eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niwiska › Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Niwiska od 02 stycznia do 29 grudnia 2023 r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Niwiska od 02 stycznia do 29 grudnia 2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niwiska

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Niwiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niwiska 430

1.5.2.) Miejscowość: Niwiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-147

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 2279 002

1.5.8.) Numer faksu: 17 2279 341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gmina.niwiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.niwiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Niwiska od 02 stycznia do 29 grudnia 2023 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e946525f-7147-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000503/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Niwiska od 02 stycznia do 29 grudnia 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469329/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SI.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Niwiska od 02 stycznia do 29 grudnia 2023 r.” w zakresie linii komunikacyjnej:
„Hucisko – Zapole - Trześń - Niwiska – Hucina – Kosowy – Kosowy Ługnica –
Przyłęk – Łuże (pętla)”
Częstotliwość połączeń (na dobę): 12
2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
60112000-6 Usługi w zakresie Publicznego Transportu Zbiorowego
3. Organizatorem usługi jest Gmina Niwiska (Zamawiający), wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu staje się po zawarciu umowy Operatorem w rozumieniu przepisów Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi przewozowe zgodnie z wyznaczonymi liniami komunikacyjnymi i rozkładem jazdy, przy zachowaniu przepisów Ustawy prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze późn. zm.), Ustawy prawo przewozowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1983 z późn. zm.), rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) a także innych przepisów prawa dotyczących operatorów i przewoźników.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, do których zalicza zapewnienie kierowców busów, dyspozytorów, osób zarządzających transportem oraz samych busów.
5. Realizacja zadań przewozowych objętych przedmiotem postępowania sprowadza się do obsługi linii komunikacyjnej na terenie gminy Niwiska zgodnie z poniższym zestawieniem:
-Długość: 89,60 km
-Częstotliwość połączeń na dobę: 12 (Pn – Pt) – z wyłączeniem świat i dni wolnych od pracy
-Częstotliwość połączeń na dobę – 6 tam; 6 powrót
-Każde połączenie musi rozpoczynać i kończyć swój bieg w centrum miasta Mielec. Każde połączenie musi być realizowane w sposób umożliwiający skomunikowanie linii komunikacyjnej będącej przedmiotem postępowania z innymi liniami komunikacyjnymi mającymi swój początek lub koniec w centrum Mielca (połączenie musi umożliwić pasażerom przejazd do/z centrum Mielca tylko z jedną przesiadką).
Długość podana jest dla wariantów tras w relacji w jedną stronę. Ilość kursów podana jest sumarycznie w relacjach: „tam” i „z powrotem”.
Wykonawca będzie świadczył przewozy w dni robocze od poniedziałku do piątku oprócz świąt. W dniach : 06 stycznia, pierwszy i drugi dzień Wielkanocy, pierwszy i drugi dzień świąt Bożego Narodzenia oraz 1V,3V, Boże Ciało, 15VIII, 1XI, kursy na linii nie są wykonywane.
Wykonawca będzie świadczył przewozy w oparciu o przebieg tras stanowiących Załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Przebieg tras i ilość kursów może ulec zmianie jedynie w wyniku uzgodnień pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie trwania umowy, jeżeli zajdą okoliczności zewnętrzne (w szczególności zamknięcie lub remont dróg).
6. Wykonawca będzie świadczył usługi busami o cechach minimalnych:
- liczba miejsc siedzących nie mniejsza niż 22 ,
- ogrzewanie (możliwość utrzymania temp. wewn. nie niższej niż 10 st. C
w dowolnych warunkach pogodowych w zimie),
- drzwi otwierane bez udziału pasażera,
- wysokość wnętrza w przejściu nie mniej niż 185cm,
- wyposażenie w system do sprzedaży biletów,
- okna uchylne lub przesuwne w min 50% szyb bocznych, lub wentylatory wywiewno- nawiewne,
7. Środki transportu muszą być sprawne technicznie i posiadać badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym.
8. Wykonawca winien dysponować odpowiednią liczbą środków transportu wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2000 r., przystosowanych do drogowego przewozu osób, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami aby zapewnić sprawną i bezkolizyjną komunikację na wszystkich liniach.
Środki transportu muszą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa, prawa o ruchu drogowym, ochrony środowiska ( z silnikami spełniającymi normy emisji spalin nie niższa niż EURO- 6) oraz warunków technicznych pojazdów, w tym wymagania w stosunku do pojazdów używanych do przewozu osób w transporcie zbiorowym. Busy nie mogą wykazywać oznak nadmiernego wyeksploatowania/zużycia w stosunku do wieku.
Ilość minimalna środków transportu wynosi: 2 szt. + 1 szt. rezerwowego,
Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia busów w tablice kierunkowe, podające przystanek końcowy. Wysokość czcionki oznakowania nie może być mniejsza niż 120mm.
9. Wykonawca do oferty załączy wykaz posiadanych pojazdów spełniających wymogi określone w pkt 7 i 8, lub/i porozumienie w sprawie planowanego wynajmu/leasingu pojazdów na okres umowy. Wykaz powinien zawierać: markę, typ, ilość miejsc (w tym siedzących), nr rejestracyjny, rok produkcji, przebieg, informację, czy pojazd jest wyposażony w klimatyzację.
W każdym wypadku, jeżeli wykonawca (Operator) w trakcie realizacji umowy - pozyska dodatkowy pojazd przeznaczony do realizacji umowy - musi spełniać on warunku określone w pkt 7 i 8 przedmiotowego opisu, a Operator przez wprowadzeniem go do użytku - informuje o tym fakcie Organizatora, podając informacje analogicznie jak powyżej.
Organizator może zażądać na etapie świadczenia usługi przekazania kopii dowodów rejestracyjnych w/w pojazdów, oraz okazania samych pojazdów. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy nie znajduje się w Gminie Niwiska lub gminie graniczącej
z Gminą Niwiska - Organizator ma prawo zażądania okazania pojazdów w miejscowości Niwiska.
10. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić zasady korzystania z przystanków komunikacyjnych z ich właścicielami lub zarządcami.

11. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania uzgodnionych rozkładów jazdy
w formie papierowej oraz elektronicznej Zamawiającemu. Dotyczy to zarówno rozkładów jazdy poszczególnych linii w formie scalonej.

12. Wykonawca, przed rozpoczęciem świadczenia usługi, na własny koszt umieszcza na przystankach rozkłady jazdy wraz z elementem (nośnikiem) do ich umieszczenia. Elementy te Wykonawca zobowiązany jest wykonać w jednolitej formie i umieścić na wszystkich obsługiwanych przystankach komunikacji oraz systematycznie (nie rzadziej niż co dwa tygodnie) uzupełniać brakujące.
Wymogi minimalne dotyczące nośnika i rozkładów jazdy „przystankowych”:
- nośnik wykonany z materiału trwałego (zaleca się metalowy lub z pvc, przykręcany do słupka przystankowego), pozbawiony ostrych krawędzi, z zabezpieczeniem przed łatwym uszkodzeniem/kradzieżą rozkładu (min. szyba z plexiglasu, zabezpieczona śrubą lub zawleczką niemożliwą do usunięcia/odkręcenia bez narzędzi),
- rozkład jazdy podający informacje:
a) oznaczenie w nagłówku literowo-cyfrowe linii czcionką min 10mm,
b) oznaczenie w nagłówku kierunku (przystanek końcowy) czcionką min 5mm,
c) oznaczenie w nagłówku nazwy bieżącego przystanku,
d) oznaczenie w nagłówku nazwy Operatora (z nr telefonu, dopuszcza się umieszczenie logo),
e) oznaczenie godzin odjazdu dla dni roboczych - czcionką wysokości min 5 mm,
f) oznaczenie przystanku końcowego.
g) informacja o sposobach i miejscu zgłaszania oraz zasadach rozpatrywania skarg
i reklamacji,
- rozkład jazdy powinien być zabezpieczony folią przez zawilgoceniem,
- na nośniku (zaleca się aby był to druk oddzielny od rozkładu) umieszcza się informację o cenach biletów ulgowych i miesięcznych, oraz o sposobie i miejscu nabycia biletów miesięcznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Przewóz Osób i Ładunków ,Sławomir Bujak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690217156

7.3.4) Miejscowość: Trzęsówka 12

7.3.5) Kod pocztowy: 36-106

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.