Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428704/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów autobusem przekazanym w użytkowanie
od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Janikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48523514411
1.5.8.) Numer faksu: +48523513519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów autobusem przekazanym w użytkowanieod 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b536ae-5f5b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036210/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów autobusem przekazanym w użytkowanie od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428704/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.ZP.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226820,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół i na basen od 1 stycznia 2023 r.
do 31 grudnia 2023 r. autobusem przekazanym w użytkowanie stanowiącym własność Gminy Janikowo.
Gmina Janikowo przekazuje w użytkowanie autobus stanowiący jej własność celem świadczenia usług w zakresie ujętym w Załączniku nr 3 (trasy, ilości kilometrów). Zakres usług obejmuje przewóz dzieci na basen ze Szkoły Podstawowej w Janikowie, Szkoły Podstawowej im. Jana z Ludziska w Ludzisku, Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Kołodziejewie, przywóz i odwóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Janikowie oraz przywozy do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Broniewicach.
Wszelkie uzgodnienia organizacyjne dotyczące przywozu i odwozu dzieci oraz harmonogram kursów ustalone będą po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów szkół.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Zestawienie tras – Załącznik nr 3
W przypadku czasowego zamknięcia placówek oświatowych / nauki zdalnej/ hybrydowej z powodu np. trwającej epidemii koronawirusa i/ lub/ albo działań wojennych oraz innych nieprzewidzianych losowych zdarzeń zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane / może nie być realizowane w pełnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265453,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265453,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265453,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.U.H. RADZIKOWSKI RADZIKOWSKI ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5570006054
7.3.3) Ulica: Łączna 14
7.3.4) Miejscowość: Janikowo
7.3.5) Kod pocztowy: 88-160
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.T.U.H. RADZIKOWSKI Radzikowski Andrzej
jakie przetargi wygrała firma
P.T.U.H. RADZIKOWSKI Radzikowski Andrzej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265453,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JANIKOWO
więcej: przetargi JANIKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wodynie w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r. na podstawie biletów. Zadanie I i Zadanie II
- Świadczenie usług transportu drogowego
- Dostawy kruszywa granitowego wraz z rozłożeniem w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Sompolno
- "Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026"
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pniewy do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 w okresie ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.