Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00410151/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.65.2025. Remont oświetlenia strzelnicy policyjnej KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl/pn/MLP-POLI/demand/231801/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.65.2025. Remont oświetlenia strzelnicy policyjnej KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 1092.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5ec1f6-06ec-487c-a664-fe3e00e1764a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047728/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont oświetlenia strzelnicy w KWP Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.65.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145182,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pod nazwą „Remont oświetlenia strzelnicy policyjnej KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109”. Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją pod nazwą „Projekt techniczny „Modernizacja oświetlenia strzelnicy policyjnej KWP w Krakowie, przy ul. Mogilskiej 109”” opracowaną przez firmę Inicjatywa Inżynierska Grzegorz Mazur ul. Przewóz 9/4, 30-716 Kraków i obejmuje wykonanie:
Hala strzelań 1 i hala strzelań 2
a) Demontaż i przekazanie Zamawiającemu 28 szt. Istniejących projektorów halogenowych OSQ 500W z soczewkami OMW.
b) Demontaż 18 opraw dostropowych OMEGABD/MB 4x14 wraz z uzupełnieniem miejsc po demontowanych oprawach.
c) Dostawa i montaż 18 opraw dostropowych LEDowych zapewniających nie gorsze parametry od opraw OMEGABD/MB 4x14 (w tym 6 z modułem awaryjnym) w miejscach, gdzie zgodnie z planem miały zostać przeniesione oprawy dostropowe OMEGABD/MB 4x14 (prace zmienione w stosunku do STWiOR)
d) Demontaż 16 opraw dostropowych OMEGABD/MB 4x14 (prace nie ujęte w STWiOR)
e) Dostawa i montaż opraw 16 (w tym 5 z modułem awaryjnym) dostropowych LED-owych zapewniających nie gorsze parametry od opraw OMEGABD/MB 4x14 w miejscach demontażu opraw OMEGABD/MB 4x14 (prace nie ujęte w STWiOR)
f) Demontaż i przekazanie Zamawiającemu istniejącego systemu sterowania oświetleniem hali strzelań wg projektu.
g) Demontaż okablowania systemu sterowania i zasilania opraw.
h) Montaż nowych reflektorów halogenowych LED, oświetlających cele.
i) Wykonanie sterowania oświetleniem.
j) Wykonanie tras kablowych dla nowego systemu oświetlenia.
k) Wykonanie okablowania zasilającego i sterującego
l) Montaż dodatkowych opraw sygnalizacji ostrzegawczej „wolno strzelać” w kolorze zielonym /„zakaz strzelania” w kolorze czerwonym na dwóch liniach (prace nie ujęte w STWiOR).
m) Wykonanie instrukcji użytkowania w języku polskim.
Hala strzelań 2 (opcja)
a) Montaż nowych reflektorów LED, oślepiających strzelców i stroboskopu,
b) Wykonanie sterowania ww. oświetleniem,
c) Wykonanie tras kablowych,
d) Wykonanie okablowania zasilającego i sterującego,
e) Montaż konsoli sterowania oświetleniem stroboskopowym.
UWAGA: Zamawiający nie przewiduje w ramach niniejszego zamówienia realizacji etapu 3 określonego w dokumentacji projektowej.
Dodatkowe obowiązki wykonawcy:
a) Wykonawca przekaże Zamawiającemu program sterujący oświetleniem wgrany do zainstalowanych sterowników wraz z konfigurację scen świetlnych.
b) Wykonawca wykona pomiary ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji izolacji w zakresie zabudowanych obwodów oświetleniowych
c) Wykonawca wykona instruktaż z obsługi urządzeń i systemu dla minimum 10 osób. Instruktaż z obsługi odbędzie się w Krakowie, przy ul. Mogilskiej 109. Instruktaż musi odbyć się nie wcześniej niż po uzyskaniu pełnej sprawności zainstalowanego systemu i urządzeń w terminie uzgodnionym w trybie roboczym, lecz nie później niż przed zgłoszeniem Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego
d) Wykonawca udzieli 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia.
e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SWZ, z zastrzeżeniem zdania następnego. Przedmiar robót (załącznik nr 9 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie ww. roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
2) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w
ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub równoważnej techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić:
a) opis proponowanych produktów lub techniki wykonania robót;
b) dokumenty potwierdzające parametry techniczne;
c) analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że proponowane produkty rozwiązania są w pełni równoważne do tych rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania;
d) zgodę Projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac.
4) Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.
5) Prace będą realizowane w czynnym obiekcie, w związku z czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku uciążliwości (np. hałasem) niektórych etapów prac może wymagać ich prowadzenia we wskazanych godzinach (np. popołudniowych) lub w weekendy.
6) Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
7) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 15.09.2025 r. Zbiórka o godzinie 11:00 w Biurze Przepustek Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127938,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127938,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127938,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEMAR spó ka z ograniczon ł ą odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282271999
7.3.3) Ulica: Piaski
7.3.4) Miejscowość: Zagórze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-555
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEMAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ELEMAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127938,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
z zastrzeżeniem, że roboty budowlane będą trwały nie dłużej niż 28 dni kalendarzowych od daty przekazania terenu robót, lecz nie dłużej niż do 29.12.2025 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Produkcja 18 filmów do multimedialnego suplementu do podręczników szkolnych dotyczącego nauki o materiałach oraz 10 podcastów i 15 videocastów
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- 148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
- KP w Krynicy - remont dachu, elewacji i wybranych pomieszczeń
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





