eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa systemu elektroforezy mikroczipowej do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Lublinie i Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu elektroforezy mikroczipowej do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Lublinie i Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015294620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 98

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 222557800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ijhars.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ijhars

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu elektroforezy mikroczipowej do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Lublinie i Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2794ff69-ed13-49ea-bf8d-85dbcb14fa8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00136798/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.7 Dostawa sprzętu laboratoryjnego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1204543

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ijhars

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korzystania z Platformy, w szczególności w zakresie logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy użyciu Platformy opisane zostały w Instrukcjach dla Wykonawców dostępnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o., zwanym dalej „Regulaminem”, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy, w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków, i stosować się do niej.
Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów, przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt, .xls, .xlsx.
Zamawiający dopuszcza formaty archiwów .zip, .7z, .rar i inne, pod warunkiem możliwości ich otwarcia programem 7-Zip.
Ofertę wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz innymi dokumentami i oświadczeniami składanymi wraz z ofertą (np. oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy; zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby; pełnomocnictwem – jeżeli dotyczy) Wykonawca składa na Platformie w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, za pośrednictwem dostępnego na Platformie Formularza do składania oferty lub wniosku. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
Po zakończeniu etapu składania oferty system zaszyfruje ofertę Wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla Zamawiającego do terminu otwarcia ofert zgodnie z art. 221 ustawy Pzp.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku.
Za datę złożenia oferty (wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz innymi dokumentami i oświadczeniami składanymi wraz z ofertą) przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona. Czas wyświetlany na Platformie synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.
6.12. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą zostać złożone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Należy podpisać każdy załączany plik osobno (zalecane) lub podpisać plik zawierający skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale 6 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych działając zgodnie z
obowiązkiem zawartym w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”. Szczegółowe informacje na temat RODO zostały zamieszczone w pkt 24 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych działając zgodnie z
obowiązkiem zawartym w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”. Szczegółowe informacje na temat RODO zostały zamieszczone w pkt 24 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BAD.241.2.14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 660000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie systemu elektroforezy mikroczipowej w każdym z trzech laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Lublinie i Kielcach. Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 3 SWZ oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 38434540-3 - Sprzęt biomedyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434500-1 - Analizatory biochemiczne

38432000-2 - Aparatura do analizowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do kryterium „cena brutto oferty” punkty zostaną obliczone na podstawie ceny ofertowej brutto (wraz z podatkiem od towarów i usług) zgodnie ze sposobem punktowania: liczba punktów = (cena najniższa zaproponowana w ofertach / cena zaproponowana w badanej ofercie) x 100 x 70%, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W odniesieniu do kryterium „dodatkowa gwarancja” punkty zostaną obliczone na podstawie zaoferowanej przez Wykonawcę gwarancji, obejmującej sumę minimalnej gwarancji określonej przez Zamawiającego oraz dodatkowej gwarancji zaproponowanej przez Wykonawcę.
Wykonawca musi podać okres gwarancji w pełnych miesiącach, miesiące muszą być wyrażone liczbą całkowitą. Ocenie w kryterium „dodatkowa gwarancja” będzie podlegać wyłącznie gwarancja dodatkowa, czyli gwarancja przekraczająca minimalną wymaganą gwarancję określoną przez Zamawiającego formularzu warunków technicznych (załącznik nr 2 do SWZ), obliczona jako różnica pomiędzy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu warunków technicznych gwarancją, a wymaganym minimum. Punkty zostaną obliczone zgodnie ze sposobem punktowania: liczba punktów =(dodatkowa gwarancja zaproponowana w badanej ofercie / najdłuższa dodatkowa gwarancja zaproponowana w ofertach) x 100 x 30%, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna punktowana przez Zamawiającego długość okresu dodatkowej gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od minimalnego okresu gwarancji określonego przez Zamawiającego w formularzu warunków technicznych (załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku, gdy którykolwiek Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powodujący, że dodatkowa gwarancja będzie dłuższa niż 36 miesięcy od minimalnego okresu gwarancji określonego w formularzu warunków technicznych (załącznik nr 2 do SWZ), Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie okres dodatkowej gwarancji wynoszący 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji krótszej niż minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego w formularzu warunków technicznych (załącznik nr 2 do SWZ) oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Ocenie według powyższych kryteriów zostaną poddane jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W przypadku, gdy oferty Wykonawców przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, za ofertę korzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z zaoferowaną niższą ceną. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r., poz. 1616, ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

specyfikacja techniczna lub karta katalogowa systemu elektroforezy mikroczipowej oferowanego przez Wykonawcę (składa zarówno Wykonawca, który oferuje przedmiot zgodny z opisem Zamawiającego jak i Wykonawca oferujący produkt równoważny w stosunku do opisanego przez Zamawiającego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

specyfikacja techniczna lub karta katalogowa systemu elektroforezy mikroczipowej

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta bezwzględnie musi zawierać:
1)wypełniony formularz oferty podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – zawierający wszelkie informacje określone we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie wzoru formularza oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane we wzorze formularza oferty.
2) wypełniony formularz warunków technicznych podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Wraz z ofertą muszą zostać złożone:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ – odpowiednio przez Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XII i XIII SWZ (dla każdego podmiotu z osobna),
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Wykonawca w ofercie wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający uzyskuje je samodzielnie,
3) przedmiotowe środki dowodowe: specyfikacja techniczna lub karta katalogowa systemu elektroforezy mikroczipowej oferowanego przez Wykonawcę (składa zarówno Wykonawca, który oferuje przedmiot zgodny z opisem Zamawiającego jak i Wykonawca oferujący produkt równoważny w stosunku do opisanego przez Zamawiającego
jeżeli dotyczy:
1) pełnomocnictwo lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 9.7.2. SWZ,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ – odpowiednio przez Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dla każdego podmiotu z osobna),
2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy, jeżeli zmiana jest dopuszczalna na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej także: „ustawą”, a także w następującym zakresie:
1) dotyczącym systemu w przypadkach wycofania systemu z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw systemu z powodu braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji – w takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem parametrów technicznych, pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody na piśmie na dokonanie zmiany. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym – sprawdzenie równoważności systemu będzie przeprowadzone według zasad przyjętych na etapie wyboru oferty, tj. opisanych w SWZ;
2) dotyczącym oznaczenia systemu w przypadkach zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze Stron umowy oraz o ile zamiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru;
3) dotyczącym wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT), Strony sporządzą aneks określający całkowitą wartość umowy według aktualnych stawek podatku od towarów i usług (VAT). Do momentu wejścia w życie postanowień aneksu ma zastosowanie cena brutto zapisana w obowiązującej umowie. Cena netto nie może ulec zmianie.
2. Zmiany umowy w przypadkach określonych w ust. 1 będą wymagały uprzedniego uzasadnionego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego i zawarcia przez Strony umowy aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Wykonawca nie może dokonać cesji wierzytelności z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także inne oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/ijhars za pośrednictwem Formularza do składania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 1 /jeden miesiąc licząc od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 19 grudnia 2025 roku, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.