Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00456404/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH W RAMACH PROJEKTU PN.„ELIMINOWANIE ZDROWOTNYCH CZYNNIKÓW RYZYKA W MIEJSCU PRACY – STAROSTWO POWIATOWE W TCZEWIE ORAZ JEDNOSTKI PODLEGŁE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.tczew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH W RAMACH PROJEKTU PN.„ELIMINOWANIE ZDROWOTNYCH CZYNNIKÓW RYZYKA W MIEJSCU PRACY – STAROSTWO POWIATOWE W TCZEWIE ORAZ JEDNOSTKI PODLEGŁE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa25b063-1ec6-4556-9ccb-4a222440d6d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028022/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup mebli ergonomicznych do biur - 50 biurek i 110 foteli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Starostwo Powiatowe w Tczewie oraz jednostki podległe” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza na lata 2021-2027, Priorytetu 5. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza, Działania 5.5. Aktywne i zdrowe starzenie się2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.43.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 256013,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa 59 biurekCiąg dalszy opisu w Rozdziale 4 SWZ oraz w Załączniku nr 2(1) – Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy 1 części zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 184345,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Dostawa 82 foteli biurowychCiąg dalszy opisu w Rozdziale 4 SWZ oraz w Załączniku nr 2(2) – Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy 2 części zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 71668,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165756,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444852,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165756,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEBELLI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 541808022
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 20B
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-417
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165756,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53153,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209754,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53153,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUSINESS SERVICES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REFON: 366930296
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 58A
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53153,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- "Dostawa, montaż i podłączenie agregatu prądotwórczego"
- Ochrona mienia budynku Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie. Kontrola monitoringów i systemu SSP. Wykonywanie czynności portiersko - informacyjnych w 2026 roku.
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacji oraz odpowiedzialności prawnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie
- Remont świetlicy wiejskiej w Turzu
- Ochrona obiektów, osób, mienia oraz organizowanych imprez w 2026 roku
- Utrzymanie pasów drogowych, parków oraz terenów zielonych stanowiących własność Gminy Tczew w roku 2026
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego (ruchomego) do pomieszczeń Pracowni w ramach KPO.
- Dostawa mebli biurowych i szatniowych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Świętochowskiego w Gołotczyźnie
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Specjaliści dźwignią transformacji" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





