Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Dostawa aparatury na potrzeby Systemu Wspierania Decyzji w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.warszawa@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury na potrzeby Systemu Wspierania Decyzji w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a560d0d1-7c6c-47c4-8be9-d3387bbd8b34
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.49 Dostawa aparatury na potrzeby SWD w ramach projektu LIFE Pilica: 9 czujników stanu wody, akcesoriów do urządzenia pomiarowego Z-BOAT 1800 oraz do pływaka pomiarowego Riverboat
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt LIFE Pilica realizowany jest w ramach umowy dotacji z Komisją Europejską LIFE 19 IPE/PL/000005 – IP LIFE PL Pilica Basin CTRL z dnia 17.12.2020 r. oraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z dnia 20 listopada 2020 r. nr 1998/2020/Wn50/GW-PO-LF/D
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r24159,Dostawa-aparatury-na-potrzeby-Systemu-Wspierania-Decyzji-w-ramach-projektu-zinte.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający  będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Platforma wypełnia definicję trony internetowej postępowania, na której publikowana jest dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane 
z postępowaniem o udzielenie
3.2	Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3.3	Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.7 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
3.6	Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.4	Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 
00-613 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b)	kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem 
e-mail: iod@wody.gov.pl;
1.5	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO 
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.111.2025/JRP LIFE Pilica prowadzonym na podstawie przepisów  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
a)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
b)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy 
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
c)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane 
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
e)	posiada Pani/Pan:
	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania 
w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
f)	nie przysługuje Państwu:
	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: W.ROZ.2710.111.2025/JRP Life Pilica
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa i instalacja 11 czujników stanu wody na stacjach hydrologicznych w zlewni Pilicy wraz ze świadczeniem usługi serwisowej na potrzeby SWD w ramach projektu LIFE Pilica,
4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15. 2       Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1	cena brutto – waga 60 %
15.2.2	termin realizacji  – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie: 
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, 
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
15.4	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie: 
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Przez cenę brutto należy rozumieć łączną cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia objętego daną częścią.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty” można otrzymać 60 punktów.
15.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowanie terminu realizacji zamówienia w następujący sposób:
dla Części nr 1:    
a)	40 punktów - za zaoferowanie terminu realizacji zamówienia wynoszącego do 60 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy,
b)	20 punktów - za zaoferowanie terminu realizacji zamówienia wynoszącego do 90 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy,
c)	0 punktów – za zaoferowanie maksymalnego terminu realizacji zamówienia, określonego w SWZ, tj.: do  120  dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji przedmiotu zamówienia dłuższego niż 120 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym terminu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny termin określony przez Zamawiającego w SWZ wynoszący do 120 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy i przyzna ofercie w tym kryterium 0 punktów.
15.5	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ. 
15.6	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów do urządzenia pomiarowego Z-BOAT 1800 Teledyne wykorzystywanego na potrzeby SWD w ramach projektu LIFE Pilica,
4.2.6.) Główny kod CPV: 38128000-8 - Akcesoria do przyrządów meteorologicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15. 2       Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1	cena brutto – waga 60 %
15.2.2	termin realizacji  – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie: 
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, 
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
15.4	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie: 
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Przez cenę brutto należy rozumieć łączną cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia objętego daną częścią.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty” można otrzymać 60 punktów.
15.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowanie terminu realizacji zamówienia w następujący sposób:
dla Części nr 2:
a)	40 punktów - za zaoferowanie terminu realizacji zamówienia wynoszącego do 90 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy,
b)	20 punktów - za zaoferowanie terminu realizacji zamówienia wynoszącego do 135 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy,
c)	0 punktów – za zaoferowanie maksymalnego terminu realizacji zamówienia, określonego w SWZ, tj.: do  180  dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji przedmiotu zamówienia dłuższego niż 180 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym terminu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny termin określony przez Zamawiającego w SWZ wynoszący do 180 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy i przyzna ofercie w tym kryterium 0 punktów.
15.5	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ. 
15.6	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa akcesoriów do pływaka pomiarowego Riverboat na potrzeby SWD w ramach projektu LIFE Pilica,
4.2.6.) Główny kod CPV: 38128000-8 - Akcesoria do przyrządów meteorologicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15. 2       Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
15.2.1	cena brutto – waga 60 %
15.2.2	termin realizacji  – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
15.3	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie: 
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, 
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin realizacji”.
15.4	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
15.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie: 
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Przez cenę brutto należy rozumieć łączną cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia objętego daną częścią.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty” można otrzymać 60 punktów.
15.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowanie terminu realizacji zamówienia w następujący sposób:
dla Części nr 3:
a)	40 punktów - za zaoferowanie terminu realizacji zamówienia wynoszącego do 45 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy,
b)	20 punktów - za zaoferowanie terminu realizacji zamówienia wynoszącego do 70 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy,
c)	0 punktów – za zaoferowanie maksymalnego terminu realizacji zamówienia, określonego w SWZ, tj.: do 95  dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji przedmiotu zamówienia dłuższego niż 95 dni kalendarzowych Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym terminu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny termin określony przez Zamawiającego w SWZ wynoszący do 95 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy i przyzna ofercie w tym kryterium 0 punktów.
15.5	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ. 
15.6	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.3.1 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, 
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
10.3.2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
10.3.3 oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,  albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
10.3.4.	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.            
    5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:10.2.1 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
10.2.2 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 , art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
11.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne
z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, odpowiednio na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie,
w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11.5 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy i art. 455 ust 1 Pzp7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r24159,Dostawa-aparatury-na-potrzeby-Systemu-Wspierania-Decyzji-w-ramach-projektu-zinte.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-11
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ APARATURY BADAWCZEJ DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROF. JÓZEFA KOSACKIEGO
 - Dostawa aparatury na potrzeby Systemu Wspierania Decyzji w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL
 - Sprzedaż i dostawa dynamometru elektronicznego dla Uniwersyteckiego Centrum Lekkoatletycznego Ośrodek Badań Innowacyjnych w Sporcie
 - Dostawa wraz z wymianą oraz utylizacja 32 szt. modułów sensorycznych w detektorach tlenu
 - Zakup kamery termowizyjnej do badań temperatury powierzchni i strat do otoczenia wymiennika ciepła. Znak sprawy: DZPZ.282.90.2025.MK
 - 302 - 1 058 217,60 EUR.
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





