Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474726/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00479827/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Obsługa dwóch zestawów filtracyjnych węgla aktywnego, obejmująca dostawę węgla aktywnego, wymiany, utylizację odpadu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11937731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa dwóch zestawów filtracyjnych węgla aktywnego, obejmująca dostawę węgla aktywnego, wymiany, utylizację odpadu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47446949-dbf1-476f-9d1c-b2b9eb1dbfa7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474726
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DWA/10/2025 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11063850 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parametry węgla aktywnego
Powyżej opisane węgle aktywne stanowią wypełnienie dwóch zespołów filtracyjnych na instalacji biogazowej. Każdy zespół filtracyjny składa się z dwóch niezależnych filtrów. Wymiana węgli odbywa się niezależnie dla każdego zespołu filtracyjnego, w związku z czym zamawiający poinformuje Wykonawcę który zestaw filtracyjny podlega obłudze.
Zespół filtracyjny 1: dwa filtry, mniejszy o objętości zasypu 500 kg, większy o objętości zasypu 1000 kg. Wypełnienie zespołu filtracyjnego nr 1 stanowi 500 kg węgla aktywnego nr 2 (H2S), oraz 1000 kg węgla aktywnego nr 1 (Siloksany).
Zespół filtracyjny 2: dwa filtry, mniejszy o objętości zasypu 1000 kg, większy o objętości zasypu 1500 kg. Wypełnienie zespołu filtracyjnego nr 2 stanowi 1500 kg węgla aktywnego nr 2 (H2S) oraz 1000 kg węgla aktywnego nr 1 (Siloksany).
Zamawiający przewiduje dostawę łącznie 2000 kg węgla aktywnego nr 2 do usuwania H2S, oraz 2000 kg węgla aktywnego nr 1 (Siloksany)
Sposób pakowania: worki typu big -bag (po 500 kg)Usługa odbioru i utylizacji powstałego odpadu po stronie wykonawcy zgodnie z obowiązującym prawem.
Zamawiający oczekuje przedstawienia w ofercie zgodnie z oferty na realizację:
• Obsługa zestawu filtracyjnego nr 1
• Obsługa zestawu filtracyjnego nr 2
• Oferta musi zawierać koszt całkowity brutto; dostawy, wymiany, utlizylizacji odpadu
4.5.3.) Główny kod CPV: 24954000-6 - Węgiel aktywny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11063850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11063850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IM-TECH Iwona Maciąg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871798257
7.3.3) Ulica: Pod Pomnikiem 51G
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-898
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11063850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-29 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w Gminie Miasta Tychy w latach 2026 - 2027
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Tychy w 2026 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO I PIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ W WODNYM PARKU TYCHY
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Dostawa samodzielnego kontenerowego systemu filtracji wody pitnej w ramach zadań 1 - 2 - II Postępowanie:
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





