Og³oszenie z dnia 2022-12-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00093760/01 - Wynik z dnia 2023-02-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa lekkiego oleju opa³owego na potrzeby Gminy Wartkowice w sezonach grzewczych w latach 2023 i 2024"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WARTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436785105
1.5.8.) Numer faksu: 436785105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa lekkiego oleju opa³owego na potrzeby Gminy Wartkowice w sezonach grzewczych w latach 2023 i 2024"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-14993dfe-6b0c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00515549
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025960/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa lekkiego oleju opa³owego na potrzeby Gminy Wartkowice w sezonach grzewczych w latach 2023 i 2024.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych:
1.1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz
informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi w szczególno¶ci w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal dostêpnej pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
us³ug administracji publicznej ePUAP dostêpnych pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania .
1.2. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê w w/w instrukcjami i postêpowaæ wg zasad w nich opisanych. Wykonawca
ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal
wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ.
1.3. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z
dostêpem do sieci Internet.
1.4. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga NET Framework 4.5.
1.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz MAC lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal
mo¿e byæ ograniczony.
1.6. Specyfikacja po³±czenia, formatu przes³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1.6.1. specyfikacja po³±czenia - formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2.;
1.6.2. format danych oraz kodowanie miniPortal - formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
1.6.3. oznaczenie czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z
dok³adno¶ci± co do setnej sekundy;
1.6.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku
Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego
Po¶wiadczenia Odbioru (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta
informacja o dacie dorêczenia;
1.7. System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
1.7.1. Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
1.7.2. Mozilla Firefox od wersji 15,
1.7.3. Google Chrome od wersji 20.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz formularza do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
4. Zamawiaj±cy przekazuje link do dokumentów postêpowania oraz ID postêpowania pod tre¶ci± og³oszenia o zamówieniu na
stronie internetowej prowadzonego postêpowania oraz na stronie internetowej udostêpnionej zamawiaj±cemu
http://www.wartkowice.biuletyn.net/?bip=1&cid=1040&bsc=N
5. Dane postêpowanie wyszukaæ mo¿na równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla
Wykonawców” lub ze strony g³ównej z górnej zak³adki „Postêpowania” .
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) w zw. z art. 19 ust. 1 p.z.p., Gmina Wartkowice informuje, ¿e:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice, reprezentowana przez Wójta Gminy; tel. 43 / 678-51-05;
1.2. Gmina Wartkowice wyznaczy³a Inspektora Ochrony Danych, Magdalen± Kuszmider, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Urz±d Gminy Wartkowice, Starym Gostkowie 3D, 99-220 Wartkowice; e-mail: kontakt@iszd.pl ;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy ZP.271.11.2022.
1.4. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.5. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikaj± z p.z.p..
1.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 p.z.p., przy czym udostêpnieniu nie podlegaj± dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
1.7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres co najmniej 4 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do up³ywu terminu mo¿liwo¶ci kontroli projektu wspó³finansowanego lub finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej albo jego trwa³o¶ci takie projektu b±d¼ innych umów czy zobowi±zañ wynikaj±cych z realizowanych projektów.
1.8. Posiada Pani/Pan prawo do:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
1.9. Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do:
1.9.1. prawo do usuniêcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do:
1.9.1. prawo do usuniêcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO
- SZCZEGÓ£Y W ROZDZIALE XXV SWZ ZP.271.11.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego do zbiorników zasilaj±cych urz±dzenia grzewcze w obiektach zarz±dzanych przez Zamawiaj±cego i jego jednostki organizacyjne.
2. Olej opa³owy lekki stanowi±cy przedmiot zamówienia powinien spe³niaæ wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 (lub równowa¿nej) „Przetwory naftowe. Oleje opa³owe” w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r.
w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz spe³nia wymagania Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2010 r., Nr 157, poz. 1054).
3. Wykonawca dokona dostawy ¶rodkami transportu przystosowanymi do przewozu przedmiotu zamówienia z instalacj± pomiarow± /dystrybutorem/ posiadaj±c± wymagane przepisami prawa aktualne ¶wiadectwo legalizacji potwierdzone przez Urz±d Miar;
4. Wymagania jako¶ciowe oleju opa³owego stanowi±cego przedmiot dostawy:
4.1. gêsto¶æ w temperaturze 15°C: nie wy¿sza ni¿ 0,86 g/ml.,
4.2. temperatura zap³onu: nie ni¿sza ni¿ 56°C,
4.3. lepko¶æ kinematyczna w temp. 20°C: nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s,
4.4. zawarto¶æ siarki: nie wiêcej ni¿ 0,1 %/m/m,
4.5. pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,3 %/m/m,
4.6. pozosta³o¶æ po spopieleniu: nie wiêksza ni¿ 0,01 %/m/m,
4.7. zawarto¶æ wody: nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg,
4.8. warto¶æ opa³owa: nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg,
4.9. temperatura p³yniêcia: nie wy¿sza ni¿ – 20°C,
4.10. barwa czerwona: ocena wizualna.
5. Wszystkie wymagania jako¶ciowe oleju opa³owego stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.
6. Wielko¶æ dostawy:
6.1. W ca³ym okresie realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy w ramach zamówienia ³±cznie oko³o 100.000 litrów- do wszystkich obiektów wskazanych w niniejszym zamówieniu.
6.2. Podane powy¿ej ilo¶ci oleju maj± charakter szacunkowy i zosta³y wyliczone na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania i s³u¿y do prawid³owego przygotowania oferty. Faktyczne ilo¶ci oleju opa³owego uzale¿nione bêd± od potrzeb Zamawiaj±cego i czynników atmosferycznych.
6.3. Gwarantowana ³±czna ilo¶æ oleju opa³owego, która bêdzie dostarczona przez Wykonawcê w okresie realizacji zamówienia wynosi: 70.000 litrów.
7. Zasady dostawy:
7.1. Dostawy bêd± odbywaæ siê sukcesywnie wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego i w oparciu o oddzielne zamówienia, sk³adane przez Zamawiaj±cego w formie faksu lub drog± elektroniczn±.
7.2. Wykonawca dostawy oleju dokona specjalistycznym pojazdem transportowym przystosowanym do przewozu przedmiotu zamówienia (pó¼niej: „autocysterna”) spe³niaj±cym wszelkie wymagania obowi±zuj±cego w prawa w szczególno¶ci ustawy z dnia 11 maja 2021r. Prawo o miarach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2063 z pó¼n. zm.) i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciek³ych) z instalacj± pomiarow± /dystrybutorem/ posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo legalizacji na urz±dzenia wlewcze wydane przez G³ówny Urz±d Miar.
7.3. Roz³adunek oleju opa³owego przewiduje siê z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
7.4. Dostawa oleju bêdzie siê odbywa³a w kilku poszczególnych dostawach z uwagi na pojemno¶æ zbiorników w obiektach. Przewiduje siê jedn± dostawê oleju opa³owego w miesi±cu, jednak ich ostateczna liczba bêdzie zale¿na od ilo¶ci zmagazynowanego oleju po wcze¶niejszej dostawie i pojemno¶ci zbiorników.
7.5. Dostawy odbêd± siê w obecno¶ci przedstawiciela jednostki, do której bêdzie dokonywana dostawa i ka¿dorazowo potwierdzone zostan± dowodem dostawy.
7.6. Wykonawca bêdzie dostarcza³ olej w ci±gu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia w dniach i godzinach pracy Zamawiaj±cego;
8. Miejsca dostaw:
Olej bêdzie dostarczany do zbiorników zasilaj±cych urz±dzenia grzewcze nastêpuj±cych obiektów zarz±dzanych przez Zamawiaj±cego i jego jednostki organizacyjne:
8.1. budynek komunalny - Saków 7, 99-220 Wartkowice,
8.2. budynek komunalny – ul. Targowa 17, 99-220 Wartkowice,
8.3. budynek Komunalny – Par±dzice 25, 99-220 Wartkowice,
8.4. Publiczne Przedszkole w Drwalewie – Bia³a Góra 39, 99-220 Wartkowice,
8.5. Szko³a Podstawowa im. Marii Konopnickiej w K³ódnej - Jadwisin 3, 99-220 Wartkowice.
9. Wykonawca zobowi±zany bêdzie utrzymaæ w ca³ym okresie realizacji dostawy ubezpieczenie OC przedsiêbiorcy z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 500000z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
10. Zamawiaj±cy wype³ni³ swoje obowi±zki jako nabywca paliw opa³owych, które wynikaj± z art. 89 ust. 5 pkt 1,3 i 4 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 143 z pó¼n. zm.).
11. Gmina Wartkowice dokona³a zg³oszenia rejestracyjnego w akcyzie (AKC-RU) i uzyska³a status „zu¿ywaj±cego podmiotu olejowego”. Po podpisaniu umowy zarejestrowane dane zostan± przekazane Wykonawcy.
12. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ ¿adnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie koszty i sk³adniki zwi±zane z wykonaniem zamówienia miêdzy innymi: koszty oleju, transportu, za³adunku, roz³adunku i ubezpieczenia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211810-2 - Oleje lekkie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny tych ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert:
LP NAZWA KRYTERIUM WAGA (w %)
1 CENA 100
2. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegaj±ca na przyznaniu przedstawionej poni¿ej ilo¶ci punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcê ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Punktacja w kryterium cena obliczana bêdzie wg wzoru:
Najni¿sza cena ofertowa
Cena ofertowa ocenianej oferty x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 100 %
Wykonawca mo¿e otrzymaæ w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 100pkt.
3. Zgodnie z art. 246 ust 2 p.z.p. Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia - Rozdzia³ IV - pkt 5. SWZ - przedstawi³ szczegó³owe wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do lekkiego oleju opa³owego stanowi±cego przedmiot zamówienia - spe³niaj±c tym samym obowi±zek okre¶lenia wszystkich istotnych parametrów lub cech przedmiotu zamówienia. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia jest wystarczaj±cy, aby w tym przypadku odst±piæ od stosowania jako¶ciowych kryteriów oceny ofert, bowiem zapewnienie odpowiedniej jako¶ci przedmiotu zamówienia nast±pi dziêki dok³adnemu opisowi przedmiotu zamówienia uwzglêdniaj±cemu istotne parametry przedmiotu zamówienia.
4. Oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów - maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium wynosi 100pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spienianie Wykonawca by³by zobowi±zany wykazaæ w sposób szczególny
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
2.1. aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, czyli obrotem paliwami ciek³ymi – minimum lekkim olejem opa³owym - udzielonej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385),
2.2. aktualn± licencjê lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy objêtych zamówieniem.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± zwi±zan±
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w kwocie co najmniej 500000PLN (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
Dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, je¶li warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ b±d¼ nadal wykonuje co najmniej dwie sukcesywne dostawy, z których ka¿da obejmowa³a dostarczenie oleju opa³owego w ilo¶ci co najmniej 50000 litrów.
Przez „jedn± dostawê” Zamawiaj±cy rozumie jedno odp³atne zamówienie /umowê / kontrakt.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274. ust. 1 p.z.p. zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu:
1. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274. ust. 1 p.z.p. zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
1. w zakresie warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
1.1. aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, czyli obrotem paliwami ciek³ymi – minimum lekkim olejem opa³owym - udzielonej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385),
1.2. aktualn± licencjê lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy objêtych zamówieniem.
2. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3. w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Przedmiotowy wykaz nale¿y z³o¿yæ w formularzu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie przez oferowany przedmiot dostawy wymagañ okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia tj. ¶wiadectwa (certyfikatu) wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê dla ofertowanego oleju lekkiego, stanowi±cego przedmiot dostawy.2. Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe je¶li potwierdzaj± one spe³nianie okre¶lonych przez zamawiaj±cego wymagañ jako¶ciowych oleju opa³owego stanowi±cego przedmiot dostawy. Ocena w tym zakresie bêdzie nale¿a³a do zamawiaj±cego, natomiast to na wykonawcy bêdzie spoczywa³ obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci danego dokumentu.
3. Wymagane przez Zamawiaj±cego przedmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca sk³ada wraz z ofert±.
4. Zmawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie przez oferowany przedmiot dostawy wymagañ okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia tj. ¶wiadectwa (certyfikatu) wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê dla ofertowanego oleju lekkiego, stanowi±cego przedmiot dostawy.2. Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe je¶li potwierdzaj± one spe³nianie okre¶lonych przez zamawiaj±cego wymagañ jako¶ciowych oleju opa³owego stanowi±cego przedmiot dostawy. Ocena w tym zakresie bêdzie nale¿a³a do zamawiaj±cego, natomiast to na wykonawcy bêdzie spoczywa³ obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci danego dokumentu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym oznaczeniem tego pliku np. „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y go podpisaæ jak ofertê i zaszyfrowaæ.2. WYKONAWCA ZOBOWI¡ZANY JEST Z£O¯YÆ ZAMAWIAJ¡CEMU OFERTÊ ZAWIERAJ¡C¡:
2.1. Formularz Ofertowy - Za³±cznik Nr 1 do SWZ,
2.2. ¦wiadectwo (certyfikat) wydany przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê dla oferowanego oleju lekkiego, stanowi±cego przedmiot dostawy.
2.3. O¦WIADCZENIE Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 1 – Za³±cznik Nr 2 do SWZ,
2.4. (je¿eli dotyczy) O¦WIADCZENIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 4.8 – Za³±cznik 2a do SWZ,
2.5. (je¿eli dotyczy) o¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienie, sk³adane na podstawie art. 117 ust 4 p.z.p., o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 5.8. - Za³±cznik nr 8 do SWZ,
2.6. (je¿eli dotyczy) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inne dokumenty -zgodnie z Rozdzia³em VIII ust. 4.5. - Za³±cznik nr 7 do SWZ,
2.7. Potwierdzenie umocowania osoby podpisuj±cej Ofertê do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - Rozdzia³ XV SWZ pkt 8.7
2.8. (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt. 2.7.3. i pkt. 2.8., powinno byæ udzielone pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021r, poz. 670 z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust 1 p.z.p., z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
4. Dokumenty podmiotów zagranicznych – SWZ ZP.271.11.2022 – Rozdzia³ IX pkt 3: Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu z KRK lub informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (pkt 2.2.2 powy¿ej) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie zg³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca wnosi wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: 2000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
2.1. pieni±dzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ przelewem bankowym na konto Zamawiaj±cego :
CODE SWIFT: GBWCPLPP
IBAN: PL nr 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250
w tytule wpisuj±c: „ZP.271.11.2022 – wadium”.
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej uznaje siê datê uznania ¶rodków na koncie Zamawiaj±cego (dzieñ, godzina).
5. W przypadku z³o¿enia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
6.1. up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
6.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6.3. uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
7.1. który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
7.2. którego oferta zosta³a odrzucona;
7.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
7.4. po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
8. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 6, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XXIII SWZ.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 98 ust 6 p.z.p..
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne).1.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
1.4. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie
publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego
pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
1.5. Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
1.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.6.1. ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w Rozdziale VII.
1.6.2. warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale VIII winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców
albo wszyscy ci Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.
1.7. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz spe³nienia warunków udzia³u w
postêpowaniu o których mowa w Rozdziale VIII Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczania i dokumenty okre¶lone w rozdziale IX, w
sposób i w trybie tam okre¶lonym.
1.8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy
stanowi±cy o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4.) –
Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
1.9. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców przed przyst±pieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne. Termin, na jaki winna byæ zawarta umowa Wykonawców
wystêpuj±cych wspólnie, nie mo¿e byæ krótszy od terminu okre¶lonego na wykonanie zamówienia.
1.10. Umowa reguluj±ca wspó³pracê Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê nie mo¿e byæ umow± przedwstêpn± ani umow± zawart± pod warunkiem zawieszaj±cym i powinna okre¶laæ w szczególno¶ci:
1.10.1. podmioty sk³adaj±ce ofertê i podpisuj±ce umowê;
1.10.2. cel gospodarczy, dla którego zosta³a zawarta umowa;
1.10.3. zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, w tym wskazania podmiotu odpowiedzialnego za prowadzenie rozliczeñ z
Zamawiaj±cym (wystawienia faktur);
1.10.4. oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga siê, aby czas trwania umowy by³ nie krótszy ni¿ okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji jako¶ci i/lub rêkojmi);
1.10.5. zakres i warto¶æ dostaw realizowanych przez poszczególnych cz³onków konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy zosta³y zawarte we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.2. Wzór umowy szczegó³owo przewiduje i okre¶la warunki zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona wyboru.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia netto - w zale¿no¶ci od tego, które ze zdarzeñ nast±pi wcze¶niej.2. Z postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835 z pó¼n. zm.) – dalej „ustawa UK” tj.:
1). wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UK;
2). którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UK;
3). którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UK.
Wykluczenie Wykonawcy w okoliczno¶ciach wskazanych w pkt 1.1. i pkt 1.2. nastêpuje w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w art. 111 p.z.p.. Wykluczenie Wykonawcy w okoliczno¶ciach wskazanych w pkt 1.3. nastêpuje w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w art. 7 ustawy UK.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO
- Dostawa lekkiego oleju opa³owego w 2026 roku do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Pustkowie ¯urawskim
- wykonanie sukcesywnych dostaw lekkiego oleju opa³owego w ilo¶ci do 30 000 litrów
- Przetarg nieograniczony
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO EKOTERM LUB RÓWNOWA¯NEGO DLA DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W MI£OWICACH
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Lotników Polskich w Marcinowicach
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





