eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących się przy ul. Kolejowej 2 i ul. K. Miarki 15 w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących się przy ul. Kolejowej 2 i ul. K. Miarki 15 w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących się przy ul. Kolejowej 2 i ul. K. Miarki 15 w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e823304-6a40-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003310/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących się przy ul. Kolejowej 2 i ul. K. Miarki 15 w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451186/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGL/TP/17/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149436,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia
należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie
stosunku pracy zgodnie z art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, którymi dysponuje świadczył usługę
stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, na które składają się budynki wskazane poniżej, ich pomieszczenia oraz
rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach. Zamawiający wymaga, aby osoby oddelegowane do wykonywania
czynności ochrony były wyposażone w mundur służbowy oraz identyfikator.
1.1. Usługa ochrony fizycznej będzie świadczona przez osoby, którymi dysponuje wykonawca świadczące usługi w zakresie
ochrony osób i mienia, spełniające wymogi określone w ustawie z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 poz.
1995), i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem
osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) ul. Kolejowa 2 (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) - 75 h/tydzień

Zakres obowiązków obejmuje:
a) Pilnowanie przez ochroniarza obiektu głównego wraz z pomieszczeniem spawalni w dni robocze od godziny 6:00 do
godziny 21:00.
b) W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań
neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami.
c) Kontrola ruchu samochodowego, tj. wpuszczanie i wypuszczanie na wydzielony parking samochodów mających
zezwolenie ZGL-u.
d) Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych.
e) Dbanie o porządek w pomieszczeniu socjalnym przeznaczonym dla ochroniarzy.
f) Systematyczny obchód oraz kontrola obiektowa – w szczególności ochroniarz ma obowiązek interweniować w sytuacjach
zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego
instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, zamknięcia
pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie
zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania - czy nikt nie ukrył się w tych miejscach przed zamknięciem budynku,
bądź też czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po zakończeniu pracy w w/w budynku na terenie obiektu ma
prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie;
g) Zabezpieczenie kluczy, ich przechowywanie oraz wydawanie osobom uprawnionym.
h) Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (zabranianie wejścia do budynku
osobom nietrzeźwym lub będących pod wpływem środków odurzających (narkotyków), odśnieżanie i posypywanie schodów
- piasek dostarcza ZGL, pomoc interesantom przy wnoszeniu po schodach do budynku wózka dziecięcego, zgłaszanie
uszkodzeń do administracji).
i) Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w
budynku.
j) Obserwowanie obrazu z monitoringu obejmującego budynek przy ul Kolejowej 2 wraz z otoczeniem.
k) Prowadzenie książki zdarzeń.
l) Uruchomienie i wyłączenie systemu alarmowego, zamykanie i otwieranie budynku zgodnie z przyjętą „Procedurą
związaną z korzystaniem z budynku przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie administrowanego przez Zakład Gospodarki Lokalowej
w Mikołowie”.
Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie dodatkowych regulacji związanych z występowaniem stanu zagrożenia
epidemicznego w Polsce.

2)ul. K. Miarki 15 - Biały Domek (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) – 51,5 h/tydzień
Zakres obowiązków obejmuje:
a) Pilnowanie obiektu przez osobę oddelegowaną przez Wykonawcę do ochrony wg harmonogramu: jedna osoba sprawuje dozór nad obiektem od strony wejścia głównego w dni robocze - w poniedziałki w godzinach od 7:00 do 17:30, w dniach od wtorku do czwartku od godziny 7:00 do 16:00, w piątki od godziny 7:00 do 14:30 oraz w soboty w godzinach od 9:00 do 15:30
b) W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań
neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami.
c) Dozór będzie sprawowany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową. W szczególności strażnik ma
obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód polegać ma na
sprawdzaniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania,
ewentualnym zamknięciu drzwi i okien, zamknięciu pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli
ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz niezamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania, czy nie
znajduje się tam osoba niepożądana, bądź czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po godzinach urzędowania w
budynku ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie.
d) Prowadzenie książki zdarzeń.
e) Zabezpieczenie kluczy oraz ich przechowywanie w sposób chroniący je przed dostępem osób nieuprawnionych oraz
wydawanie osoba uprawnionym.
f) Obsługa portierni oraz odbieranie telefonów.
g) Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (zabranianie wejścia do budynku
osobom nietrzeźwym lub będących pod wpływem środków odurzających (narkotyków), odśnieżanie, posypywanie schodów
- piasek dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji).
h) Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w
budynku.
i) Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych.
j) Uruchomienie i wyłączenie systemu alarmowego, zamykanie i otwieranie budynku zgodnie z przyjętą „Procedurą
związaną z korzystaniem z budynku przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie administrowanego przez Zakład Gospodarki
Lokalowej w Mikołowie”.
k) obserwowanie obrazu z monitoringu obejmującego:
• budynek Urzędu Miasta w Mikołowie przy Rynku 16 od strony wejścia głównego i dwóch wejść do oficyn oraz kasę
wewnątrz budynku,
• budynek przy ul. K. Miarki 15 od strony wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz korytarza w godzinach przebywania
pracowników Urzędu Miasta w budynku.
• W przypadku zaobserwowania jakichkolwiek niepokojącego zachowania ludzi (osoby nietrzeźwe, osoby z nietypowymi
pakunkami, osoby zachowujące się nieadekwatnie do sytuacji itp.) oraz w sytuacji zakłóceń spokoju i porządku
powiadomienie - w dni robocze: Straży Miejskiej w Mikołowie, w soboty i dni wolne od pracy: Komendy Powiatowej Policji w
Mikołowie.
Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie dodatkowych regulacji w przypadku wystąpienia stanu zagrożenia
epidemicznego w Polsce.
3.Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów
niezbędnych do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152987,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176454,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152987,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wolf Służba Ochrony Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wolf II Służba Ochrony Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772292448

7.3.3) Ulica: Romana Dmowskiego 15c lok.204

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-203

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152987,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia wynosi: 365 dni licząc od daty 01.01.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.