Og³oszenie z dnia 2025-11-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00422713/01 - Og³oszenie z dnia 2025-09-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11754221.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych dla Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e99cd71a-e179-422b-a53e-df23de44040f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00512729
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 "Wykonanie, dostawa i monta¿ mebli biurowych dla Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe: budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy przy ul. Marcinkowskiego 4-6”. Dzia³ania nr FEDS.09.05-IP.01-0062/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00422713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-120/IX/25 (WPI.271.49.2025)
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 169934,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „dostawa i monta¿ nowych mebli biurowych dla Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy”.
W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia nowych mebli biurowych, w tym transportu przedmiotu zamówienia, roz³adunku oraz wniesienia do wskazanych pomieszczeñ. Wszystkie powy¿ej wskazane czynno¶ci zostan± wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczone produkty by³y fabrycznie nowe, nieu¿ywane i nieuszkodzone.
2. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3. Przedmiot zamówienia ma byæ opakowany w sposób zabezpieczaj±cy go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ci±¿y odpowiedzialno¶æ z tytu³u uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy a¿ do chwili wydania Zamawiaj±cemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protoko³em odbioru.
4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ wskazanie nazw zwyczajowych, przyk³adowych kolorów, orientacyjnych wymiarów, itp. w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia s³u¿± wy³±cznie okre¶leniu cech technicznych i jako¶ciowych.
5. Wykonawca ustali z Zamawiaj±cym z wyprzedzeniem, co najmniej 3-dniowym dok³adny termin dostawy (dzieñ, godzinê). Dostawa winna byæ realizowana wy³±cznie w dni robocze w godzinach
od 7.30 do 15.30, z wy³±czeniem sobót b±d¼ w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego.
6. Dostarczony towar zostanie odebrany protoko³em odbioru. Protokó³ zostanie sporz±dzony przez Wykonawcê w 2 egzemplarzach: jeden egzemplarz dla Zamawiaj±cego drugi dla Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowi±zuje siê do udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji, na okres zgodny z SOPZ tj. 24 miesi±ce.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Za³±cznik nr 8 i za³±cznik nr 8a do SWZ. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dostawa i monta¿ nowych mebli biurowych wymienionych
w za³±czniku nr 8a do SWZ bêdzie finansowana ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach projektu "Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe: budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy przy ul. Marcinkowskiego 4-6".Dzia³ania nr FEDS.09.05-IP.01-0062/23.
W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wystawienia osobnej faktury.
9. Kody CPV: 39130000 - 2 Meble biurowe.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15884,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 200601,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155190,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-MEBLE Ma³gorzata Mas³oñ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440015569
7.3.3) Ulica: Ks. Bp.Herberta Bednorza
7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-384
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 155190,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja budynku "B" ZS w Strzegomiu" z podzia³em na zadania
- "Termomodernizacja budynku ZSO w ¦wiebodzicach" z podzia³em na zadania
- Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji "Psi Pakiet" i 6 szt. pojemników na psie odchody na terenie ¦widnicy od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowoczesnego wyposa¿enia pracowni w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
- "Zakup mebli" KU.2301.158.2025
- Dostawa mebli biurowych II
- Dosprzêtowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstaj±cego POZ - Doposa¿enie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





