eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZP.260.3.2024 Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.260.3.2024 Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@chelm.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9478e62-825b-4455-a9d0-dc32f11df41d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.260.3.2024 Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9478e62-825b-4455-a9d0-dc32f11df41d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00259123/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: ZP.260.3.2024.
2. Nazwy i kody określone według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 09123000-7 — gaz ziemny
• 65200000-5 — przesył gazu
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Chełmie przy ul. Plac Kościuszki 3 z zastrzeżeniem, iż:
1) Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez obie Strony.
2) Dostawy rozpoczną się od 01.10.2024 r. z zastrzeżeniem, że warunkiem rozpoczęcia dostaw jest pozytywne zgłoszenie umowy do OSD zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z IRiESD.
3) Umowa zawarta zostaje na czas określony do dnia 30.09.2025r.
Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego będzie realizowana na podstawie umowy kompleksowej zawierającej postanowienia dotyczące sprzedaży i dystrybucji gazu ziemnego.
4. Umowa dotycząca zamówienia realizowana będzie na warunkach, określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2024 r., poz. 266 t.j.), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
5. Sąd Rejonowy w Chełmie nie jest zwolniony od akcyzy
na wyroby gazowe zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia
2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U z 2023 r., poz. 1723.).
6. Grupa taryfowa obowiązująca u Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. PSG Sp. z o.o. do jakiej został zakwalifikowany punkt poboru paliwa gazowego to grupa W-5.
7. Dostarczony gaz ziemny zużywany będzie przez dwa kotły kondensacyjne o mocy 90,2 kW każdy.
8. Na koszt realizacji przedmiotu zamówienia składają się:
1) opłata za gaz (paliwo gazowe);
2) opłata abonamentowa;
3) opłata dystrybucyjna stała;
4) opłata dystrybucyjna zmienna;
5) wartość akcyzy.
9. Rozliczenia za dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu
pomiarowego.
10. Koszty niezbilansowania ponosi Sprzedawca;
11. Dane miejsca odbioru:
Nr warunków przyłączenia: WD00/0000053857/00001/2021/00000; POD 8018590365500041777010
Nazwa miejsca odbioru: budynek Sądu Rejonowego w Chełmie przy ul. Plac Kościuszki 3;
Oddział OSD - Lublin.
Grupa Taryfowa OSD: W-5
Grupa Taryfowa Sprzedawcy: W-5
Numer układu pomiarowego (Gazomierza): po wyborze dostawcy zostanie zainstalowany gazomierz
Operator Systemu Dystrybucyjnego - PSG Sp. z o.o. Oddział w Lublinie.
Moc umowna:165 kWh/h
12. Planowa data rozpoczęcia dostarczania paliwa gazowego:
1) Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez obie Strony.
2) Dostawy rozpoczną się od dnia 1 października 2024 r. z zastrzeżeniem, że warunkiem rozpoczęcia dostaw
jest pozytywne zgłoszenie umowy do OSD zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z IRiESD.
3) Umowa zawarta zostaje na czas określony do dnia 30.09.2025 r.
13. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości. Prognozowane szacunkowe dostawy paliwa w poszczególnych miesiącach:
1) październik 2024 r. -7 000 kWh
2) listopad 2024 r. - 35 000 kWh
3) grudzień 2024 r. - 38 000 kWh
4) styczeń 2025 r. - 45 000 kWh
5) luty 2025 r. - 30 000 kWh
6) marzec 2025 r. – 30 000 kWh
7) kwiecień 2025 r. - 14 000 kWh
8) maj 2025 r. - 5 000 kWh
9) czerwiec 2025 r. – 0 kWh
10) lipiec 2025 r. – 0 kWh
11) sierpień 2025 r. - 0 kWh
12) wrzesień 2025 r. - 5 000 kWh
RAZEM: 209 000 kWh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78304,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78304,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78304,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unimot Energia i Gaz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730421440

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78304,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.