Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00470471/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia oraz zabezpieczenie obiektów wraz z terenem należącym do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PGO w Suwałkach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200680900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sejneńska, 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 566 52 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgo.suwalki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55ac7cdc-9de0-4f52-9a3e-f57584e2f5741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia oraz zabezpieczenie obiektów wraz z terenem należącym do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55ac7cdc-9de0-4f52-9a3e-f57584e2f574
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D-9/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149816,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i ochrona mienia w obiektach Zamawiającego znajdujących się na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach
Sp. z o. o. przy ul. Raczkowskiej 150A, 16-400 Suwałki, działka o nr geodezyjnym 189, 55/53, 55/16, 55/7 i 55/15, obręb 0045 w msc. Zielone Kamedulskie, gmina Suwałki, powiat suwalski.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z:
1) hala przyjmowania i sortowania odpadów zmieszanych
2) hala przyjmowania i sortowania odpadów selektywnie dostarczanych
3) hala biostabilizatora,
4) budynek edukacyjno-szkoleniowy,
5) budynek naprawa przedmiotów nadających się do wykorzystania,
6) budynek napraw pre zentacji naprawionych przedmiotów,
7) budynek wagowni,
8) boksy oraz wiata magazynowa odpadów wraz z wyposażeniem (kontenery
na odpady),
9) place magazynowe odpadów,
10) budynek biurowo – socjalno – techniczny,
11) zbiornik na olej napędowy,
12) wiata z linią do segregacji odpadów selektywnych,
13) budynek bioreaktorów z filtrem i płuczką,
14) składowiska odpadów,
15) budynek magazynowo-garażowy,
16) zbiornik z wodą na cele przeciwpożarowe o pojemności 500 m3,
17) przepompowania ścieków,
18) przepompowania odcieków,
19) budynki rozdzielni elektrycznej trafo,
20) ładowarki kołowe – 3 sztuki,
21) ładowarki kołowe z wysięgnikiem teleskopowym – 5 sztuk,
22) mobilny rozdrabniacz odpadów,
23) mobilne sito – 2 sztuki,
24) bębny do mobilnych sit – 3 sztuki,
25) samochód ciężarowy z naczepą,
26) samochód ciężarowy z zabudową hakową – 3 sztuki,
27) ciągnik,
28) samochód osobowy (bus).
3. Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu oznacza stałą obecność pracowników Wykonawcy ochraniających obiekty PGO w Suwałkach, w celu:
1) wykonywania obchodu chronionego obiektu z częstotliwością minimum raz na półtorej godziny,
2) uniemożliwienie kradzieży bądź uszkodzenia powierzonego do ochrony mienia,
3) ujawnianie faktów dewastacji powierzonego mienia,
4) uniemożliwienia dostania się na teren obiektu osób nieupoważnionych,
5) sprawdzenie wszystkich wejść oraz pomieszczeń po zakończonej pracy, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy p.poż., sprawdzenie czy na terenie obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione,
6) powiadomienie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianych obiektów, zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przyjazdu powiadomionych osób,
7) zapobieganie zakłócaniu porządku na terenie ochranianego obiektu,
8) prowadzenie książki dyżurów i raportów przebiegu służby,
9) bieżące, najpóźniej w dniu następnym roboczym, informowanie Zarządzającego obiektem o zdarzeniach zakłócających prawidłowy przebieg służby,
10) wzywanie grupy interwencyjnej w przypadkach zakłóceń porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie, podejmowanie interwencji przewidzianych prawem
i odnotowywanie informacji w książce dyżurów o tych zdarzeniach,
11) obsługa oświetlenia zewnętrznego PGO w Suwałkach (włączanie i wyłączanie),
12) wykonywanie innych poleceń zarządzającego obiektem (Zamawiającego) związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku, ochrony mienia ruchomego
i nieruchomego przed kradzieżą, wandalizmem, zalaniem, pożarem i innymi losowymi wypadkami.
4. Pełnieniu dozoru przez Wykonawcę odbywać się będzie:
a) od poniedziałku od godz. 2200 do wtorku do godz. 700,
b) od wtorku od godz. 2200 do środy do godz. 700,
c) od środy od godz. 2200 do czwartku do godz. 700,
d) od czwartku od godz. 2200 do piątku do godz. 700,
e) od piątku od godz. 2200 do soboty do godz. 700,
f) w soboty od godz. 1400 do godz. 2400,
g) w niedziele i dni świąteczne całodobowo oraz pierwszego dnia roboczego następującego po niedzieli lub dniu świątecznym w godz. 0000 do 700,
h) w dniu 24.12.2026 r. (czwartek – wigilia) od 1500.
5. Szacowana ilość godzin dozoru wynosi 4607 h. Podana ilość godzin jest szacunkowa
i służy Wykonawcy pomocniczo do przygotowania oferty i skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowią podstawy do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
6. Wykonawca zapewni ochronę mienia PGO w Suwałkach przez odpowiednio przygotowanych do wykonywania obowiązków pracowników ochrony.
7. Osoby wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa/przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego. Zamawiający może zażądać dostarczenia zaświadczeń o niekaralności pracowników Wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy pełniący służbę bezpośrednio
w obiekcie byli przeszkoleni w zakresie podstawowych zadań i uprawnień pracownika Wykonawcy.
9. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy Wykonawcy pełniący służby bezpośrednio
w obiekcie posiadali wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia.
10. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy przestrzegali instrukcji, regulaminów oraz innych regulacji Zamawiającego.
11. Pracownicy ochrony winni mieć estetyczne mundury i identyfikatory.
12. Zamawiający zapewni pomieszczenie dla pracowników Wykonawcy pełniących dyżur na terenie zakładu Zamawiającego.
13. Zamawiający zapewni całodobowo działającą łączność telefoniczną oraz monitoring wizyjny.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji pracowników ochrony wskazanych przez Wykonawcę do wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Zamawiający dnia 09.09.2025 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn. „Ochrona mienia oraz zabezpieczenie obiektów wraz z terenem należącym do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.” w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. Na realizację usługi Zamawiający przeznaczył kwotę 149.816,42 zł netto, tj. 184.274,20 zł brutto. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 27.10.2025 r. do godz. 10:00 wpłynęło 6 ofert.
W toku badania ofert Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz pkt 5 ustawy Pzp odrzucił oferty dwóch Wykonawców, którzy złożyli oferty z ceną nieprzewyższającą kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferty cenowe pozostałych czterech Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i wynoszą od 191.531,37 zł do 222.233,05 zł brutto.
W związku z powyższym, cena najkorzystniejszej nieodrzuconej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej przedłożonej oferty. W tym stanie należało orzec jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191531,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222233,05 PLN
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na I kwartał 2026
- Zakup komory laminarnej w ramach projektu pt. "Poprawa jakości i dostępności do diagnostyki i leczenia schorzeń nowotworowych w Szpitalu Wojewódzkim im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach" z KPO
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach w 2026 roku
- Rozbudowa Muzeum Wigier W Starym Folwarku
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia obiektów PUIK Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Kosowskiej 75 w Sokołowie Podlaskim
- Ochronę mienia i osób na 2026 r. w budynku CV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Vincenta van Gogha 1 w Warszawie
- Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z usługami dodatkowymi dozoru p.poż. świadczona w Budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi wraz z przyległym terenem
- OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM.KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W BOGATYNI
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





