eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bestwina"Dostawa agregatów prądotwórczych"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa agregatów prądotwórczych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bestwina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 111

1.5.2.) Miejscowość: Bestwina

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 322157700

1.5.8.) Numer faksu: 322157712

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bestwina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bestwina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa agregatów prądotwórczych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3517211-73af-400c-9666-ca05254340ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032510/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa agregatów prądotwórczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFiŚ.271.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 396845,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego mobilnego o mocy 200 kW zamontowanego na homologowanej przyczepie.
Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i kosztem, zamontowanie, podłączenie, uruchomienie na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie osoby wskazanej przez Zamawiającego.
2) Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, uruchomienie itp.
3)Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 24 miesięcznego okresu gwarancji, który stanowi jedno z kryterium oceny ofert i który to okres może zostać przez Wykonawcę wydłużony do maksymalnego punktowanego okresu 36 miesięcy.
4)Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w Załączniku nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 269198,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego mobilnego o mocy 25 kW zamontowanego na homologowanej przyczepie.
Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i kosztem, zamontowanie, podłączenie, uruchomienie na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie osoby wskazanej przez Zamawiającego.
2) Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, uruchomienie itp.
3)Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 24 miesięcznego okresu gwarancji, który stanowi jedno z kryterium oceny ofert i który to okres może zostać przez Wykonawcę wydłużony do maksymalnego punktowanego okresu 36 miesięcy.
4)Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w Załączniku nr 5a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 69156,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego stacjonarnego 25 kW.
Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i kosztem, zamontowanie, podłączenie, uruchomienie na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie osoby wskazanej przez Zamawiającego.
2) Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, uruchomienie itp.
3)Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 24 miesięcznego okresu gwarancji, który stanowi jedno z kryterium oceny ofert i który to okres może zostać przez Wykonawcę wydłużony do maksymalnego punktowanego okresu 36 miesięcy.
4)Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w Załączniku nr 5b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 43656,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatów stałego napięcia.
Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i kosztem, zamontowanie, podłączenie, uruchomienie na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie osoby wskazanej przez Zamawiającego.
2)Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, uruchomienie itp.
3)Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 24 miesięcznego okresu gwarancji, który stanowi jedno z kryterium oceny ofert i który to okres może zostać przez Wykonawcę wydłużony do maksymalnego punktowanego okresu 36 miesięcy.
4) Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w Załączniku nr 5c do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 14834,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 1 postępowania została złożona jedna oferta, którą Zamawiający musiał odrzucić na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5). W związku z powyższym należy uznać, iż wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania dla części 1 określona w art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149937,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149937,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2 postępowania została złożona jedna oferta, którą Zamawiający musiał odrzucić na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5). W związku z powyższym należy uznać, iż wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania dla części 2 określona w art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59901,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59901,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 3 postępowania zostały złożone dwie oferty. Zamawiający musiał odrzucić ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c), zaś ofertę nr 2 Zamawiający musiał odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5). W związku z powyższym należy uznać, iż wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania dla części 3 określona w art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38555,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części 4 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17 października 2025 roku do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.