eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pajęczno › Kompleksowa termomodernizacja oraz rozbudowa wraz z przebudową budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Pajęcznie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja oraz rozbudowa wraz z przebudową budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Pajęcznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0343111523

1.5.8.) Numer faksu: 0343111523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.e-bip.pl/Start/76/PublicOrders

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja oraz rozbudowa wraz z przebudową budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Pajęcznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae5fc5c8-43e4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004500/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Kompleksowa termomodrnizacja oraz rozbudowa wraz z przebudową budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Pajęcznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377229/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa termomodernizacja oraz rozbudowa wraz
z przebudową budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Pajęcznie
3.1.1 Zakres robót w ramach rozbudowy i przebudowy:
- wymiana instalacji C.O. wraz z grzejnikami
- wymiana instalacji elektrycznej
- wymiana oświetlenia tradycyjnego na LED
- wykonanie instalacji odgromowej
- zastosowanie odnawialnych źródeł energii – fotowoltaika wraz z rozprowadzeniem
- wykonanie wentylacji mechanicznej całości budynku ( likwidacja wentylacji grawitacyjnej )
- likwidacja/wyburzenie kominów w przestrzeni poddasza nieużytkowego, ponad połacią dachu, całkowitej likwidacji ulegnie również komin ceglany od strony zachodniej obiektu;
- przebudowa podjazdu dla os. niepełnosprawnych od strony zachodniej obiektu oraz taras i schody od północnej strony budynku;
- wykonanie dodatkowych schodów zewnętrznych od strony wschodniej obiektu;
- całkowita wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wykonanie podokienników zewnętrznych stalowych;
- wykonanie podokienników wewnętrznych z konglomeratu lub pcv;
- wykonanie prac murarskich związanych z uzupełnieniem bruzd powstałych po demontażu stolarki.
- ocieplenie fundamentów – styrodur 15 cm na głębokość 1,0 m
- ocieplenie ścian zmienną grubością styropianu oraz wełny mineralnej ( wykonać wg części graficznej opracowania)
- wykonanie izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją gr. 30 cm z wełny mineralnej na warstwie paroizolacyjnej
- wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa
- prace niwelacyjne terenu wokół budynku od strony północnej
- wykonanie schodów terenowych, siedzisk zewnętrznych – wg odrębnego opracowania
- wykonanie pomostów roboczych na poddaszu w celu obsługi i konserwacji urządzeń technicznych
- na poziomie poddasza nieużytkowego wydzielić ocieplone pomieszczenie na potrzeby centrali wentylacyjnej o wymiarach zapewniających 1,0m wolnej przestrzeni wokół urządzenia w celu dozoru technicznego , pomieszczenie zamknąć drzwiami o wym. w świetle ościeży min. 80/200 cm
- w połaci dachu przewiduje się wykonanie wyłazu 90x90cm (szklanego) oraz montaż wyrzutni powietrza;
- Wymianę dachu i pokrycia dachowego;
- na dachu przewiduje się montaż paneli fotowoltaicznych ( wykonać wg rysunków branżowych montowanych na systemowych zaczepach przystosowanych do montażu na pokryciu z blachy płaskiej na rąbek stojący
- w ramach prac projektowych przewiduje się również montaż zadaszenia nad wejściami do budynku ( zamocowanie wykonać zgodnie z częścią konstrukcyjną opracowania )
- demontaż orynnowania – montaż nowego systemu odprowadzenia wody deszczowej: wykonać wg rozwiązań systemowych – dachu bezokapowego z rynną ukrytą oraz rurami spustowymi prowadzonymi w warstwie ocieplenia – na nieutwardzony teren działek własnych
- w ramach prac przewiduje się również wykonanie attyk
- wykonanie prac wykończeniowych oraz obróbek blacharskich na całości budynku
- przewiduje się wykonanie demontażu i odbudowy warstw podłogowych w obrębie wymanianych instalacji C.O. – szer. ~1,0m przy obwodzie ścian wewnętrznych obiektu oraz ~ 20m2 – w obrębie wykonywania kanału techniceznego dla przewodów zasilających windę
- wykonanie warstwy styropianu na ścianie zewnętrznej o zmiennej grubości 20- 35 cm
- wykonanie konstrukcji dachu wraz z poszyciem dachowym
- wykonanie elewacji zewnętrznej:tynk cienkowarstwowy na styropianie oraz zamocowanie elastycznej deski elewacyjnej wraz z wykonaniem warstwy lazuru i impregnacji
- prace wykończeniowe
- projektuje się rozbiórkę schodów zewnętrznych oraz podjazdu
- przewiduje się wykonanie schodów, tarasu oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych
- wykonanie szybu windowego wraz z montażem windy.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Architektoniczną Pracownie Autorską Grażyna Krzypkowska – Architekt, ul. Poprzeczna 3, 98-330 Pajeczno wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.


3.1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu zgodnie z podanym zakresem.

W przypadku użycia przez Zamawiającego określeń opisujących przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział V do SWZ na który składają się:
- Projekty budowlane,
- Szczegółowa Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót (branża budowlana, branża sanitarna i branża elektryczna);
- Przedmiary Robót (branża budowlana branża sanitarna i branża elektryczna);
- decyzja o pozwoleniu na budowę nr 423/2019 z dnia 29.08.2019 r.

Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych nie stanowią one podstaw do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
- oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
- powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach,
Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
- o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
- o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
3.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części :

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2750000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3362820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2750000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany JORG A.G. Kukuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080028114

7.3.3) Ulica: Ożegowska 19

7.3.4) Miejscowość: Działoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 98-355

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2750000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.