Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377361/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych i dachów oraz wymianę drzwi zewnętrznych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Matejki 29 w Nowej Soli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-628d8459-ed9d-4aab-9a5c-74c9b52894181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych i dachów oraz wymianę drzwi zewnętrznych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Matejki 29 w Nowej Soli.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-628d8459-ed9d-4aab-9a5c-74c9b5289418
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001760/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja ścian zewnętrznych oraz dachu budynku wraz z wymianą zewnętrznej stolarki drzwiowej i instalacji odgromowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 w Nowej Soli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 Priorytet 2 „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Lubuskiego” Działanie 2.1 „Efektywność energetyczna – dotacje”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377361
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4310721 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych i dachów oraz wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Matejki 29 w Nowej Soli w ramach projektu pn „Przebudowa oraz termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej Nr 8 w Nowej Soli” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 Priorytet 2 „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Lubuskiego” Działanie 2.1 „Efektywność energetyczna – dotacje”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejącego ocieplenia ścian zewnętrznych ze styropianu i wykonanie nowego ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekkiej mokrej, dociepleniu stropodachów wentylowanych granulatem z wełny mineralnej i stropodachów niewentylowanych styropapą, wymianę 9 sztuk drzwi zewnętrznych. Zakres zamówienia obejmuje demontaż i utylizację istniejącej izolacji cieplnej ze styropianu – ok. 379,54m3, ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi – ok. 4594,30m2, ocieplenie ścian zewnętrznych płytami z wełny mineralnej – ok. 366,8m2, wykonanie tynków mineralnych – ok. 4120,90m2, wykonanie tynków żywicznych – ok. 451,62m2, wymiana parapetów zewnętrznych – ok. 366,84m, wymianę stolarki drzwiowej aluminiowej – 44m2, (9 sztuk), wymianę instalacji odgromowej (zwody pionowe) – ok. 384m, wymianę instalacji odgromowej dachu – ok. 700m, rozbiórkę obróbek blacharskich – ok. 259,27m2, renowację tynków na kominach – ok. 100,63m2, wykonanie nowych obróbek blacharskich – ok. 447,51m2, docieplenie stropodachów wentylowanych granulatem z wełny – ok. 2173,73m2, docieplenie stropodachu niewentylowanego styropapą – ok. 295m2, wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej – ok. 2468,73m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442110-1 - Malowanie budynków
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3799800,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5444444,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3799800,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW-SYSTEM Mirosław Woroniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 080352389
7.3.3) Ulica: Matejki 26c/32
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3799800,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Zakup aparatu do znieczuleń na potrzeby Szpitalnego Zakładu Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup wraz z dostawą przyczepy do przewozu wody pitnej 5000 l oraz ciągnika z zestawem. Zadanie jest realizowane w ramach programu ,,Ochrona Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Kompleksowa obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Nowej Soli, organów Powiatu Nowosolskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Nowosolskiego.
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (igły do blokad, filtry mechaniczne, elektrostatyczne, dren jednodzienny, zestaw serwet do cystoskopu, matryca, itp...) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Budowa wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu
- Termomodernizacja budynku przy ul. Wrzosowej 4a-8a-12a w Jastrzębiu-Zdroju
- Modernizacja dachu i elewacji budynku WOMP w Kielcach - postępowanie powtórzone II
- "Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gminnego Centrum Kultury i Rekreacji w Jutrosinie"
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





