eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu "Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopszagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8725d400-fba6-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263097/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zajęcia logopedyczne dla uczestników świetlic środowiskowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.3.2024.FESW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Chrustach.
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu (poniedziałki, wtorki i środy) w godz.14.30 – 17.30
Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Chrustach będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w maju i czerwcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – czerwiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 31740,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Tumlinie
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30.
Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Tumlinie będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w maju i czerwcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – czerwiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 31740,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część III: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Kajetanowie
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30. Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Kajetanowie będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w maju i czerwcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – czerwiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 31740,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część IV: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Samsonowie
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30.
Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Samsonowie będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w maju i czerwcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – czerwiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 31740,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część V: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Zagnańsku
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30. Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Zagnańsku będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w maju i czerwcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – czerwiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 31740,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,a Zamawiający nie posiada większej ilości środków na realizacje zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50400,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,a Zamawiający nie posiada większej ilości środków na realizacje zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54600,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,a Zamawiający nie posiada większej ilości środków na realizacje zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54600,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,a Zamawiający nie posiada większej ilości środków na realizacje zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50400,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,a Zamawiający nie posiada większej ilości środków na realizacje zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.