eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym w budynku
przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym w budynku
przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f5b2501-6b19-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455022/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.65.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35328,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi”.

2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac:
Pokoje: 7, 12, 18 i 19 - Roboty budowlane
- demontaż i wyniesienie urządzeń elektronicznych z pokoi: 7, 12, 18 i 19,
- wyniesienie i ponowne wniesienie szaf z dokumentami i mebli z pokoi: 7, 12, 18 i 19,
- zabezpieczenie folią stolarki okiennej 7, 12, 18 i 19,
- rozebranie istniejącej posadzki z wykładziny PCV wraz z listwowaniem przypodłogowym pokoje 7,12 i 19 ,
- usunięcie luźnych części wylewki cementowej podłogi, pokoje 7,12 i 19,
- zagruntowanie preparatem beton kontakt posadzki cementowej, pokoje 7,12 i 19,
- wykonanie wylewki samopoziomującej, pokoje 7,12 i 19,
- ułożenie wykładziny podłogowej PCV przemysłowej w pokojach nr 7 i 19,
- ułożenie wykładziny podłogowej dywanowej w rulonie wraz z cokołem drewnianym przypodłogowym, pokój 12,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjno-akrylowymi ścian i sufitów pokoje: 7, 12, 18 i przedpokój 18 i 19,
- ponowne wniesienie i ustawienie mebli i urządzeń elektronicznych pokoje 7, 12,18 i 19,
- wywóz, utylizacja gruzu i odpadów.
Roboty elektryczne
- demontaż istniejącego osprzętu: gniazd, przełączników, punktów oświetleniowych 7, 12, 18, i przedpokój 18 i 19 ,
- wymiana wyłączników i przełączników 7, 12, 18, i przedpokój 18 i 19,
- wymiana osprzętu gniazd 7, 12, 18, i przedpokój 18 i 19,
- montaż opraw LED typu plafon IP44 o mocy 12W i temp. barwowej 4000K pokoje 7,18, 19 + Pp 19,
- wykucie bruzdy w podłodze dla kabli zasilających komputery, pokój 19,
- wywóz, utylizacja gruzu i odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39919,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58814,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39919,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-106-94-69

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Józefosław

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39919,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-21 do 2022-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.