jest to część 41. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażania dla CZĘŚĆ 4 – Przedszkola w Szymanowie, Szymanowo 5, 63-900 Rawicz wchodzącego w skład Zespołu Przedszkolnego w Szymanowie, realizowane w
ramach zadania budżetowego pn.: „Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz”,
zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawierający opis, ilość poszczególnych mebli i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w zestawieniu wyposażenia, stanowiącym załączniki nr 4d (dla części 4) do SWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje dostawę (na własny koszt
Wykonawcy), transport, rozładunek, wniesienie, montaż oraz ustawienie mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach w n/wym. Przedszkolu, zgodnie z zestawieniem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia:
1) Przedszkole w Szymanowie, Szymanowo 5, 63-900 Rawicz (część 4):
a) zakup wyposażenia multimedialnego,
b) wyposażenie sal przedszkolnych w meble.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39112000-0 - Krzesła
39140000-5 - Meble domowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39136000-4 - Wieszaki na odzież
30231320-6 - Monitory dotykowe
30195920-7 - Tablice magnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 30501,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209527,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209527,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209527,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209527,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37029,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37029,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37029,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37029,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-29INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla potrzeb Powiatu Rawickiego i jednostek org., rozliczanych w ramach spółdzielni energ. na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 2025
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii II
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych
- Dostawa sprzętu ratowniczego, logistycznego, technicznego i wyposażenia osobistego dla zabezpieczenia realizacji zadań ochrony ludności, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.
- Dostawa wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych w 2025 r. w ramach zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw zasobów przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 4
więcej: Tablice magnetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





