Og³oszenie z dnia 2025-10-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Marki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 95
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.marki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Miasto Marki
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251622308
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Al. Marsz. Józefo Pi³sudskiego 95
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Marki
1.11.5.) Kod pocztowy: 05-270
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marki.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.marki.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kot³owni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c4b79199-cb9f-4734-a921-ac3a7a2e8427
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00507182
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://marki.logintrade.net/zapytania_email,212747,42f1275ea7b3e1a0405a35d40c10e66d.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://marki.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym, sk³adanie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej https://marki.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://marki.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html.
2. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: przekazywany przez wykonawcê plik zawieraj±cy ofertê jest zaszyfrowany przez platformê zakupow± bez mo¿liwo¶ci jego otwarcia przez zamawiaj±cego przed up³ywem terminu otwarcia ofert.
3. Za datê przekazania wymienionych o¶wiadczeñ lub dokumentów przyjmuje siê datê i godzinê zarejestrowania ich na platformie zakupowej po stronie zamawiaj±cego lub datê i godzinê wp³ywu wiadomo¶ci na skrzynkê poczty elektronicznej.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e platforma zakupowa umo¿liwia jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nie przekraczaj±cej 150 MB. W zwi±zku z tym wiêksze pliki zaleca siê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielko¶ci.
6. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nale¿y przesy³aæ za po¶rednictwem platformy zakupowej. Wyja¶nienia, odpowiedzi, modyfikacje, przy spe³nieniu odpowiednich przes³anek, zostan± opublikowane na platformie zakupowej. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy tre¶ci± SWZ, a tre¶ci± udzielonych odpowiedzi lub wprowadzonych zmian, jako obowi±zuj±c± nale¿y przyj±æ tre¶æ pó¼niejszego o¶wiadczenia zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
9. Postêpowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest symbolem WZP.271.13.2025
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja remontu kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
44621220-7 - Kot³y grzewcze centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71321200-6 - Us³ugi projektowania systemów grzewczych
44160000-9 - Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-17
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej- Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca:a) Wykonawca wyka¿e siê nale¿ytym wykonaniem, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na opracowaniu dokumentacji projektowej dotycz±cej budowy, przebudowy lub remontu kot³owni gazowej, b±d¼ remontu lub przebudowy kot³owni opalanej paliwem sta³ym na kot³owniê gazow±, o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ netto,
b) Wykonawca wyka¿e siê nale¿ytym wykonaniem, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu kot³owni gazowej, b±d¼ remontu lub przebudowy kot³owni opalanej paliwem sta³ym na kot³owniê gazow±, o warto¶ci ³±cznej co najmniej 400 000,00 z³ netto,
c) dysponuje osobami posiadaj±cymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te osoby czynno¶ci:
co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ,
b) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu us³ug (za³±cznik nr 2 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób (za³±cznik nr 3 do SWZ) skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia i dokumenty, potwierdzaj±ce brak podstaw doOg³oszenie nr 2025/BZP 00501466/01 z dnia 2025-10-28
2025-10-28 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z
o¶wiadczeniem o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP
dotycz±cym Wykonawcy tak¿e o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cy brak wykluczenia tego podmiotu
oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
19.1. Strony mog± przed³u¿yæ Termin zakoñczenia robót o okres trwania okoliczno¶ci, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie wy¿ej wymienionego terminu, w nastêpuj±cych sytuacjach:a) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci (w szczególno¶ci okoliczno¶ci, za które odpowiada Zamawiaj±cy lub podmiot trzeci b±d¼ te¿ za które odpowiadaj± organy administracyjne), w zakresie, w jakim wy¿ej wymienione okoliczno¶ci mia³y wp³yw na dotrzymanie Terminu wykonania przedmiotu umowy,
b) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania Robót dodatkowych lub Robót zamiennych, które wstrzymuj± realizacjê przedmiotu Umowy w zakresie, w jakim Roboty dodatkowe lub Roboty zamienne mia³y wp³yw na dotrzymanie Terminu wykonania przedmiotu umowy,
c) w przypadku wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
19.2. Strony mog± dokonaæ zmiany Umowy w zakresie Materia³ów, elementów wyposa¿enia, parametrów technicznych, technologii wykonania Robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w Umowie, gdyby zastosowanie rozwi±zañ pierwotnie przewidzianych w Umowie grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy;
b) konieczno¶ci wykonania Robót dodatkowych lub Robót zamiennych,
c) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
d) wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy z u¿yciem pierwotnie przewidzianych w Umowie Materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania Robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy;
e) wycofanie z rynku lub znacz±ce trudno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy w zdobyciu Materia³ów lub urz±dzeñ niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy w sposób okre¶lony w Umowie.
19.3. W przypadkach okre¶lonych w pkt 19.2 powy¿ej, w zwi±zku z modyfikacj± zakresu lub sposobu wykonania Robót powierzonych Wykonawcy, odpowiedniej zmianie (zwiêkszeniu lub zmniejszeniu) mo¿e ulec równie¿ wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy z tytu³u realizacji przedmiotu Umowy.
19.4. Wszelkie zmiany Umowy bêd± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnego aneksu do Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.
19.5. Niezale¿nie od powy¿szego niniejsza Umowa mo¿e zostaæ równie¿ zmieniona w zakresie oraz w przypadkach okre¶lonych w przepisach Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://marki.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przed z³o¿eniem oferty Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej budynku zlokalizowanego przy ul. Pomnikowej 21 w Markach, w celu zapoznania siê ze specyfik± i zakresem.W przypadku, gdy wykonawca nie odbêdzie wizji lokalnej, oferta takiego wykonawcy bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP
INNE PRZETARGI Z MAREK
- Modernizacja kot³owni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Dostawa czterech sztuk kompletnych i fabrycznie nowych agregatów pr±dotwórczych na podwoziach jezdnych (przyczepach) na potrzeby Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej Gminy Miasto Marki
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej na odcinku od ul. Okólnej do ul. Kar³owicza wraz z budow± drogi rowerowej
- Rozbud. ul. Okólnej na odcinku od ul. Bielówek do ul. Grunwaldzkiej wraz z budow± drogi rowerowej (zaprojektuj i wybuduj) - Rozwój sieci tras rowerowych Warszawy- etap III.
wiêcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzêtu niezbêdnego do realizacji zadañ w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencja³u badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku (piêtra) placówki opiekuñczo - wychowawczej na ¿³obek
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Panki."
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na rozbudowê o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Ro¼wienica w miejscowo¶ciach Mokra i Wêgierka.
wiêcej: Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





