eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźDostawa dwóch agregatów prądotwórczych 50 kW i 100 kW na przyczepach jezdnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (SE-ZP.271.1.9.2025)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych 50 kW i 100 kW na przyczepach jezdnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (SE-ZP.271.1.9.2025)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 45

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/7637923

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych 50 kW i 100 kW na przyczepach jezdnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (SE-ZP.271.1.9.2025)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d098686-cf7d-4677-a9f4-62bacc306364

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,213721,15dcdd5855c76c91ead9ad07ff83dfe1.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacja o środkach komunikacji znajduje sie w rozdziale 13 SWZ.

Bezpośredni link do postępowania na Platformie Przetargowej :
https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,213721,15dcdd5855c76c91ead9ad07ff83dfe1.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Instrukcje użytkowników Platformy przetargowej - Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową) zobowiązany jest:
1) zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Są tam instrukcje:
a) „Rejestracja Wykonawcy na platformie”,
b) „Zadawanie pytań do postępowania”,
c) „Wymagania techniczne”,
d) „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji” oraz
2) zaakceptować „Regulamin korzystania z Platformy przetargowej” dostępny pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Regulamin korzystania z Platformy przetargowej - Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
„1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy. a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera.
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.”
4. Wsparcie techniczne - w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
5. Sposób złożenia oferty - Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. Zaleca się dokonanie logowania. W celu złożenia oferty należy wejść na stronę platformy przetargowej.

Ciąg dalszy opisany w Rozdziale 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot RODO ujęto w Rozdziale 22 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot RODO ujęto w Rozdziale 22 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SE-ZP.271.1.9.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1. - Dostawa agregatu prądotwórczego 50 kW na przyczepie jezdnej, w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
Przedmiotem zamówienia jest :
• dostawa fabrycznie nowego agregat prądotwórczego o mocy znamionowej min. 50 kW i dobrana do niego przyczepa transportowa umożliwiająca przewożenie agregatu.
• Wykonanie niezbędnego instruktażu w zakresie prawidłowej obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonego wyposażenia, o ile wymagają tego właściwości przedmiotu umowy.
• Przedmiot umowy obejmuje transport przedmiotu umowy do wskazanej w opisie przedmiotu lokalizacji oraz rozładunek, uruchomienie i przedstawienie Zamawiającemu gotowego zestawu (agregat + przyczepa) do użycia.
 Zamawiający zleca dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o minimalnych parametrach technicznych i wymaganiach określonych poniżej, a także dobranej odpowiednio do ich wagi, gabarytów i ciężaru przyczepy transportowej, umożliwiającej bezpieczne i zgodne z przepisami ruchu drogowego przewożenie agregatu z magazynu do miejsc docelowych.

- Zgodnie z art. 16b ust 2 ustawy Pzp - Zamawiający nie dopuszcza ofert z udziałem dostaw pochodzących z „państw trzecich niebędących stronami umów międzynarodowych” w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załączony do umowy „Opis Przedmiotu Zamówienia” (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisano w Rozdziale 9 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na agregat prądotwórczy

4.3.6.) Waga: 38

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na przyczepę

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2- Dostawa agregatu prądotwórczego 100 kW na przyczepie jezdnej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
1. Przedmiotem zamówienia jest :
• dostawa fabrycznie nowego agregat prądotwórczego o mocy znamionowej min. 100 kW i dobrana do niego przyczepa transportowa umożliwiająca przewożenie agregatu.
• Wykonanie niezbędnego instruktażu w zakresie prawidłowej obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonego wyposażenia, o ile wymagają tego właściwości przedmiotu umowy.
• Przedmiot umowy obejmuje transport przedmiotu umowy do wskazanej w opisie przedmiotu lokalizacji oraz rozładunek, uruchomienie i przedstawienie Zamawiającemu gotowego zestawu (agregat + przyczepa) do użycia.
- Zamawiający zleca dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o minimalnych parametrach technicznych i wymaganiach określonych poniżej, a także dobranej odpowiednio do ich wagi, gabarytów i ciężaru przyczepy transportowej, umożliwiającej bezpieczne i zgodne z przepisami ruchu drogowego przewożenie agregatu z magazynu do miejsc docelowych.
- Zgodnie z art. 16b ust 2 ustawy Pzp - Zamawiający nie dopuszcza ofert z udziałem dostaw pochodzących z „państw trzecich niebędących stronami umów międzynarodowych” w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załączony do umowy „Opis Przedmiotu Zamówienia” (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisano w Rozdziale 9 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na agregat prądotwórczy

4.3.6.) Waga: 38

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na przyczepę

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ
(dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu):
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ Oświadczenie to składa Wykonawca, każdy ze wspólników w przypadku składania oferty wspólnie przez konsorcjum lub spółkę cywilną. Jeżeli oświadczenia składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia).
2) Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji dla określonej osoby – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 2.
4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo, z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa, należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo może być do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki lub umowa spółki cywilnej, z której wynika upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki (nie dotyczy jeżeli wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Pełnomocnictwo
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oznacza to, że ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest obowiązkowe. Ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo, z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty.
Obowiązek wyznaczenia przedstawiciela uprawnionego do reprezentacji współwykonawców w stosunkach z zamawiającym dotyczy również spółki cywilnej.
2) w przypadku spółki cywilnej wystarczającym będzie, gdy upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników, wskazującej jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). Ofertę może podpisać wyznaczony pełnomocnik lub wszyscy wspólnicy spółki.
3) dokument pełnomocnictwa powinien określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy, wymieniać wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (mocodawców), oraz określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
4) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie,
3. Korespondencja z Pełnomocnikiem - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na adres wskazany w ofercie jako adres do korespondencji.
4. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 pzp w zakresie braku podstaw do wykluczenia - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 2 do SWZ) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiana terminu wykonania– jeżeli zwłoka w wykonaniu umowy będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności np. działanie siły wyższej. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wykazania tych okoliczności w formie pisemnej poprzez umotywowany i udokumentowany wniosek. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dodatkowy termin wykonania umowy adekwatny do ilości dni w których Wykonawca nie mógł realizować umowy z przyczyny wynikającej z siły wyższej.
- jako siłę wyższa strony uznają wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i do zapobieżenia, w szczególności takie jak: epidemia, pandemia, katastrofa ekologiczna.
2) Zmiana wysokości wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany stawki Vat. Zmiana zostanie wprowadzona na wniosek jednej ze stron. W przypadku zmiany wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie.
3) Zmiana nr rachunku Wykonawcy - zmiana rachunku wykonawcy zostanie wprowadzona zgodnie z zapisami niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na Platformę Przetargową, na której prowadzone jest postępowanie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-31 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNAJ NA LATA 2025-2026.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.