Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00455022/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym w budynku
przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym w budynkuprzy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f5b2501-6b19-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455022/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.65.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35328,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi”.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac:
Pokoje: 7, 12, 18 i 19 - Roboty budowlane
- demontaż i wyniesienie urządzeń elektronicznych z pokoi: 7, 12, 18 i 19,
- wyniesienie i ponowne wniesienie szaf z dokumentami i mebli z pokoi: 7, 12, 18 i 19,
- zabezpieczenie folią stolarki okiennej 7, 12, 18 i 19,
- rozebranie istniejącej posadzki z wykładziny PCV wraz z listwowaniem przypodłogowym pokoje 7,12 i 19 ,
- usunięcie luźnych części wylewki cementowej podłogi, pokoje 7,12 i 19,
- zagruntowanie preparatem beton kontakt posadzki cementowej, pokoje 7,12 i 19,
- wykonanie wylewki samopoziomującej, pokoje 7,12 i 19,
- ułożenie wykładziny podłogowej PCV przemysłowej w pokojach nr 7 i 19,
- ułożenie wykładziny podłogowej dywanowej w rulonie wraz z cokołem drewnianym przypodłogowym, pokój 12,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjno-akrylowymi ścian i sufitów pokoje: 7, 12, 18 i przedpokój 18 i 19,
- ponowne wniesienie i ustawienie mebli i urządzeń elektronicznych pokoje 7, 12,18 i 19,
- wywóz, utylizacja gruzu i odpadów.
Roboty elektryczne
- demontaż istniejącego osprzętu: gniazd, przełączników, punktów oświetleniowych 7, 12, 18, i przedpokój 18 i 19 ,
- wymiana wyłączników i przełączników 7, 12, 18, i przedpokój 18 i 19,
- wymiana osprzętu gniazd 7, 12, 18, i przedpokój 18 i 19,
- montaż opraw LED typu plafon IP44 o mocy 12W i temp. barwowej 4000K pokoje 7,18, 19 + Pp 19,
- wykucie bruzdy w podłodze dla kabli zasilających komputery, pokój 19,
- wywóz, utylizacja gruzu i odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39919,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58814,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39919,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-106-94-69
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39919,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-21 do 2022-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Modernizacja budynku przy ul. Cyprysowej 25 C/WŁO/II/P3/17: Część I - roboty instalacyjne sanitarne, gazowe Część II - roboty instalacyjne elektryczne
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Renowacja zabytkowych nagrobków na cmentarzu przy Placu Bohaterów
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty malarskie i szklarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.