Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00492256/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
- 2025/BZP 00498447/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych 50 kW i 100 kW na przyczepach jezdnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (SE-ZP.271.1.9.2025)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 45
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/7637923
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,213721,15dcdd5855c76c91ead9ad07ff83dfe1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych 50 kW i 100 kW na przyczepach jezdnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (SE-ZP.271.1.9.2025)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d098686-cf7d-4677-a9f4-62bacc306364
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SE-ZP.271.1.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243944,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1. - Dostawa agregatu prądotwórczego 50 kW na przyczepie jezdnej, w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026Przedmiotem zamówienia jest :
• dostawa fabrycznie nowego agregat prądotwórczego o mocy znamionowej min. 50 kW i dobrana do niego przyczepa transportowa umożliwiająca przewożenie agregatu.
• Wykonanie niezbędnego instruktażu w zakresie prawidłowej obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonego wyposażenia, o ile wymagają tego właściwości przedmiotu umowy.
• Przedmiot umowy obejmuje transport przedmiotu umowy do wskazanej w opisie przedmiotu lokalizacji oraz rozładunek, uruchomienie i przedstawienie Zamawiającemu gotowego zestawu (agregat + przyczepa) do użycia.
Zamawiający zleca dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o minimalnych parametrach technicznych i wymaganiach określonych poniżej, a także dobranej odpowiednio do ich wagi, gabarytów i ciężaru przyczepy transportowej, umożliwiającej bezpieczne i zgodne z przepisami ruchu drogowego przewożenie agregatu z magazynu do miejsc docelowych.
- Zgodnie z art. 16b ust 2 ustawy Pzp - Zamawiający nie dopuszcza ofert z udziałem dostaw pochodzących z „państw trzecich niebędących stronami umów międzynarodowych” w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załączony do umowy „Opis Przedmiotu Zamówienia” (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 99852,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2- Dostawa agregatu prądotwórczego 100 kW na przyczepie jezdnej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.1. Przedmiotem zamówienia jest :
• dostawa fabrycznie nowego agregat prądotwórczego o mocy znamionowej min. 100 kW i dobrana do niego przyczepa transportowa umożliwiająca przewożenie agregatu.
• Wykonanie niezbędnego instruktażu w zakresie prawidłowej obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonego wyposażenia, o ile wymagają tego właściwości przedmiotu umowy.
• Przedmiot umowy obejmuje transport przedmiotu umowy do wskazanej w opisie przedmiotu lokalizacji oraz rozładunek, uruchomienie i przedstawienie Zamawiającemu gotowego zestawu (agregat + przyczepa) do użycia.
- Zamawiający zleca dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o minimalnych parametrach technicznych i wymaganiach określonych poniżej, a także dobranej odpowiednio do ich wagi, gabarytów i ciężaru przyczepy transportowej, umożliwiającej bezpieczne i zgodne z przepisami ruchu drogowego przewożenie agregatu z magazynu do miejsc docelowych.
- Zgodnie z art. 16b ust 2 ustawy Pzp - Zamawiający nie dopuszcza ofert z udziałem dostaw pochodzących z „państw trzecich niebędących stronami umów międzynarodowych” w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załączony do umowy „Opis Przedmiotu Zamówienia” (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 144091,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp. Zgodnie z tym artykułem „Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowania albo żadnej oferty”
23.10.2025 wszczęto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w podziale na dwie części. Wyznaczono termin na składanie ofert do dnia 31.10.2025 r. W związku pytaniem do SWZ Zamawiający dokonał zmiany w opisie przedmiotu zamówienia i wydłużył termin na składanie ofert do dnia 04.11.2025 r godzina 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty do żadnej z części.
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w związku z tym iż nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp. Zgodnie z tym artykułem „Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowania albo żadnej oferty”
23.10.2025 wszczęto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w podziale na dwie części. Wyznaczono termin na składanie ofert do dnia 31.10.2025 r. W związku pytaniem do SWZ Zamawiający dokonał zmiany w opisie przedmiotu zamówienia i wydłużył termin na składanie ofert do dnia 04.11.2025 r godzina 10:00. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty do żadnej z części.
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w związku z tym iż nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Dostawa komputerów i monitorów
- Zakup morcelatorów i respiratorów
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych min. 45 kW i min. 95 kW w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (SE-ZP.271.1.15.2025)
- "Kopalnia Saturn - Przestrzeń nowych możliwości Etap 1".
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych.
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





