Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00456869/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 142
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (44) 616-51-69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czarnocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fda1156-f22a-4bc5-8313-4d24852eb2d91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fda1156-f22a-4bc5-8313-4d24852eb2d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041220/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FELD.06.04-IZ.00-0031/24-00; Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego; Program Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3119235,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano instalacyjnych w formule
„zaprojektuj i wybuduj”, w ramach którego przewiduje się realizację 3 zadań:
1) Prace adaptacyjno-montażowe w Sali wielofunkcyjnej zlokalizowanej w budynku „EKOSFERY” Gminnego Centrum
Kultury, Gminnej Biblioteki w miejscowości Czarnocin – nazwa zadania: „Prace instalacyjno-montażowe w pomieszczeniu
Sali wielofunkcyjnej budynku EKOSFERY”;
2) Przebudowę wraz z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku magazynowo-gospodarczego zlokalizowanego na działce nr 1737/2 na obiekt turystyczny MI – nazwa zadania: Adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby Muzeum Interaktywnego
3) Prace związane z zagospodarowaniem terenu zlokalizowanego na działce nr 1737/2, obręb 0004, pod plenerową ofertę
turystyczną – nazwa zadania: „Adaptacja przestrzeni plenerowej wraz ze sceną”.
Realizacja przedmiotu zamówienia składa się z dwóch etapów:
- Etap 1 – „zaprojektuj” – obejmuje w szczególności opracowanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej, projektów budowlanych
dla inwestycji gdzie są one wymagane, projektów technicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla prowadzenia robót, instrukcji rozruchu, instrukcji obsługi i eksploatacji w szczególności instalacji Sali wielofunkcyjnej, uzyskanie decyzji na wycinkę kolidujących z zakresem robót drzew, uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę.
- Etap 2 – „wybuduj” – obejmuje wykonanie robót budowlano – montażowo - instalacyjnych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz warunków zawartych w uzgodnieniach i decyzjach administracyjnych, związanych z
realizacją inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr
13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45441000-0 - Roboty szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono, ponieważ ceny ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4784700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5737950,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
więcej: Ciesielskie elementy budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





