Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00469564/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i montaż elementów iluminacji świąteczno-noworocznej miasta Lublin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98b0c445-cf49-441d-9b19-34f25cddfc2b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i montaż elementów iluminacji świąteczno-noworocznej miasta Lublin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98b0c445-cf49-441d-9b19-34f25cddfc2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002808/52/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.64 Wykonanie i montaż elementów iluminacji świąteczno-noworocznej miasta Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.81.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 505449,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i montaż Iluminacji: 1. 5 szt. girland, z min. 9 szt. elementów 3D - świetlnych śnieżynek nad ulicą Bramową. 2. 7 szt. girland, z min. 12 szt. elementów 3D - świetlnych śnieżynek nad ulicą Grodzką. 3. Bramy świetlnej ustawionej przy wejściu do Bramy Krakowskiej od strony placu Łokietka. 4. Bramy świetlnej ustawionej przy wejściu do Bramy Grodzkiej od strony Zamku Lubelskiego 5. Instalacji do animacji świetlnych na fontannie na placu Litewskim w Lublinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.) - wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) oraz art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczanej w ramach węzłów w trzech różnych lokalizacjach, z podziałem na części
- Świadczenie usług w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby USK 4 w Lublinie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, zwracania przesyłek rejestrowanych
- Dostawa sprzętu wraz z wykonaniem kompleksowych prac serwisowo-naprawczych agregatu wody lodowej.
- Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
- Usługa przeprowadzania konserwacji i oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania RayStation
- Dostawa pieczywa o artykułów piekarniczych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





